Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko Vaakaa? Minkälainen on Vaaka nainen?

Vierailija
16.01.2023 |

Horoskooppi Vaaka.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntaroi kaikkea tarkkaan.

Vierailija
2/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun niitä on niin paljon ja jokainen

on ainutlaatuinen yksilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vaaka-nainen. Insinööri, teknisen dokumentaation ja lakisääteisten vaatimusten täyttämisessä. Naimisissa onnellisesti, ei lapsia eikä tule. Olen sekoitus intoverttia ja ekstroverttia - viihdyn yksin ja tarvitsen yksinäisyyttä, mutta erotun hyvin ryhmässä puheliaana. Pidän vaatteista ja meikeistä mutta olen aika reipas ja ehkä maskuliininen. Olen rehellinen ja avoin.

Vierailija
4/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen neljä horoskoopiltaan vaaka merkkistä naista. Kaikki täysin erilaisia, ketä sä haluat että kuvailen?

Vierailija
5/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse vaaka, en tosin nainen. Mielestäni horoskoopin perusteella ei voi ihmisestä luoda millään tavalla luotettavaa tai paikkaansapitävää kuvaa, joka kestäisi lähemmän tarkastelun. 

Vierailija
6/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakanainen pyrkii miellyttämään ihmisiä hintaan mihin hyvänsä. Sopeutuu ja mukautuu. Lopulta kuitenkin oudon kylmä.

Vierailija
7/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka piereskelee paljon.

Vierailija
8/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakanainen pyrkii miellyttämään ihmisiä hintaan mihin hyvänsä. Sopeutuu ja mukautuu. Lopulta kuitenkin oudon kylmä.

Outoa, mä en kyllä pyri miellyttämään ketään. Ja hankaluuksia sopeutua mihinkään.

On nää horoskooppiin uskovat hassua porukkaa.

Vierailija
9/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit on täyttä hölynpölyä, eivätkä kerro ihmisistä yhtään mitään.

Vierailija
10/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen rauhaa rakastava, sopeutuvainen ja vähään tyytyväinen. Olen porukassa puhelias ja avoin mutta viihdyn parhaiten kotini rauhassa yksin tai mieheni kanssa kaksin. Kun elämä on tasapaksun hyvää, olen tyytyväinen.

Vierailija
11/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaoista sanotaan kaikissa teksteissä, että ovat hyvin estetiikan kaipuisia/esteettisiä ja kauneuden alan saralla ovat hyvin edustettuina.

Allekirjoitan asian, olen erittäin tarkka tyylistäni ja siitä miten kotia laitan, jos laitan, värisilmäni on kuulema tarkka. En kuitenkaan nillitä tms, mutta harmonia ja silmänilo oleellisia asioita, sisustan ja olen luova. En kuitenkaan ole "alalla", toisissa olosuhteissa olisin ehkä siihen nuorena päätynytkin.

Toinen kuvaava piirre on eripurien välttely, pyrin sovintoon ja sovinnollisuuteen.

Vierailija
12/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottinen painostaan.

Vierailija
13/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävakaa. Toisaalta ja toisaalta taas ei.

Vierailija
14/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaakanainen. Luonteeltani olen samanlainen kuin kaksosnainen, joka on erilainen kuin toinen kaksosnainen, joka taas on luonteeltaan enemmän miesrapu ja seurustelen miesleijonan kanssa, joka muistuttaa enemmän luonteeltaan kalanaista ja sitten hänessä on kuitenkin todella paljon samaa kuin itsessäni. Niin, luimme kerran horoskooppeja yhdessä ja mietimme, että helpompaa on vaan keskittyä lukemaan jotain ihan muuta niin saattaa jopa keskustelemalla oppia itsestään ja muista ihan oikeasti heidän ajatuksistaan ja mielipiteistään. Hyvässä kaveriporukassa kukaan ei miellytä ketään, mutta ottaa kuitenkin huomioon myös toisen läsnäolon sekä ymmärtää, ettei ihmiset jaa samoja näkemyksiä.

Vierailija
15/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tyylikäs ja "put together". Kepeä olemus. Usein ladylike. Selkeä ote asioihin. 

Vierailija
16/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaoista sanotaan kaikissa teksteissä, että ovat hyvin estetiikan kaipuisia/esteettisiä ja kauneuden alan saralla ovat hyvin edustettuina.

Allekirjoitan asian, olen erittäin tarkka tyylistäni ja siitä miten kotia laitan, jos laitan, värisilmäni on kuulema tarkka. En kuitenkaan nillitä tms, mutta harmonia ja silmänilo oleellisia asioita, sisustan ja olen luova. En kuitenkaan ole "alalla", toisissa olosuhteissa olisin ehkä siihen nuorena päätynytkin.

Toinen kuvaava piirre on eripurien välttely, pyrin sovintoon ja sovinnollisuuteen.

Tuon viimeisen minäkin allekirjoitan mutta mitä tyyliin ja estetiikkaan tulee, olen taas aivan eri ääripäätä. En omaa minkäänlaista värisilmää, en laittaudu tai meikkaa kuin joskus juhliin ja vaatteetkin on mitä sattuu.

Vierailija
17/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vaaka-nainen. Insinööri, teknisen dokumentaation ja lakisääteisten vaatimusten täyttämisessä. Naimisissa onnellisesti, ei lapsia eikä tule. Olen sekoitus intoverttia ja ekstroverttia - viihdyn yksin ja tarvitsen yksinäisyyttä, mutta erotun hyvin ryhmässä puheliaana. Pidän vaatteista ja meikeistä mutta olen aika reipas ja ehkä maskuliininen. Olen rehellinen ja avoin.

Hauskaa, sillä kuvailit pelottavan lähelle mut, toisen vaakanaisen :D Insinööri, dokumentaatiotyötä. Pitkä avoliitto, ei lapsia mutta ehkä joskus. Tilanteesta riippuen intro- ja ekstrovertti, viihdyn yksin mutta juttelen mielelläni. Reipas ja maskuliininen, vaatteita yritän oppia käyttämään tyylikkäästi. Todella rehellinen, avoin ja lisään vielä että usein se diplomaatti ristiriitatilanteissa.

Vierailija
18/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahna sängyssä.

Vierailija
19/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen moniakin ja pidän mukavana. Ainoa poikkeus on kälyni, joka on kyllä seurassa hauska, mutta perheen kesken ailahtelevainen, piloille lellitty hirviö. Kaikin puolin luotaantyöntävä pakkaus. En pidä mitään yhteyttä. Muuten tulen monenlaisten ihmisten kanssa helposti toimeen.

Vierailija
20/31 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä aikatauluja, tekemättömiä töitä, epäoikeudenmukaisuutta, sinistä väriä sisustuksessa, uuden oppimista, RAKASTAN TASAPAINOA JA RUTIINEITA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme