Antaisitko miehelle uuden mahdollisuuden?
Tapailin keväällä hetken aikaa yhtä miestä mutta juttumme päättyi. Oikeastaan ei voi puhua edes tapailusta vaan muutamista treffeistä. Pidimme kuitenkin treffien välissä lähes päivittäin yhteyttä ja jaoimme asioita.
Itselleni ei oikein koskaan selvinnyt syy miksi juttumme päättyi. Itse epäilen että mies löysi toisen mielenkiintoisemman naisen. Tiedän että hän tapaili uutta naista kesän aikana. Kesän aikana meillä oli puolisin ja toisin muutamia yhteydenottoja. Olin jo päässyt miehestä aika lailla yli kunnes hän tuli taas deittiäpissä vastaan ja oli tykännyt minusta. Itse swaippasin vasemmalle mutta jäi mietityttämään tulisiko miehelle antaa vielä uusi mahdollisuus?
Jollain tasolla uskon että mies on edelleen kiinnostunut. Itse olisin ollut valmis vielä yrittämään uudelleen mutta ajatus "varavaihtoehtona" olemisesta ei vaan houkuta. Ja turha tulla sanomaan että olit vain helppo pano kun emme ehtineet edes sänkyyn asti.
Ajatuksia, mielipiteitä, omia kokemuksia?
Kommentit (53)
Minusta miehelle ei kannata koskaan antaa toista mahdollisuutta. Ei se toimi. Hän sai tilaisuuden ja missasi sen, arvosta itseäsi enemmän ja mene eteenpäin.
Lol, "päässyt yli". Niin mistä sä olet päässyt yli? Parista treffeistä ja viestittelystä?
Joskus vain joku ihminen kolahtaa. Et taida olla itse sitä kokenut. Ei nyt puhuta mistään parin viikon aikaikkunasta vaan pidemmästä ajanjaksosta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joskus vain joku ihminen kolahtaa. Et taida olla itse sitä kokenut. Ei nyt puhuta mistään parin viikon aikaikkunasta vaan pidemmästä ajanjaksosta.
Ap
No, sä et selkeästi kolahtanut sille toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voit toki olla tuota mieltä ja voi niin ollakin. En nyt tähän kaikkia yksityiskohtia alkanut laittamaan. Helppo heittää tollanen konmentti kun ei tiedä asiasta yhtään mitään.
Lähinnä kaipaan täältä kokemuksia onko kukaan koskaan esim. aloittanut tapailua uudelleen ja miten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No voit toki olla tuota mieltä ja voi niin ollakin. En nyt tähän kaikkia yksityiskohtia alkanut laittamaan. Helppo heittää tollanen konmentti kun ei tiedä asiasta yhtään mitään.
Lähinnä kaipaan täältä kokemuksia onko kukaan koskaan esim. aloittanut tapailua uudelleen ja miten kävi?
Joo aloitin ja huonosti kävi. Mies piti pilkkanaan
En ikinä. When people show you who they are, belive them. The first time
Ensimmäinen lyönti on yleensä KEVYIN. Ymmärrä ja muista tämä
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lyönti??
- Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo aloitin ja huonosti kävi. Mies piti pilkkanaan
Sama juttu ja kokeiltu useamman miehen kanssa. Yleensä ensin paskan luonteen paljastaa puhe, sitten teko, ja jos vielä hakkaa päätään seinään niin sattuu todella
Hyväksikäyttäjä ja kuppaaja mies ei tunne moraalia tai näe siinä mitään vikaa, että vaihtelee naista kuin sukkaa, hylkää ja ottaa hyllystä miten haluaa. Hän pitää tätä synnyinoikeutenaan, kuten lupaustensa ja suhteen pettämistäkin. Hän tulee lähestymään sinua niin kauan, kun annat hänelle jotakin. Ja kun annat kerran anteeksi, hän oppii, että annat toistekin
Olet nyt saanut varoituksen - ja todennäköisesti sinua on varoitettu aiemminkin ihan miehen omasta suusta. Kuuntele hänen sanojaan ja katso hänen tekojaan tarkasti. Ihmiset näyttävät hyvin varhaisessa vaiheessa todelliset karvansa, ja sen jälkeen ei oikein voi kuin syyttää itseään, kun saa turpaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lyönti??
