Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen vartalo inhottaa

Vierailija
08.08.2008 |

raukkaparka ei ymmärrä miksen halua seksiä hänen kanssaan. Yritän ajatella muita miehiä seksin aikana. Muistakaa avo ja aviomiehet huolehtia kuntoilusta ja hygieniasta että puolison mielenkiinto säilyy. :(

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on yksi parhaista motivaattoreista kuntoilun ja laihdutuksen suhteen.

Miehenä haluaisin ainakin kuulla, jos asia on siitä kiinni.

Vierailija
2/33 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät halua nähdä vaivaa. Ja sitten ihmetellään miksi nainen ei halua.

Olen puhunut todella monen ystävättären kanssa tästä aiheesta ja on yleistä että vastenmielisyys liittyy miehen rapistuneeseen "luukkiin". Tuntuu niin turhalta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivinä olen katsellut kateellisena (ja vähän hornina...) naapurin uroksen timmiä kroppaa. Omakin oli silloin aikoinaan sellainen. Tuntuu ihan helevetin epäreilulta, että me ollaan kahden pikkulapsen vanhempia, ja MINÄ olen raskauksien ja synnytyksien jälkeen paremman näköinen!

Mutta tuosta kommentista, ei naiset halua loukata miestään haukkumalla läskiksi tms. Sitä skeidaa harrastaa miehet. :/ Itse olen sanonut miehelle kauniisti, että olisi kiva, jos hän vähän yrittäisi ryhdistäytyä liikkumaan, mutta eipä sillä mitään vaikutusta ole ollut.

Vierailija
4/33 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minuakin .. -ja olen mies...

Vierailija
5/33 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa olla yleisempi ongelma kuin myönnetään. Puolin ja toisin. En ole pitänyt itseäni pinnnallisena ja ulkonäköön tujottajana. Mutta kyllä naisen tai miehen lihonut vartalo on turnoff.

Vierailija
6/33 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kroppani on lössähtänyt kahedn lapsen teon jälkeen. Vaimo ei vaan halua ymmärtää asiaa.

M

Vierailija
7/33 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ tai 60+ kun tulee mittariin niin "lässähtä" itse kukin. Siinä vaiheessa viimeistään on syytä tottua...

Vierailija
8/33 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 valmistuneessa leffassa Rocky Balboa. Stallone on siinä sixpackkeineen 60-vuotiaana. Kyllä sitä kunnossa pysyy jos vaan riittää mielenkiintoa ja tahtoa.

50+ tai 60+ kun tulee mittariin niin "lässähtä" itse kukin. Siinä vaiheessa viimeistään on syytä tottua...

Vierailija
9/33 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kaveri narasti myös laittomien aineitten maahantuonnista kun kävi leffaansa promoamassa. Tietysti jos "keinolla millä hyvänsä" on tarkoitus äijä pitää kunnossa kuuskymppisenä niin sittenhän tarkoitus pyhittää ?

Vierailija
10/33 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisetkin käyttävät hormonikorvaushoitoa vaihdevuosien tuomiin ongelmiin. Miksi ei sitten miehet, kun testosteronitasot alkaa hiipumaan ja lihasmassa kaikkoaa. Tähän on lisättävä, että lihasmassa alkaa hävitä n. 3-kymppisestä alkaen ellei tee kehollaan mitään raskasta kuntoilua. Osittain itsestä kiinni siis.

sama kaveri narasti myös laittomien aineitten maahantuonnista kun kävi leffaansa promoamassa. Tietysti jos "keinolla millä hyvänsä" on tarkoitus äijä pitää kunnossa kuuskymppisenä niin sittenhän tarkoitus pyhittää ?

Vierailija
11/33 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen "parhaassa iässä" pitäisi olla myös sen näköinen, että on voimansa tunnossa. EI kuusikymppisen näköinen! :O

Vierailija
12/33 |
11.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätisti monta vuotta, mutta ei tulosta. Sitten aloin sanomaan suoraan ja lopuksi rumasti, eikä mitään kunnes jäin kiinni salasuhteesta (ei panoja mutta muuta kyllä) ja mies ryhdistäytyi saman tien.

Nyt sillä on parempi kroppa ja huolehtii itsestään enemmän kuin ikinä meidän suhteen aikana (16v yhdessä). Ja taas maistuu tälle rouvalle seksi!

Totta on ettei plösö tai haiseva kiinnosta mua pätkääkään, kun itse tykkään treenata ja huolehdin ulkonäöstä.

