Millainen siemensyöksy tuntuu miehestä parhaimmalta?
Minulla on sellainen mielihalu, että olen hirveän kiinnostunut mieheni laukeamisista ja siemensyöksyistä. Omalla miehelläni syöksyjen määrä ja voimakkuus vaihtelevat paljon ja joskus ensimmäiset yksi tai kaksi sykäystä voivat lähteä todella vauhdikkaasti. Esim. muutama viikko sitten hieroin mieheni loppuun asti kädelläni ja yritin tähdätä lastia rinnoilleni, mutta ensimmäinen sykäys suihkahtikin olkapäälleni saakka.
Tuntuvatko nuo eri voimakkuudella tulevat sykäykset jotenkin erilaisilta miehelle?
Kommentit (128)
Itse tykkään kun juuri orgasmin hetkellä, tai vähän ennen esinahka vedetään aivan totaalisen taakse ja hierotaan toisella kädellä terskan juuresta kokoajan esinahkaa venyttäen taakse. Tällä tulee iso lasti joka sykähtelee pitkälle. tai voimakas vibra terskan alapinnalle samalla kun esinahkaa venytetään. Tässä kun pyrkii pitkittämään roiskahdusta niin pitkälle kuin mahdollista niin on tapetit uudessa liisterissä kohta
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään kun juuri orgasmin hetkellä, tai vähän ennen esinahka vedetään aivan totaalisen taakse ja hierotaan toisella kädellä terskan juuresta kokoajan esinahkaa venyttäen taakse. Tällä tulee iso lasti joka sykähtelee pitkälle. tai voimakas vibra terskan alapinnalle samalla kun esinahkaa venytetään. Tässä kun pyrkii pitkittämään roiskahdusta niin pitkälle kuin mahdollista niin on tapetit uudessa liisterissä kohta
Sama yhdynnässä tekee mieli työntää ihan syvään. Siellä sykkiä parit ensimmäiset ruiskaisut ja sitten panna tosi nopeasti niin, että tulee orgasmin tunne takaisin. Vähän kuin tulisi toinen orgasmi peräkkäin. Sitten taas syvään ja panna vielä jos pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama yhdynnässä tekee mieli työntää ihan syvään. Siellä sykkiä parit ensimmäiset ruiskaisut ja sitten panna tosi nopeasti niin, että tulee orgasmin tunne takaisin. Vähän kuin tulisi toinen orgasmi peräkkäin. Sitten taas syvään ja panna vielä jos pystyy.
Kyllä.Tarpeeksi tiukka pillu vetää esinahkaa samalla tavalla taakse. Tosin niin tiukkaa ei ole vielä tullut tuossa hommassa vastaan että pärjäisi (naisen) kädelle. Peppureikä ajaa saman asian melkein paremmin kuin pillu, kun puristus on aukon suulla. Lauetessa painaa kalun pohjaan niin esinahka venyy pepussa kuten käsihoidossa. Monet naiset kokemukseni mukaan tykkää katsoa terska kireällä olevaa laukeavaa kalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmalta tuntuu usein krapulassa jostain syystä. Rakastan kun nainen kiusaa ensin esim suihinotolla kunnes jatkaa tasaisella imulla ja runkaten samalla kädellä. Muutenkin minut saa kovimmin tulemaan suihinotoilla. Tykkään edgettämisestä eli nainen kiusottelee lähelle orgasmia ja sitten lopettamalla juuri h-hetkellä. Sitten taas kiusaa huipulle ja lopettaa. Panemalla tulee eri tavalla ja kovaa syöksy mutta orgasmi menee ohi urheiluauton vauhdilla. Suuhun lauetessa kestää pidempään ja sykäyksiä tulee enemmän
M32
tuo on niin totta että suuhun laukeamisessa tulee tavallista pidempään kestävä orgasmi ja sykäykset ja uskomaton upea olo kestää pidempään. Panemalla tulee jotenkin " rutiininomaisesti " mutta suihinotossa vaimoke tekee aina jonkun eri jutun orgasmin hetkellä tai siltä se tuntuu joten orgasm
KH ei taaskaan tajunnut, mitä aloitus koski. YLLÄTYS YLLÄTYS !