- Ei ap
Väkivalta, henkinen väkivalta, pettäminen ... Ihan sama, hakkaako mies kädellä, pettääkö viestein, vai ihan tosielämässä. On vain ajan kysymys, kun alhaiset ajatukset muuttuvat alhaisiksi teoiksi. Hyvä ihminen ei ole alhainen edes ajatuksissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen lyönti??
- Ei ap
Väkivalta, henkinen väkivalta, pettäminen ... Ihan sama, hakkaako mies kädellä, pettääkö viestein, vai ihan tosielämässä. On vain ajan kysymys, kun alhaiset ajatukset muuttuvat alhaisiksi teoiksi. Hyvä ihminen ei ole alhainen edes ajatuksissaan
Voi voi, nyt kyllä ylireagoit. Tuossa vaiheessa tapailua on täysin normaalia tavata useampia.
En antaisi uutta mahdollisuutta. Tuosta miehen toiminnasta tulee mieleen eräs narsisti, jonka tunsin...
Antaisin riskillä uuden mahdollisuuden jos itselläni olisi kiinnostusta miestä kohtaan edelleen. Niin harvoin tulee ketään kiinnostavaa vastaan etten antaisi tilaisuuden mennä ohi. Ja jos tarkemmin mietin, voisi olla kivaakin tapailla ihmistä jonka tuntee jo jollain tasolla. Ei tarvitsisi aloittaa koko tutustumisrumbaa alusta.
On normaalia tavata muita, mutta ei kuulosta reilulta, ettei halunnut kertoa jatkavansa muualle. Se ei tiedä hyvää tulevaankaan kommunikaatioon. Tästä syystä en olisi uudelleen yhteydessä.
Minulle kävi kerran vähän samalla tavalla. Olin käynyt treffeillä yhden mukavan miehen kanssa. Se oli lauantai-ilta. Sovittiin, että käydään seuraavan viikon perjantaina ensin leffassa ja sen jälkeen syömässä ravintolassa. Edellisenä päivänä eli torstaina hän ilmoitti, että treffit pitää perua kun hän on sairastunut flunssaan. Sitten viikon päästä torstaina kysyin, että onko hän jo tervehtynyt, että haluaisiko hän huomenna perjantaina tavata, johon hän vastasi, että hän on vieläkin flunssainen. Lauantaita en edes ehdottanut, kun hän oli ensitreffeillä kertonut, että hän menee silloin työpaikan pikkujouluihin. Kysyin, että aikooko hän mennä pikkujouluihin lauantaina, johon hän vastasi, että kyllä hän aikoo, että kyllä hän silloin on jo terve. Sitten sunnuntaina kysyin viestillä, että miten pikkujoulut menivät, johon hän vastasi, että ne meni hyvin. Sitten siitä miehestä ei enää kuulunut mitään, kunnes vuoden kuluttua hän lähetti minulle Tinderissä uuden tykkäyksen, jolloin tahallani tein uuden matchin ja kysyin, että miksi hän lähettää minulle uuden tykkäyksen kun me ollaan jo tavattu ja sovittiin uudetkin treffit jotka hän itse perui eikä koskaan ehdottanut uusia, jolloin hän vastasi, että hän haluaisi nyt viedä minut uudelleen treffeille. Kysyin, että kuinka monen naisen kanssa hän oli viimeisen puolen vuoden aikana käynyt treffeillä, vastasi hän, että on tavannut 7 naista. Ilmeisesti hän yrittää etsiä parempaa naista, mutta kun ei ollut löytynyt niin nyt minä sitten kelpaisin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia tavata muita, mutta ei kuulosta reilulta, ettei halunnut kertoa jatkavansa muualle. Se ei tiedä hyvää tulevaankaan kommunikaatioon. Tästä syystä en olisi uudelleen yhteydessä.
Olet oikeassa. Tätä itsekin pohtinut. Hän ikäänkuin vähin äänin siirtyi muualle. Ei varsinaisesti ghostannut mutta vähensi yhteydenpitoa. Vastasi vielä viesteihini mutta osasin kyllä tulkita että jokin ei oo kohdallaan. Taisi olla niin munaton ettei uskaltanut sanoa suoraan.
Kukaan ei oikeasti usko että ap olisi nainen... Joku keskenkasvuinen poika tai sitten joku kokematon incel...