Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, hoi! Mitä mieltä miehestä, joka harrastaa seksiä usean naisen kanssa samaan aikaan?

Vierailija
07.05.2021 |

Silti haluaa joskus asettua ja perustaa perheen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutumis- tai arvostelukyvytön.

Vierailija
2/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on tapahtunut ennen minua, mikäpä siinä, ei kuitenkaan ole minun teekuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika, halusi sitten perheen tai ei, tuollainen naisten esineellistäminen oksettaa!

Vierailija
4/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Jokainen tyylillään.

Vierailija
5/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, kunhan ei valehtele niille naisille tilanteestaan.

Vierailija
6/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen kummempi kuin ne naisetkaan, joiden kanssa hän on seksisuhteissa. Jos mies ei kerran osoita kiinnostusta sitoutumiseen, niin tuskinpa ne naisetkaan sitten vain häntä odottelevat kylään. Eli etsivät varmasti itselleen aktiivisesti parempaa miestä, jonka kanssa haluaa alkaa seurustelemaan.

Vierailija
8/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen sitoutumiskyvytön, ja tunnevammainen.

Takuuvarmoja ongelmavyyhtejä parisuhteessa.

Vierailija
9/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnekas

Vierailija
10/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään, kunhan ei valehtele niille naisille tilanteestaan.

Naisethan ovat läsnä kaikki jos mies kerran harrastaa seksiä heidän kanssaan yhtä aikaa. Näin minä asian näin ja luin

Vierailija
11/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en tuollaista parisuhteen huoli.

Vierailija
12/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään, ei kuulu minulle. Mutta et ole sellainen mies, jonka kanssa itse haluaisin seurustella, jos sitä tarkoitat.

Vierailija
13/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niinku kimppakivaa vai sinkkuna käy vähän siellä täällä eikä seurustele? Kumpikaan ei haittaa, ensimmäiseen ei saa minua mukaan ja toisen soisi loppuvan jos seurustella haluaa. Rehellinen kannattaa aina olla. Ei tule ongelmia sitten jälkeenpäin.

Vierailija
14/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan antaa niiden ymmärtää, että olisi kiinnostunut vakavammassa mielessä ja valehtelee jokaiselle, ettei ole muita. Sitten paukuttelee henkseleitään miespuolisille tutuilleen, joista vähintään yksi miettii mitä ne naiset näkee tuollaisessa typeryksessä.

Vierailija
15/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen horoilija. Ei tuollaisesta aviomiestä saa millään. Pippelikin varmaan kutistuu ihan spagetiksi kun niin monen kolon puristuksessa käy.

Vierailija
16/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kohdalla oksettavaa, mutta jos nainen tekee noin, niin silloin se on hienoa. #MIESVIHANÄKYVÄKSI #HyväksykääNaisetVihdoinkinMiestenSeksuaalisuus

Luepa tämä ketju, jossa (nais)ap:tä haukutaan vastaavassa tilanteessa h*oraksi (ellei kyseisiä viestejä ole jo poistettu):

https://www.vauva.fi/keskustelu/4150357/tapailen-useaa-miesta-enka-osaa…

Vierailija
17/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että olisi kiva jos mies olisi rehellinen naisille, että hakee pelkkää seksiä – ettei ole kiinnostunut muuten. Koska on nuoria naisia jotka eivät tiedä että voi tulla hyväksikäytetyksi ja eivät etsi pelkkää seksiä, se voi vaikuttaa kymmeniä vuosia heihin. On naisia joilla on myös pelkkä seksinhaku, eikä se ole heille samanlainen ongelma, ellei ole joku erityinen syy. Joskus voi myös vastata miksi ei kiinnosta (on jo kumppani, nainen ei ole sitä tyyppiä jota mies etsii etc), mutta voi poistua jos toinen suuttuu. 

Vierailija
18/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä.

Minulle pitäisi kyllä olla parisuhteeseen vähän toisen tyyppinen. En kyllä usko että olisin itsekään tuollaisen miehen ihannekumppani. Hänen kumppaninsa voisi ehkä löytyä niiden panojensa joukosta, sellainen samanhenkinen.

Vierailija
19/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantunut, itsenäinen, oman arvonsa tunteva boss man, maskuliininen feministi ja tasa-arvon tulenkantaja. Ei mikään kynnysmatto tai selkärangaton hännystelijä vaan terve ja itseään kunnioittava moderni uros. You go, dude!

Vierailija
20/43 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen täydellisen tyytyväinen ja edelleen korviani myöten rakastunut mieheeni jonka kanssa olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta. Seksi on niin täydellistä ja loistavaa että joka kerta tunnen valtavan suurta kiitollisuutta miehestäni, suhteessamme ja seksistä. Mieheni rakkaus minua kohtaan on jotain niin suurta ettei siinä ole sijaa minkäänlaiselle epäluottamukselle. Mieheni saa minut loistamaan, tuntemaan itseni kauniiksi ja hyväksi. Saa minut antamaan parempaa kuin minussa onkaan.

En usko että mies joka harrastaa seksiä usean naisen kanssa samaan aikaan tulee koskaan elämässä ymmärtämään mitä on rakkaus ja pystyy antamaan parisuhteessa naiselle sellaista jalustaa jossa tämä pääsee loistamaan ja tuntemaan itsensä hyväksytyksi ja rakastetuksi. Toki meitä naisiakin on jokaiseen lähtöön ja makunsa kullakin, mutta lähtökohtaisesti sanoisin että parisuhteeseen kelpaamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi