En ota toista rokotetta
Kommentit (23)
Odotan toista piikkiä kovasti, pääsee maskeista eroon ja mahdollisesti reissaamaan. Loppusuora näkyvissä!
Hyvä ap. Just noin se luonnonvalinta toimii. :)
Saisin Pfizerin, mutta kun niitä ei saa sekoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Odotan toista piikkiä kovasti, pääsee maskeista eroon ja mahdollisesti reissaamaan. Loppusuora näkyvissä!
Onko jossain sanottu että toisen rokotteen jälkeen ei tarvitse käyttää maskia ja voi reissata?
WHO ei suosittele kahden eri rokotteen ottamista!
Et saa kunnollista rokotesuojaa ilman toista pistosta
Uskon mielummin WHO:ta kuin THL:ää.
Sama täällä
Silloin kun ensimäisen annoksen, ei vielä tiedetty veritulpista yms
Nyt en enää aio ottaa yhtään rokotetta
Ja vaikka saisin astran toisena, en ottaisi.
Tää sekoilu saa riittää.
Jep, samaa mietin. Kuka haluaa osallistua ihmiskokeeseen. Kahden eri rokotteen sekoittamisesta ei oo tietoa tarpeeksi.
En kestä enää sitä jännitystä mitä noista voi seurata.
Ei oo tietoa ei, vasta rottakokeita!
Minä myös jätän yhteen Astra-piikkiin. Ketuttaa kyllä aika lailla, kun syövän takia kuulun kuitenkin riskiryhmään, mutta en uskalla ottaa toista rokotetta.
Minä sain Astra-Zenecan rokote.Ei valinta mahdolisuutta.ilolla otin minkä sain.Tehoste rokotetta odotan.Suoja rokoteista ei kuitenkaan heti tule.Itse käytän maskia toisenkin rokoten saatuani.Noudatan ohjestuis. Joten matkoja,risteilyjä vierailuja ei tiedossa.Sen enempää sisä liikuntaa pääkaupunki seutu,kun on jo eläkellä.Ilolla odotan kesää.Suomen kesä on mahtava ja meren rantaa paljon. Itselleni lähin meren ranta on matkaa 10km ja pyörällä pääsen ranalle mukavasti, vietää kesä päiviäni.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen huoraamiset mielessä ja Neggejen mustat gullit ulkomailla. Eikä kukaan yllättynyt....
Tee mitä haluat, ei liikuta minua.
Saat ottaa Pfizerin, jos oot alle eläkeiän.