Pitäisikö kaikki miehet ympärileikata?
Olen kuullut vähän semmoista juttua monen suusta että kaikki miehet pitäisi ympärileikata. Itse olen ihan tyytyväinen esinahkaani.
Kommentit (17)
Se joka sanoisi minulle tuollaista, löytäisi suunsa kallonpohjastaan.
Itseltä on leikattu ahtauden takia, jo ala-aste iässä.
Eipä ole moitteita tullut petipuuhissa. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni mies on lääketieteellisistä syistä leikattu
Miksu ympärileikatut aina hipelöivät haarojaan. Tarttuuko se esinahka housuihin kiinni?
Kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että siellä alapeukuttajatkin ottaisivat mieluummin ympärileikatun, aina puhtaan kullin, joka ei laukea reisille minuutissa....
Vierailija kirjoitti:
Miksu ympärileikatut aina hipelöivät haarojaan. Tarttuuko se esinahka housuihin kiinni?
Kysyn vaan.
Tai tarkoitan siis terskaa.
Itse tykkään että esinahka on koko ajan terskan päällä, tuntuu aina tosi oudolta jos se on vetäytynyt alas terskan päältä.
Pitäisi siinä vaiheessa, kun kaikki naisetkin ympärileikataan.
Kysyn vaan.
Tarkoitan siis terskaa.
Ainoastaan ne jotka ei pidä maskia! *tana!
No ei. Joillekin yksilöille se sijaan otsalohkolobotomia vois olla enemmän kuin hyvästä.
Pitäisikö kaikilta naisilta silpoa... yhhyh.
Lääketieteellisesti ok, yksilötason ratkaisu. Tasapäistäminen vastaisi tätä yhtä uskontoa, jonka parissa tapahtuu hirmutekojakin...
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kaikilta naisilta silpoa... yhhyh.
Lääketieteellisesti ok, yksilötason ratkaisu. Tasapäistäminen vastaisi tätä yhtä uskontoa, jonka parissa tapahtuu hirmutekojakin...
Joo
Miksi?
Jos joku haluaa juhlia jumalallisia yhteyksiään silpomalla itseään niin mikäs siinä kunhan puhutaan aikuisista, mutta itse mielummin pitäisin korkeimmista voimista jotka hyväksyvät miehen ilman kirurgisia käsittelyitä.
Onhan se huppu vähän hassun näköinen
Enpä ole kaivannut esinahkaa.