Millainen siemensyöksy tuntuu miehestä parhaimmalta?
Minulla on sellainen mielihalu, että olen hirveän kiinnostunut mieheni laukeamisista ja siemensyöksyistä. Omalla miehelläni syöksyjen määrä ja voimakkuus vaihtelevat paljon ja joskus ensimmäiset yksi tai kaksi sykäystä voivat lähteä todella vauhdikkaasti. Esim. muutama viikko sitten hieroin mieheni loppuun asti kädelläni ja yritin tähdätä lastia rinnoilleni, mutta ensimmäinen sykäys suihkahtikin olkapäälleni saakka.
Tuntuvatko nuo eri voimakkuudella tulevat sykäykset jotenkin erilaisilta miehelle?
Kommentit (128)
Voi helv.. olen kateellinen miehellesi :( Kyllä se tuntuu hyvältä, kun on valtava lasti lähdössä ja sattuu lentämään pitkälle. Ne ensimmäiset pisarat saattavat lentää metrinkin päähän. Runkatessa yritän tähdätä, ettei tule sotkua. Tosin hiljattain lensi pään yli vasta vaihdetuille verhoille.
Kyselin asiasta mieheltäni, ja hän sanoi että silloin kun häneltä tulee kauas lentäviä sykäyksiä, lihakset supistelevat nopeasti ja tunne on hieman voimakkaampi, mutta nopeammin ohi menevä kuin heikommissa.
Miten muilla palstan miehillä? :)
Ap
Tuossa on perää. Krapulassa kun saa orgasmin erityisen kiihottuneena, se menee äkkiä ohi nopeine sykäyksineen.
Puristusvoimalla on merkitystä. Pienellä puristuksella putki ahtautuu, paine kasvaa ja lastikin lentää paremmin. Kokeilepa joskus tehdä miehellesi sellainen temppu, että puristat voimalla kalua silloin kun orgasmi tulee ja jatkat puristamista pitkään niin, ettei mitään pääse ulos. Tuntuu aika hyvältä sekin.
Oma mies sanoo, että voimakkaimmat saa kun minä ne sille ratsastan. Oisko tuossa kyse siitä, että se kontrolli onsilloin minulla ei miehellä kuten muissa asennoissa? Tätä mietitty.
No kyllä se on sanottava, että normiorgasmiin verrattuna sellainen isolla paineella ja määrällä ruiskuava kyllä tuntuu paremmalta. Näin jo pienellä iällä ollessa se tuo myös vähän mieleen poikavuosia, jolloin vähän jokainen orgasmi (paitsi ne kolmannesta eteenpäin laskettavat 🙂) oli sellainen…
Mutta. Kun kerran siemensyöksystä erityisesti puhuttiin, niin yllättävän hyvältä ja erilaiselta tuntuu joskus sekin, kun sperma alkaa vain purkautua, eikä orgasmi alakaan. Näin voi käydä ainakin mulle lähinnä vain oikein pitkien, siis päiväkausien mittaisten edgettelyjen jälkeen. Tässä hiljattain olin reissussa ja harrastin rajoille kiihottautumista aamuin illoin ja monta kertaa päivän aikanakin useamman päivän ajan. Jossain vaiheessa päätin että nyt ehkä pitää antaa välillä purkautuakin, että jotain muutakin käy mielessä, ja annoin mennä oikein hitaasti. Spermaa alkoi valua (ei roiskua kun ei orgasmi supistellut) ja sitä tuli ihan jonkin aikaa. No, lopuksi nyt piti hieraista sen verran että se orgasmikin tuli, muuten olisi jäänyt todella tyhjä mutta tyydyttämätön olo. Vähän outoa mutta hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Puristusvoimalla on merkitystä. Pienellä puristuksella putki ahtautuu, paine kasvaa ja lastikin lentää paremmin. Kokeilepa joskus tehdä miehellesi sellainen temppu, että puristat voimalla kalua silloin kun orgasmi tulee ja jatkat puristamista pitkään niin, ettei mitään pääse ulos. Tuntuu aika hyvältä sekin.
Tuossa kai kuitenkin vaarana, että purkaus purkautuu virtsarakkoon päin?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se on sanottava, että normiorgasmiin verrattuna sellainen isolla paineella ja määrällä ruiskuava kyllä tuntuu paremmalta. Näin jo pienellä iällä ollessa se tuo myös vähän mieleen poikavuosia, jolloin vähän jokainen orgasmi (paitsi ne kolmannesta eteenpäin laskettavat 🙂) oli sellainen…
Mutta. Kun kerran siemensyöksystä erityisesti puhuttiin, niin yllättävän hyvältä ja erilaiselta tuntuu joskus sekin, kun sperma alkaa vain purkautua, eikä orgasmi alakaan. Näin voi käydä ainakin mulle lähinnä vain oikein pitkien, siis päiväkausien mittaisten edgettelyjen jälkeen. Tässä hiljattain olin reissussa ja harrastin rajoille kiihottautumista aamuin illoin ja monta kertaa päivän aikanakin useamman päivän ajan. Jossain vaiheessa päätin että nyt ehkä pitää antaa välillä purkautuakin, että jotain muutakin käy mielessä, ja annoin mennä oikein hitaasti. Spermaa alkoi valua (ei roiskua kun ei orgasmi supistellut) ja sitä tuli ihan jonkin aikaa. No, lopuksi nyt piti hieraista sen verran että se orgasmikin tuli, muuten olisi jäänyt todella tyhjä mutta tyydyttämätön olo. Vähän outoa mutta hauskaa.
