Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit jos saisit tietää nyt olevasi raskaana?

Vierailija
07.05.2021 |

?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttyisin pahasti. Olen 59-vuotias ja seksiä oli viimeksi noin 10 vuotta sitten.

Vierailija
42/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin yksityiselle hakemaan keskeytyksen. Julkiselle en enää kehtaisi kolme vuotta sitten tehdyn keskeytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä menisin johonki talk show ohjelmaan pällisteltäväksi yhden sortin friikkinä. Raskaana oleva melkein viiskymppinen joka ei oo hetkeen harrastanut seksiä ja sterilisaatio tehty 13 vuotta sitten.

Vierailija
44/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää soittaisinko paaville ja rahastaisin kaiken minä irtoaa vai abortoisinko Jessen sisaruksen.

Vierailija
45/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin yksityiselle hakemaan keskeytyksen. Julkiselle en enää kehtaisi kolme vuotta sitten tehdyn keskeytyksen jälkeen.

Siis miksi et kehtaisi? Mitä väliä?

Vierailija
46/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ”sektiopaperit” vetämään välittömästi.

Vierailija
47/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin lääkärinsjan ja kaikki tutkimukset. Kuitenkin näin 52 v taitaa olla riskiraskaus

Vierailija
48/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttyisin pahasti. Olen 59-vuotias ja seksiä oli viimeksi noin 10 vuotta sitten.

Nauraisin.

Vierailija
49/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä oikein muuta voisi ajatella kuin että kerran vielä vaikka kaksi piti olla lopullinen määrä.

Vierailija
50/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaisin lääkärinsjan ja kaikki tutkimukset. Kuitenkin näin 52 v taitaa olla riskiraskaus

Samaa mietin, olen 47 v. Kierukka pettänyt. Kuopus muuttamassa kohta pois kotoa ja huoneita olisi vapaana. Saikulla olisin varmaan koko raskauden, sillä selkä oli tosi hankala jo nuorempana raskauksien aikana ja töihin en palaisi ennen kuin lapsi on ainakin kolme. Surullista tässä se, että moinen mahdollista vasta viisikymppisenä.

Vierailija
51/51 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistaisin lääkityksen ja lopettaisin mässäilyn. Ja sitten vaan odottelisin tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä