Naiset, hoi! Mitä mieltä miehestä, joka harrastaa seksiä usean naisen kanssa samaan aikaan?
Silti haluaa joskus asettua ja perustaa perheen.
Kommentit (43)
Kukaan fiksu ei perusta perhettä pukin kanssa. Ei noita pukkeja mikään aloille asettuminen kiinnosta, perhe hommataan ihan vaan status syistä ja siinä sivussa jatketaan pukkeilua ja ennen pitkään ollaankin eronneita viikonloppuisi, jos edes sitä.
Naisillahan tuo on nykyään vakio, mutta miehillä alkaa samantien slutshaming. Kaksoisstandardit jyllää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisen viriili, kun pystyy tyydyttämään monta naista yhdellä kertaa. En tiedä, kuinka paljon tuollaisia on todellisuudessa.
Ja jos vastaan siihen, mitä luultavasti todellisuudessa tarkoitit kysyä, eli miehestä, jolla on useita hoitoja tai vastaavia samaan aikaan, niin en yhtään mitään mieltä. Mistä minä asiasta ylipäänsä tietäisin? Ja olihan niitä itselläkin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan tuo on nykyään vakio, mutta miehillä alkaa samantien slutshaming. Kaksoisstandardit jyllää.
Ok, hyvä tietää. Eli keskustelu on nyt sitten varmaan käyty?
Eikö seksuaalisuus ole jokaisen oma asia? Voimaantuneisuuden aikakaudella on jotenkin hassua, että samaan aikaan kun ihmisiä kehotetaan naimaan kaikkea liikkuvaa jos siltä tuntuu, niin ruohonjuuritasolla äääärimmäisen harva katselee henkilöä, joka elää seksuaalisesti vapaata elämää. Riippumatta siitä, onko kyseessä mies vai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla oksettavaa, mutta jos nainen tekee noin, niin silloin se on hienoa. #MIESVIHANÄKYVÄKSI #HyväksykääNaisetVihdoinkinMiestenSeksuaalisuus
Luepa tämä ketju, jossa (nais)ap:tä haukutaan vastaavassa tilanteessa h*oraksi (ellei kyseisiä viestejä ole jo poistettu):
https://www.vauva.fi/keskustelu/4150357/tapailen-useaa-miesta-enka-osaa…
Et voi olla noin daiju? Siis tämä ketju missä nyt ollaan on aivan ilmiselvästi kirjoitettu ihan läpällä vastineeksi tolle minkä linkitit. :D joo totta kai trollit sinne horottelee mut nekin osittain vastapainoksi sille, et kehutaan miten voimaantunut on (ja tiedetään et millaiset haukut mies saisi samasta jutusta).
Yhteiskunnallisena asiana tässä asiassa mennään lähemmäs tasa-arvoa. Yleisesti on sanottu kautta aikain, että seksuaalisesti aktiivinen mies on panomies ja kova jätkä, nainen taas slutka tai hyörä. Täällä ja yleisesti yhä enemmän laajemmassa yhteiskunnassa se mies alkaa oleen manwhore ja sika, kun taas nainen on boss lady, jee jee Sinkkuelämää:n Samantha.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantunut, itsenäinen, oman arvonsa tunteva boss man, maskuliininen feministi ja tasa-arvon tulenkantaja. Ei mikään kynnysmatto tai selkärangaton hännystelijä vaan terve ja itseään kunnioittava moderni uros. You go, dude!
Seksuaalinen mies on näköjään joillekin vielä 2021 uhka. Jokainen mies ansaitsee täydellistä seksiä ja tajunnanräjäyttävuä orkkuja, älkää tyytykö vähempään!
Tykkätkös itse, että naisesi panee muita? Just a simple question..
Etsii jotain mitä ei itsekään tiedä etsivänsä. En pystyisi tällaisen kanssa suhteeseen kun en tiedä ikinä missä luuhaa. Jos rehellisesti kertoo tilanteensa niin henk. koht menee itselläni siinä raja etten ole yksi muiden joukossa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tykkätkös itse, että naisesi panee muita? Just a simple question..
Eihän tuo mies ole kenenkään "oma" mies. Näin ainakin ymmärsin, että hän pitää sinkkuna hauskaa eikä mistään sen kummemmasta ole kenenkään kanssa kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kohdalla oksettavaa, mutta jos nainen tekee noin, niin silloin se on hienoa. #MIESVIHANÄKYVÄKSI #HyväksykääNaisetVihdoinkinMiestenSeksuaalisuus
Luepa tämä ketju, jossa (nais)ap:tä haukutaan vastaavassa tilanteessa h*oraksi (ellei kyseisiä viestejä ole jo poistettu):
https://www.vauva.fi/keskustelu/4150357/tapailen-useaa-miesta-enka-osaa…
Et voi olla noin daiju? Siis tämä ketju missä nyt ollaan on aivan ilmiselvästi kirjoitettu ihan läpällä vastineeksi tolle minkä linkitit. :D joo totta kai trollit sinne horottelee mut nekin osittain vastapainoksi sille, et kehutaan miten voimaantunut on (ja tiedetään et millaiset haukut mies saisi samasta jutusta).
Yhteiskunnallisena asiana tässä asiassa mennään lähemmäs tasa-arvoa. Yleisesti on sanottu kautta aikain, että seksuaalisesti aktiivinen mies on panomies ja kova jätkä, nainen taas slutka tai hyörä. Täällä ja yleisesti yhä enemmän laajemmassa yhteiskunnassa se mies alkaa oleen manwhore ja sika, kun taas nainen on boss lady, jee jee Sinkkuelämää:n Samantha.
Kyllä mä sen tajusin, että tämä ketju on vastine sille toiselle, mutta kun ei ole totta että naisten kohdalla tuota pidettäisiin hienona. Toisessa ketjussa suuri enemmistö vastaajista paheksui ap:tä, kukaan ei kehunut voimaantuneeksi.
No ainakin sen, että kannattaa käyttää sitä kondomia. Vaikka eipä nekään kaikkia tauteja estä.
Aika uhkarohkea. Jos mä haluan tuottaa pettymyksen useammalle ihmiselle yhtä aikaa niin mä meen vanhempien luo syömään.
Säälittävä kaveri, todellinen luuseri, alistuu kahden naisen seksileluksi. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Aika uhkarohkea. Jos mä haluan tuottaa pettymyksen useammalle ihmiselle yhtä aikaa niin mä meen vanhempien luo syömään.
hah. Mulla vielä helpompaa - kokkaan vain perheelleni.
Positiivinen ilmiö.
Harjoitus tekee mestarin. Ahkera siemenenheitto takaa jatkuvan suuren tuoton ja syntyy sitten lapsia tehokkaammin, kun on tarpeeksi ainetta ja halutaan niitä tehdä.
Ilmeisen viriili, kun pystyy tyydyttämään monta naista yhdellä kertaa. En tiedä, kuinka paljon tuollaisia on todellisuudessa.