Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan pistanyt laheisen ihmisen kanssa valejaan lopullisesti poikki? Miksi? Kaipaan tukea lopulliseen irtiottoon ihmisesta joka valehtelee ja hyotyy minusta jatkuvasti.

Vierailija
17.08.2006 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö joku välit poikki teihin mennäkseen sen toisen puolelle tai jotain? Vai saitteko ymmärrystä kun ette halua enää olla tekemisissä? Kuinka pian tottuu siihen, että joku ihminen vaan katoaa elämästä?

Vierailija
22/23 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, veljeni yritti vaikuttaa minuun ja vedota heidän ikäänsä (60v), että olisin heihin väleissä, mutta raja se oli vain minunkin rakkaudella..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pistikö joku välit poikki teihin mennäkseen sen toisen puolelle tai jotain? Vai saitteko ymmärrystä kun ette halua enää olla tekemisissä? Kuinka pian tottuu siihen, että joku ihminen vaan katoaa elämästä?

Mulla meni koko kaveriipiiri uusiksi, paitsi yksi vanhoista kavereistani jäi vierelleni. Tämän kaverin kanssa ollaankin nyt bestikset, tai siis niin kuin nyt aikuiset ihmiset toisistaan pitää ystävinä...

Minulla meni kauan asian totuttelemiseen, edelleenkin näen unissa serkkuni ja unessa olen aina yrittänyt tehdä sovintoa onnistumatta siinä. Joten en ole oikeastaan koskaan päässyt yli.

Sniff! Tuli haikea olo kun muistelin yhteisiä hauskoja hetkiä... :´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän