Uuden vuokrakämpän "liesituuletin" vikisee
Lainausmerkit siksi, että ei se oikeasti sitä ruoan höyryä sun muuta ota, kun ei sitä voi laittaa päälle. Mutta onko tuo vikinä/ujellus jokin vika vai kuuluuko sen olla tuollainen? Käy hermoon. Että pitäiskö tässä soittaa huoltoon.
Kommentit (12)
Onko se ritilä puhdas? Onko liesituuletin tukossa? Joskus sinne kertyy rasvaa ja pölyä eikä oikein sen takia vedä. Kannattaa laittaa se pois päältä, ottaa sähkökaapista pääkytkimestä virrat pois ja yrittää ottaa se suodatin irti ja kurkata pömpelin sisään. Jos siellä on paljon pölyä ja rasvaa, niin kostealla rätillä pyyhit pois ja peset suodatinritilän. Jos ei auta, niin sitten yhteyttä huoltoon. Yleensä ritilän ja liesituulettimen putsaus on asukkaan vastuulla.
Miksi kaikesta pitää tulla märisemään ja kyselemään täältä? Uusavuttomuus tuntuu lisääntyvän Suomessa jatkuvasti.
Poltergeist pyrkii sisälle. Älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikesta pitää tulla märisemään ja kyselemään täältä? Uusavuttomuus tuntuu lisääntyvän Suomessa jatkuvasti.
No niinhän sä näytät itsekin kyselevän ;D Ja vielä muiden henkilökohtaisia asioita. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se ritilä puhdas? Onko liesituuletin tukossa? Joskus sinne kertyy rasvaa ja pölyä eikä oikein sen takia vedä. Kannattaa laittaa se pois päältä, ottaa sähkökaapista pääkytkimestä virrat pois ja yrittää ottaa se suodatin irti ja kurkata pömpelin sisään. Jos siellä on paljon pölyä ja rasvaa, niin kostealla rätillä pyyhit pois ja peset suodatinritilän. Jos ei auta, niin sitten yhteyttä huoltoon. Yleensä ritilän ja liesituulettimen putsaus on asukkaan vastuulla.
On puhdas, kuten kaikki muukin täällä. Edelliset asukkaat olivat siistejä ja tekivät myös hyvän loppusiivouksen. Liesituuletinta ei siis saa päälle. Se on vain aukko. Valon siihen sentään saa.
Ap
Laita vaan valo päälle. Helpottaa sisään suunnistamista. T. Poltergeist
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä on varmaan hätävarjelun liioittelua ottaa pääkytkimestä virrat pois, mutta itse toimin nykyään aina näin, kun kosken johonkin kiinteästi asennettuun sähkölaitteeseen. Yhden kerran melkein henki pois tilanne vuokrakämpän viallisen kytkennän takia riitti.
Vierailija kirjoitti:
Jos se oletkin sinä kun vikisee, takaapäin otettaessa?
Ei mua oo kukaan ottamassa. Olen sinkku. Enkä mä ole japanilainen. En vikise seksin aikana, vaan voihkin.
Onko tuuletin auki asennossa eli ei olisi suljettuna kokonaan. Tuuli voi kolisuttaa sitä tuuletusluukkua vai mikä se onkaan.
Tuuliko siellä ujeltaa. Eikös sinne voi laittaa jonkin "suojalevyn"? Meillä kävi nuohoojat, ottivat jotain pois ja sanoivat, että "Ei se tätä tartte" ja nyt humisee ja ulkoa kuuluu äänet. Tämä tällainen vanha rivitalokämppä.