Vierailija
13/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa täälläkin on varmaan heitä eikä kuusikymppisiä...

mitä olette, miehet, tehneet ulkonäkönne eteen?

voitte ehkä antaa vinkkejä muille miehille:miten vaimon mielenkiinnon saa taas vangittua?

Vierailija
14/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii takuuvarmasti, mutta kun ei jaksa vaivautua. Ei se palkinto nyt niin kiinnostava ole pitkässä suhteessa.

voitte ehkä antaa vinkkejä muille miehille:miten vaimon mielenkiinnon saa taas vangittua?

Vierailija
15/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule ihan turhaa netissä antaa vinkkejä jos jotain kaljanlipittäjää kiinnostaa enemmän formulat kuin oma urheilu. En ne vinkit tehoa. Elämäntapoja on vaan niin helvetin vaikea muuttaa.

Jos nyt omilla elintavoillaan retostelisi niin viikossa tulee harrastettua urheilua tavoitehakuisesti 8-15 tuntia. Ikää on 37 ja suorituskyky missä tahansa kuntotestissä kaikissa ikäluokissa paras mahdollinen. Paras motivaattori on peili, se että jaksaa lasten kanssa touhuta ja tietysti vaimon ystävien ihailu (vaimon kertoman mukaan). Toisaalta en ole mikään uraohjus vaan enemmän kiinnostaa harrastaminen ja perhe.

Vierailija
16/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cooperissa yli 3000 m ja sotilaspenkki yli 30 toistoa?

Ikää on 37 ja suorituskyky missä tahansa kuntotestissä kaikissa ikäluokissa paras mahdollinen.

Vierailija
17/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin kirjoitin. Otat yleisimmät käytetyt ikävakioidut kuntotestit niin olen tuloksissa jokaisessa ikäryhmässä parhaassa ryhmässä. Sotilaspenkki ei tietääkseni ole mikään kuntotesti, ainakaan siinä mielessä mitä tarkoitan. Jos nyt tuloksia pitää alkaa laittamaan niin maran juoksin 3.38 alkukesästä ja cooper menee heittäen yli 3000. Lihaskuntotesteistä ei edes viitti alkaa vääntämään, ne on niin paperia. Maastavedon, kyykyn ja penkin maksimit otin viimeksi toukokuussa MV 150, Kyykky 120, penkki 100, oma paino 70, pituus 169. Riittääkö vai raportoinko vielä kengän koon ja mulkun ympäryksen?

Se siitä itsekehusta.

No joo, sladdi vois olla pidempi, myönnetään.

Vierailija
18/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sladdi vois olla pidempi, myönnetään.

[/quote]

Tää oli ihan hyvä lisäys tuohon viestiin ;) Mun miehestä ainakin tekee jatkuvasti haluttavan just se, että se pitää itsestään huolta. Enkä ees tarkoita mitään himourheilua, vaan itsestään ja kunnostaan huolta pitämistä. Mies lisäksi katsoo aamuisin peiliin ja miettii mitä laittaisi päälle, joskus liikaakin (eilen mm. kielsin sitä rupeamasta silittämään paitaa kun klo oli 23 ja halusin vielä seksiä :D ). Jaksaapa vielä tehdä kotitöitäkin ja käsittääkseni ei tee sitä seksin saamiseksi vaan siksi kun tykkää että koti on siisti... Mutta joo, on se ihan tärkeä asia myös miehille, ja hyvä että siitäkin puhutaan kun yleensä tässä kohtaa muistetaan vaan meidät synnyttäneet naiset.

N29

Vierailija
19/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kaksi kertaa viikossa 45-60 min lenkillä. Työ on ainut paikka mihin saa kotoa lähteä ilman että siitä seuraa jäkätystä siitä että aina pitää mennä johonkin. Kaverit ovat jääneet jo vuosia sitten, samoin harrastukset aivan minimiin.

Ai joo, ruokakauppaan saa/pitää myös lähteä koska vaimo inhoaa kaupoissa käyntiä. Lapset saa/pitää ottaa mukaan jotta vaimo saa samaan aikaan "omaa aikaa".

t. FUBAR

Vierailija
20/33 |
12.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen kuitenkaan pitää pienistä ja heikoista miehistä. Jos sladdin ympärys on yli 15 cm ja pituus yli 15 cm niin se auttaa tilannetta jonkin verran.

Maastavedon, kyykyn ja penkin maksimit otin viimeksi toukokuussa MV 150, Kyykky 120, penkki 100, oma paino 70, pituus 169.