Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, ettei aio muistaa äitienpäivää

Vierailija
08.05.2021 |

Aviomies sanoi tänään, että älä pety huomenna, kun et saa mitään. En ole kuulema hänen äiti. No en ole, mutta olen lastensa 2kk, 3v ja 5v äiti!!!! Tuon ikäiset lapset eivät osaa mitenkään muistaa. Ei tule edes korttia lastentarhasta kun ovat kotona hoidettuja minun toimesta.
Miksi ei edes kukkapuskaa voi ostaa ja keittää aamulla kahvit? Minä muistan kyllä isänpäivän, synttärin, joulun, hääpäivän jne. Hän ei anna ikinä mitään. Ensimmäisenä tapailuvuotena sain jouluksi kuoharipullon ja se oli sitten siinä.
Kohtalotovereita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin parista viime vuodesta viisastuneena uuden tradition: ostin itselleni kalliin ja kauniin kukkakimpun, ostin herkkuja isolla skaalalla ja laitoin pöydän nätiksi.

Tee sinä samoin. Ansaitset sen!

Vierailija
22/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt kolme lasta tuollaisen kanssa joka ei arvosta äitiyttäsi yhtään? Ei varmaan muutenkaan halua ilahduttaa sinua mitenkään, joten miksi olet hänen kanssaan ylipäätään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että lapset liian pieniä et isin pitää auttaa.. ei heillä ole edes rahaa ja eivät voi käydä kaupassa ostamassa mitään! Vai eikö äitienpäivää tarvitse viettää vai saatko järjestää sen itse...

Vierailija
24/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse ostamaan kukkasesi. Ei aina voi pyytää mieheltä apua.

Ehdottomasti et muista sitten isänpäivää.  Annat mennä kuin minkä tahansa päivän.  Jos tähän asti olet muistanut ja etenkin lapset, niin voi olla kova pala ukolle ja aiheuttaa vähän mietintää.

Vierailija
25/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei osaa jos ei ole kotona isä opettanut...

Vierailija
26/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi on miehesi äiti - et sinä. Eli eikö ole oiken, ettei hän aio muistaa sinua vaan omaa äitiään?

Vierailija
27/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on muuten ihan kelpo. Meillä on kivaa yhdessä ja hän hoitaa lapsia, kun töiltään ehtii. Tämä lahja-asia vaan vetää mielen matalaksi. Ei kuulemma keksi mitään mulle ja on huono ostaa. Oon yrittänyt sanoa, että ihan kaupasta vaan mukaan suklaalevy tms. Ei se niin vaikeaa voi olla, ei vaan halua. Ps. Olen jättänyt väliin hänen lahjojaan, mutta sitten hän mököttää

Vierailija
28/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on äitIEnpäivä. Äitienpäivänä juhlitaan kaikkia äitejä, kuten taivutusmuotokin sen kertoo, isän päivänä omaa isää. Käske miehesi opetella taivutusmuodot.

Maksaako veronmaksaja sitten vain yhtä veroa? Yhdyssanoissa voidaan tarkoittaa monikkoa, vaikka alkuosa olisi yksikössä kuten isänpäivä.

Vierailija
29/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on muuten ihan kelpo. Meillä on kivaa yhdessä ja hän hoitaa lapsia, kun töiltään ehtii. Tämä lahja-asia vaan vetää mielen matalaksi. Ei kuulemma keksi mitään mulle ja on huono ostaa. Oon yrittänyt sanoa, että ihan kaupasta vaan mukaan suklaalevy tms. Ei se niin vaikeaa voi olla, ei vaan halua. Ps. Olen jättänyt väliin hänen lahjojaan, mutta sitten hän mököttää

Ei munkaan mies osaa ostaa mulle mitään vaikka pitkin vuotta aina sanon että tuo tai tämä olis tosi kiva, ei kiinnitä huomiota niihin mistä puhun. On joskus ostanut sitten jonkun tosi hyvän jutun kerran kymmenessä vuodessa, mutta pääosin on opetellut ostamaan kukkia joista tykkään, kysyy minkä kirjan haluaisin jouluksi jne.

Mutta mun mies ei halua koskaan itselleen mitään, joten tuossa menee pieleen sun miehellä että mököttää jos ei itse saa mitään. Jos itse ei osaa toiselle ostaa mitään, ei pidä odottaa itselleenkään mitään.

Vierailija
30/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppisi on miehesi äiti - et sinä. Eli eikö ole oiken, ettei hän aio muistaa sinua vaan omaa äitiään?

Samaa mieltä.

Vierailija
31/31 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusta lasten kanssa uusi traditio.

Menette yhdessä poimimaan huomenna äitienpäiväkukat ja laitatte pöydän nätiksi, lapset ilahtuvat pienestäkin herkkupalasta. Voitte vaikka piirtää korttejakin.

Hyvä idea vastaisuudessa, jos nyt ei ehdi, on piirtää mummeille (äitisi ja anoppisi) kortit tai ostaa ja lähettää, jos matka on liian pitkä henkilökohtaisesti toimittaa. (Ehkä tämän olettekin tehneet.)

Mies kesyyntyy sitten vähitellen, jos on kesyyntyäkseen. Älä ole milläsikään, jos hän ei osaa lahjoa. Kun on lapset, juhlitte heidän vuokseen äitienpäivän käytettävissä olevilla resursseilla :). Tee siitä heille kiva juhlapäivä, niin ei mene montakaan vuotta kun he jo valmistavat sen sinulle :)