Mitä tekisit jos saisit tietää nyt olevasi raskaana?
Kommentit (51)
Menisin yksityiselle hakemaan keskeytyksen. Julkiselle en enää kehtaisi kolme vuotta sitten tehdyn keskeytyksen jälkeen.
Kai mä menisin johonki talk show ohjelmaan pällisteltäväksi yhden sortin friikkinä. Raskaana oleva melkein viiskymppinen joka ei oo hetkeen harrastanut seksiä ja sterilisaatio tehty 13 vuotta sitten.
En osaa päättää soittaisinko paaville ja rahastaisin kaiken minä irtoaa vai abortoisinko Jessen sisaruksen.
Vierailija kirjoitti:
Menisin yksityiselle hakemaan keskeytyksen. Julkiselle en enää kehtaisi kolme vuotta sitten tehdyn keskeytyksen jälkeen.
Siis miksi et kehtaisi? Mitä väliä?
Laittaisin ”sektiopaperit” vetämään välittömästi.
Tilaisin lääkärinsjan ja kaikki tutkimukset. Kuitenkin näin 52 v taitaa olla riskiraskaus
Vierailija kirjoitti:
Järkyttyisin pahasti. Olen 59-vuotias ja seksiä oli viimeksi noin 10 vuotta sitten.
Nauraisin.
No ei kai siinä oikein muuta voisi ajatella kuin että kerran vielä vaikka kaksi piti olla lopullinen määrä.
Vierailija kirjoitti:
Tilaisin lääkärinsjan ja kaikki tutkimukset. Kuitenkin näin 52 v taitaa olla riskiraskaus
Samaa mietin, olen 47 v. Kierukka pettänyt. Kuopus muuttamassa kohta pois kotoa ja huoneita olisi vapaana. Saikulla olisin varmaan koko raskauden, sillä selkä oli tosi hankala jo nuorempana raskauksien aikana ja töihin en palaisi ennen kuin lapsi on ainakin kolme. Surullista tässä se, että moinen mahdollista vasta viisikymppisenä.
Tarkistaisin lääkityksen ja lopettaisin mässäilyn. Ja sitten vaan odottelisin tyytyväisenä.
Järkyttyisin pahasti. Olen 59-vuotias ja seksiä oli viimeksi noin 10 vuotta sitten.