Mitä tekisit jos saisit tietää nyt olevasi raskaana?
Kommentit (51)
Olisin shokissa. Abortti olisi ainoa vaihtoehto.
46v
Pitäisin itseäni mielenvikaisena, jos en olisi aiemmin huomannut.. rv 38
Aika ihme olisi. 53 v eikä seksiä oman puolison kanssa vuosiin.
Hurahtaisin uskoon, koska minun raskauteni olisi todiste siitä, että neitseellinen sikiäminen on mahdollista!
Kauhea kiire tulisi hankkia emätin että voisi synnyttää. Nykyisellä pampulla ei onnistuisi, vaikka kookas onkin.
Synnyttäisin lapsen. Mitä muutakaan voisin tehdä, jos olisin raskaana.
Olisin ihmeissäni että miten en ole tätä aiemmin huomannut tai tajunnut epäillä, kun mahan ympärys on kasvanut huomattavasti ja sisälläni tutuu tuo tuostakin liikuskelua.
Nyt siis rv 33+6, mutta jos en olisi aiemmin tätä tajunnut, niin parempi kai se olisi saada tietää viimeistään nyt kuin myöhemmin.
Yllättyisin kovasti,koska en ole ollu yhdynnässä korona-aikana.
Ilmoittautuisin Guinnesin ennätysten kirjaan.
M72
Pelkäisin, että seuraava Jeesus on tulossa, kun ei ole enää menkkoja vaihdevuosien myötä.
Olisin ymmälläni että miten se on edes tapahtunut koska en ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa koskaan. Sen jälkeen ilahtuisin. Sen jälkeen tulisi stressi että miten elätän itseni ja tulevan lapsen kun hädintuskin pystyn pitämään itsestäni huolta.
Olen jo pian 43 vuotias joten en tiedä. Varmaan pitäisin lapsen, mutta olisin kyllä todella huolissani koko ajan, näin korkea ikä on kuitenkin jo riski lapsellekin
Ja ainokaiseni on hänkin jo 24-vuotias.
Olisin todella onnellinen ja samaan aikaan varmaan myös peloissani. Tahatonta lapsettomuutta nyt 4 vuotta takana.
raskaaksi tuleminen on pahin painajaiseni ja fobiani. joisin hirveät kännit ja varaisin äkkiä ajan aborttiin.
Olisin varmaan ihan törkeen onnellinen vaikka olen eronnut, yksinelävä köyhä opiskelija joka näkee tulevaisuudessa vain kurjuutta ja vähintään maailmanlopun :D Tyhjä syli vainoaa näin kolmenkympin kriisissä, sitä ei rakas kissani täytä. Muuttaisin lähemmäs vanhempiani, ne ois ihan täpinöissään kanssa.
Ensin pelästyisin. Sitten etsisin tietoa yliluonnollisista raskauksista ja siitä miten kasvatat jumalan lasta.
N30, joka ei ole harjoittanut seksiö 2 vuoteen...