JulkkisBB Valavouri naisihanne
Valavuori sanoi suoraan, että hänelle naisen ulkonäöllä on merkitystä. Hän kuvaili, ettei viehäty naisista, jotka ovat hänen mielestään liian laihoja tai ylipainoisia.
– Seksi näyttelee omassa elämässä tärkeää osaa. Mä en pysty painaa superlaihaa tai merkittävän ylipainoista.
Kommentit (32)
Kertoiko muut painimisistaan? 😱😂🙈
Tää Valavuori ilmeisesti luulee olevansa joku lahja Suomen naisille. Miksi se pitää sitä typerää hikinauhaa päässä? Luuleko olevansa jossain treeneissä vai hikoileeko niin paljon. Vaikuttaa koomiselta. En tiedä hepusta mitään, mutta mitä olen lehdistä silmäillyt, niin mielikuva on jotain lipevän huijarin ja epävarman wannabe gigolon välimaastosta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko muut painimisistaan? 😱😂🙈
Joo, hih hih
Vierailija kirjoitti:
Otettava jo mitä saa. 😁
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Tää Valavuori ilmeisesti luulee olevansa joku lahja Suomen naisille. Miksi se pitää sitä typerää hikinauhaa päässä? Luuleko olevansa jossain treeneissä vai hikoileeko niin paljon. Vaikuttaa koomiselta. En tiedä hepusta mitään, mutta mitä olen lehdistä silmäillyt, niin mielikuva on jotain lipevän huijarin ja epävarman wannabe gigolon välimaastosta.
Humalassa mölistessään on ainakin saanut hommattua itselleen potkut töistä. Oikea älyn jättiläinen.
Jokaisella on oikeus omaan makuunsa ja omiin kriteereihinsä seuranhaussa. Ihmiset viehättyvät erilaisista ulkonäköpiirteistä ja luonteista ja se on ihan normaalia.
Jos kumppanille on kovin tiukat kriteerit, voi kumppania oli vaikeaa tai mahdotonta löytää. Mutta mitä sekään muille kuuluu.
eihän se kuulukaan, mutta kun tv:ssä julistaa, niin silloin asiaa voi myös kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
eihän se kuulukaan, mutta kun tv:ssä julistaa, niin silloin asiaa voi myös kommentoida.
Juuri näin! Itse kertoo valtakunnan TVssä ja lehdissä painamisistaan. Niin silloin keskustellaan niistä ja seurataan innolla 🙊😋👀👀👀
Ihan samaa ne kaikki muutkin miehet kyseisessä keskustelussa sanoivat.
Taas revitty kohuotsikoita tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää ole avioliitossa?
Eronnut ja tuli tänä keväänä tinderissäkin vastaan.
Tuliko teille plussa?
Ymmärrän Aleksia. Laihalla ei tissejä ja persettä, luut vaan kolisee. Läskin kanssa tulee fiilis, että taistelee säkkituolin kanssa.