AP on homo. Pride-kuukauden viimeisiä viedään.
Tämä on ollut ihana ketju. Itse olen sinkku ja mitään hetken hupia en näillä kilometreillä enää jaksa harrastaa, joten siitä on aikaa, kun päässyt kokemaan miehen siemensyöksyn. Ai hitsi, miten olisi ihana imeskellä kovaa kalua ja leikkiä spermalla. Rakastelu on ihanaa!
N46
Kunnon pitkän edgetyksen jälkeen, mielellään pari vuorokautta kun on kiusannut itseään ja saanut kullin useampaan kertaan orgasmin partaalle, sitten kun päästää vihdoin niin tulee kyllä paljon ja paineella, ja silmissä sumenee kun tuntuu niin hyvältä.
Toinen tyyli on tehdä itselleen tahallaan ensin muutamana päivänä tarkoituksella vain ns ruined orgasmeja, eli lasti lentää mutta itse orgasmi jää saamatta. Sillä on vähän sama vaikutus kuin edgetyksellä, mutta se on helpompaa käytännössä, koska "laukeamisen" jälkeen lerpahtaa samalla lailla kuin normaalistikin eikä tule kiusausta jatkaa liian pitkään. Ruined orgasmin jälkeen ei kuitenkaan mene kuin 15-30 min niin tekee taas mieli ja kulli on kovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.Tarpeeksi tiukka pillu vetää esinahkaa samalla tavalla taakse. Tosin niin tiukkaa ei ole vielä
Ai että tässä on ajatuksena jotain kiihottavaa näin naisena kuvitella kun esinahka on täysin takana kireällä ja kalu laukeaa sykkien. Ihan kastui housut ja täytyy masturboida😊 Olispa mies kenet saisi laukaista esinahka taakse vedettynä ilman runkkaamista Täytyy tyytyä mielikuviin toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.Tarpeeksi tiukka pillu vetää esinahkaa sama
Heh. Tuota on kyllä miehenäkin kiva katsella, vaikka muuten pelkästään naisista pidänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.Tarpeeksi tiukka pillu vetää esinahkaa sama
Ja olisi ihana purkautua sinuun juuri nyt..edellisestä laukasusta on sen verran aikaa että tavaraa tulisi..sulla kastuisi pöksyt vielä huomennakin kun valuttaisit mun mällejä pillusta..
Nyt Juhannuksena juuri koettua:
Pääsin intistä viikonloppuvapaille ja menin bilettämään ex.tyttöystäväni kavereiden kanssa landelle. Mökki on pieni ja sauna osana sitä. Illan mittaan sauna lämmitettiin ja tytöt halusivat minut saunaan kun kuulivat että oon ollut 2 viikkoa kasarmilla. Niitä kiihotti ajatus miehestä joka ei ole lauennut kahteen viikkoon. Saunassa tilanne tiivistyi kiusoitteluksi. Tytöt tulivat istumaan vuorotellen syliin ja laittoivat käteni rinnoilleen. Kovettuihan se kulli. Tällainen kiihotus oli kahden viikon selibaatin jälkeen liikaa, vaikkei edestakaisia vetoja kulliin rohjenneet tehdä. Yksi tytöistä otti kivekset nyrkkiin ja puristi. Silloin lähti koko satsi.
Ihana Juhannus jota muistella.
Paras siemensyöksy, ja samalla kokonaisvaltainen orgasmi tulee silloin jos nainen laukeaa yhdynnässä, sisäisesti stimuloituna. Sellaista mankelia ei pääse peniksen ympärillä kokemaan mitenkään muuten (ei esim. naisen ulkoisen nipukan kautta stimuloidun orgasmin aikana). Joku siinä kaikessa vaikuttaa alkukantaisella voimakkuudellaan ihan sisimpään asti, myös henkisesti avittaen miehen monasti aivan järjettömän voimakkaaseen tulemiseen asti. Puhutaan, että laukeaminen lähtee ihan selkärangasta, sielusta asti.
