Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen siemensyöksy tuntuu miehestä parhaimmalta?

Vierailija
08.05.2021 |

Minulla on sellainen mielihalu, että olen hirveän kiinnostunut mieheni laukeamisista ja siemensyöksyistä. Omalla miehelläni syöksyjen määrä ja voimakkuus vaihtelevat paljon ja joskus ensimmäiset yksi tai kaksi sykäystä voivat lähteä todella vauhdikkaasti. Esim. muutama viikko sitten hieroin mieheni loppuun asti kädelläni ja yritin tähdätä lastia rinnoilleni, mutta ensimmäinen sykäys suihkahtikin olkapäälleni saakka.

Tuntuvatko nuo eri voimakkuudella tulevat sykäykset jotenkin erilaisilta miehelle?

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun vaimo ratsastaa rauhassa hitain vedoin kunnolla istuen aisan päällä välillä pysähtyen sitten taas eteen taakse liikkuen , lopuksi kiihdyttää tahtia .  

Vierailija
122/128 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuntuu erilaisilta. Varsinkin kun on jotakin kovaa anaalissa samaan aikaan. Jos kikkelen kiihotusta jatketaan orkun alkaessa, itsellä ainakin kaksi ensimmäistä ruiskahdusta lähtee todella voimakkaasti ja loput valuu ulos. Jos taas kikkelin kiihotus lopetetaan ja anaalia vielä stimuloidaan tulee koko satsi valumalla ulos ja tuolloin myös todella iso määrä, noin kaksinkertaisesti normi laukeamiseen verrattuna. Itse orkku jää kyllä "vajaaksi". Ikää on jo tosin 50+. Kaiholla muistaen niitä nuoruusvuosien kunnon kaaria missä vaimon hiukset ja sängyn takaseinän tapettitkin oli lujilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa, sopivan hitaasti sisään painautuen ja samalla katsoen kun kalu sykkii spermat sisään.

Lisäksi vielä se että ottaa puolison lantiosta kiinni. Ja vessassa on täytynyt muistaa käydä ennen seksiä, tällöin sperman pumppaamisen tunne on voimakkaampi.

M25

Vierailija
124/128 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-vuotiaalla pojalla, kun on joutunut 2 viikkoa panttaamaan vaikkapa rippileirin takia. Lentää 2 metriä, kun runkkaa.

Nuo oli ihan huippuja. Kalukin seisoi niin ylväästi että pelkästään sen katseleminen kiihotti mitä sitten kosketus. Kade olin niille kavereille jotka pääsivät ihan oikean seksin makuun teininä. Ite olisin tuossa iässä varmaan räjähtänyt teinitytön pimpissä lauetessa. En pysty edes kuvittelemaan mikä nautinto se olisi ollut. Omaan käteen oli tyytyminen ja sekin tuntui upealta. Spermaa riitti vaikka kuinka monta kertaa lauetessa päivän aikana. Niin että ihan lensi kunnolla vaikka jo kolmatta kertaa hinkkasi ihan peräkkäin.

Vierailija
125/128 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetyssaarnaajassa, sopivan hitaasti sisään painautuen ja samalla katsoen kun kalu sykkii spermat sisään.

Lisäksi vielä se että ottaa puolison lantiosta kiinni. Ja vessassa on täytynyt muistaa käydä ennen seksiä, tällöin sperman pumppaamisen tunne on voimakkaampi.

M25

Mä en pystyisi tuohon, että lähärissä rauhallisesti painautuisin orgasmin ja siementen tullessa. Mun pitää saada työnnettyä syvään ja vielä syvempään, yrittää muutaman kerran vieläkin syvempään vaikka ei enää mene enempää ja todella voimakkaasti. Tuntuu niin hyvältä tosissaan ponnistella ja vielä vähän enemmän ponnistella..

Vierailija
126/128 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin on sellainen yllättävä äkkinäinen orgasmi missä sitten tekee kaikkensa, että se tuntuisi mahdollisimman hyvältä. Yhdynnässä tulee yhtäkkiä tarve kiihdyttää voimakkaasti ja päästä niin syvälle kuin pystyy. Usein silloin nautinto on maksimaalinen. Tuollaisen jälkeen myös pystyy jatkamaan samalla pystyllä.

Vierailija
127/128 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea lisä on se kun vaimo siemensyöksyn hetkellä työntää kielensä suuhuni.

Vierailija
128/128 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upea huipennus kun vaimo työntää sormensahanuriini käteenvedon loppupuollla