Tuossa hyvä esimerkki teille miehille; jää todella tyhjä ja tyydyttymätön ja lisäksi hyväksikäyetty olo, jos mies vaan panee ja saa itse orgasmin ja jättää naisensa siihen kitumaan. Ei elettäkään mihinkään suuntaan ei kielellä ei sormella ei mitään. Hirveintä mitävoi kokea seksissä.
Sellaisen olen kokenut, mutta viiimine olikin sen miehen kanssa!
Kyllä se paineella lähtevä tuntuu parhaimmalta.
Jos viikko taukoa, saattaaa roiskahtaa parin metrin päähän. Mutta toisaalta, ehkä se myös osaksi johtuu siitä tauosta ja paineen purkautumisesta niin ala kuin yläpäässäkin.
Ei silti, kyllä sisäänkin tuleminen tuntuu hyvältä, kun saa päästellä lastit sinne minne ne on suunniteltukin laitettavan. Silloinhan tuota ei pääse toteamaan millaisella paineella tulee.
Kyllä parhaalle tuntuu, jos nainen sen käsin tekee, että puristaa samalla varresta..ikäänkuin lypsää kalua..senhän se pillukin tekee..siis puristaa ja parhaimmat lypsääkin..
Vierailija kirjoitti:
Oma mies sanoo, että voimakkaimmat saa kun minä ne sille ratsastan. Oisko tuossa kyse siitä, että se kontrolli onsilloin minulla ei miehellä kuten muissa asennoissa? Tätä mietitty.
Orgasmin tullessa lihakset vähän kouristuu eikä välttämättä liikettä voi samalla itse jatkaa... Mutta toinen voi, ja sepä se vasta tilannetta parantaa. Lisäksi voi keskittyä ennen orgasmia yrittämään pitkittämään laukeamistaan, vähän kuin kisa missä nainen ratsastaa ja lypsää ja itse yritän sinnitellä, kunnes se ei enää onnistu ja lasti lähtee väkisin...
Mitä pitemmälle lentää ja kovemmin, niin sen paremmalle tuntuu pää-sääntöisesti ;)
kullia kun hieroo käsien välissä kuten pitkoa tulee mälli joka lentää aika napakasti pitkälle
jaa-a taas ratsastin tänään mihen ja kyllä oli kova orgasmi. Itse sain 3. Että kyllä oli äitienpäivät hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Jos viikko taukoa, saattaaa roiskahtaa parin metrin päähän. Mutta toisaalta, ehkä se myös osaksi johtuu siitä tauosta ja paineen purkautumisesta niin ala kuin yläpäässäkin.
Ei silti, kyllä sisäänkin tuleminen tuntuu hyvältä, kun saa päästellä lastit sinne minne ne on suunniteltukin laitettavan. Silloinhan tuota ei pääse toteamaan millaisella paineella tulee.
Ah, kyllä sisään laukeaminenkin on todella ihanaa. Vaikka syöksyä ei silloin näekään, voi silti tuntea kuinka miehen kalu alkaa sykkiä tasaiseen tahtiin. Viimeksi viime sunnuntaina mies laukesi lähärissä sisääni ja kyllähän ne sykkeet tuntuivat todella hyviltä. Se on myös kiihottavaa, kun mies on jo aivan loppusuoralla ja hidastellen yrittää vielä pitkittää laukeamistaan, mutta ei kuitenkaan pysty siihen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silti, kyllä sisäänkin tuleminen tuntuu hyvältä, kun saa päästellä lastit sinne minne ne on suunniteltukin laitettavan. Silloinhan tuota ei pääse toteamaan millaisella paineella tulee.Ah, kyllä sisään laukeaminenkin on todella ihanaa. Vaikka syöksyä ei silloin näekään, voi silti tuntea kuinka miehen kalu alkaa sykkiä tasaiseen tahtiin. Viimeksi viime sunnuntaina mies laukesi lähärissä sisääni ja kyllähän ne sykkeet tuntuivat todella hyviltä. Se on myös kiihottavaa, kun mies on jo aivan loppusuoralla ja hidastellen yrittää vielä pitkittää laukeamistaan, mutta ei kuitenkaan pysty siihen.
Ap
Jess!! 👌 mä harrastan kanssa tuota, että hidastan ja viivytän ja viimein kun ei voi enää vastustaa niin sitten vaan antaa tulla täydellä paineella..ja ahh kun se tuntuu hyvälle laueta sinne syvälle..ja nainen vielä himoissaan pyytää sitä spermaa mahdollisimman syvälle..sinne haluaa kyllä jättää viimeisenkin tipan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hyvä esimerkki teille miehille; jää todella tyhjä ja tyydyttymätön ja lisäksi hyväksikäyetty olo, jos mies vaan panee ja saa itse orgasmin ja jättää naisensa siihen kitumaan. Ei elettäkään mihinkään suuntaan ei kielellä ei sormella ei mitään. Hirveintä mitävoi kokea seksissä.
Tämä ketju taitaa olla miehen orgasmista. Pitääkö silloinkin muistaa erikseen mainita, että naisen orgasmi on kuitenkin kaikkein tärkein?
Kiihkeä pano paljaalla varatun kanssa seisaltaan takaapäin,tavarat niin sanotusti vielä ränniin niin polvet oikein notkahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju taitaa olla miehen orgasmista. Pitääkö silloinkin muistaa erikseen mainita, että naisen orgasmi on kuitenkin kaikkein tärkein?
Missä täällä niin sanotaan?
Ja sitäpaitsi, asiasta tuossa yllä sanottiin, hyvä meidän miesten tiedostaa miltä mahtais tuntua.
Tuntuu. Mitä enemmän taukoa, niin sitä upeampi orgasmi lähtee.... Ah! Rietasta ja upeaa katsella miten se nainen siinä voihkii tahdissa :)