Pillu supistelee aivan miten vain saadun orgasmin takia. Ja se tulee nimenomaan sen ulkoisen stimuloinnista.
Olet aivan mahtava. Jatka samaa rataa. Kokeile ottaa suihin, ja niellä spermat.
Vierailija kirjoitti:
Pillu supistelee aivan miten vain saadun orgasmin takia. Ja se tulee nimenomaan sen ulkoisen stimuloinnista.
Sinun uskomuksesi, kun et muusta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan mahtava. Jatka samaa rataa. Kokeile ottaa suihin, ja niellä spermat.
Niin teenkin, ihan tuttua juttua ja todella kivaa.
Minusta tuntuu parhaalta se, kun voin tavallaan tulla 2-3 kertaa yhden sekstailun aikana. Esimerkiksi naisystäväni antaessa suuseksiä ja liikutellessa kättään hitaasti kaluni vartta pitkin edestakaisin voi se esimerkiksi äkkiä tuntua niin hyvältä, että huomaan orgasmin olevan aivan juuri tulossa. Silloin pysäytän hellästi hänen liikkeensä ja otan sykkivää kaluani varovasti ulos hänen suustaan niin, että samalla suuri määrä siemennestettä pulppuaa hänen leualleen ja siitä kaulalle ja rinnoille asti.
Naisystäväni tuntee jo tämän ominaisuuden minussa, ja se kiihottaa häntä. Hän tykkää levitellä spermaani pitkin vartaloaan ja myös sekoittaa sitä omiin mehuihinsa. Usein hän myös kiusoittelee minua nuolemalla sormiaan seksikkäästi huohottaen ja tarjoten niitä myös minun nuoltavakseni. Näen, että hänen söpön vaaleanpunainen pillunsa suorastaan valuu läpinäkyvää limaa. Tällöin jo minun on käytännössä väkisin saatava kaluani hänen sisäänsä. Ihanan nussimisen jälkeen minun on taas pysähdyttävä, ja lisää siemennestettä sykähtelee hänen vatsalleen.
Viimeinen siemensyöksy tuntuu tietysti kaikkein parhaalta. Monesti naiseni tyttömäinen voihkinta orgasmin kourissa ja hänen kauniit kasvojensa näkeminen nautinnosta vääristyneinä saavat minussa aikaan viimeisen rajan ylityksen. Tulen todella rajusti hänen sisäänsä samalla, kun hän hyväilee suloisen siroja, sperman tahrimia tissejään.
16-vuotiaalla pojalla, kun on joutunut 2 viikkoa panttaamaan vaikkapa rippileirin takia. Lentää 2 metriä, kun runkkaa.
Minulla on varmaan joku alitajuntainen juttu. Toki saan siemensyöksyn kun vaimo ottaa suuhun tai hän tai itse runkkaan. Voimakkain ja nautinnolisin on, kun saan purkautua paljaalla syvälle pilluun. (Vaimon tai muun varatun naisen pilluun)
Parhaalta tuntuu kun on otettu rauhaksiin ja saanut pikkuhiljaa kiihottua huippua kohti. Varsinkin sitten kun kumppani on jo saanut voi keskittyä vain omaan huippuun. Tykkään lopussa vetää hitailla liikkeillä, oli sitten kyseessä pillu, suu tai käsi, jolloin lähtee kyllä todella voimakkaasti. Ja vielä kun naistani ei haittaa vaikka sitä spermaa lentelisi naamalle, suuhun tms. Yleensä vielä nuolee lopuksi pehmenevää kalua.
Täytyy kyllä huomenaamulla ottaa tällainen sessio, silloin on yleensä koko päivän todella hyvä olo. :)