Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on seurustellut todella kauniin naisen kanssa, pystyykö hän enää suhteeseen "tavallisen" naisen kanssa?

Vierailija
07.05.2021 |

Mietin kun olen tapaillut miestä, ja näin hänen exän kuvan joka näytti ihan missiltä (en valehtele) Ja tämä naine siis jätti miehen, mies olisi halunnut vielä jatkaa. Itse olen tavallinen pulliainen. Mielipiteitä? (varsinkin miehiltä)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on olennaista, että mies tuli jätetyksi ja olisi halunnut jatkaa eli sinä olet varavaihtoehto.

Vierailija
22/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakastuminen voi pelkästä ulkonäöstä olla kiinni.

25 jälkeen on miehenkään turha kuvitella löytävänsä ällillä ja hyvällä luonteella varustettua missiä. Ne on silloin viety. Karsimalla yhden noista ominaisuuksista pois voi tulla joku vastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pysty. Jotkut miehet ovat aina vain kauniiden naisten kanssa. Mutta onneksi suurin osa ei sillä kauniita naisia on niin vähän.

Vierailija
24/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis nainen no deal.

Vierailija
25/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun rakennekynnet estää kaiken kivan arkisen kotona puuhastelun, järkevä mies alkaa pohtimaan uudelleen prioriteettejaan.

Kärjistetty, mutta totuuden siemen :) ei pelkkä ulkonäkö merkkaa, asenne ratkaisee.

Vierailija
26/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty,deittailin kerran ,ukko sano häl lentiemäntiä jne kehui.Mulle sanoi sun pitää jatkaa deittailuu,no ei ollu ukko mun makuu,autokin paskamerkki,ja ekonomikin.Kuiva kukkakeppi,tylsä.Mut myöhemmin löytyi aivan ihana mies,tapasin monii,yökyläskin paristi.Lopetin lyhyeen deittailut.Kukasta kukkaan menijöitä liikaa.Valinnan vapaus..

Vierailija
27/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka itsenäinen ja henkisesti kypsä mies on. Miehillehän on erittäin tärkeää kaveripiirin mielipide ja näyttäminen, että katsokaa, olen saanut näin hyvännäköisen naisen. Muiden miesten kanssa kilpailu ja statuksen pönkittäminen kauniilla naisilla on joidenkin miesten elämänsisältö.

Ne oikeasti oman tiensä kulkijat eivät anna ulkonäölle ihan niin suurta painoarvoa.

Vierailija
28/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, tosin riippuu mitä miehen päässä liikkuu.

Vierailija
29/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy, mutta naljailee katkerana tavisnaisen vioista ja ihmettelee, miksi eivät mallin näköiset naiset häntä piiritä kun yhden on kumminkin joskus saanut.

Vierailija
30/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi terveessä parisuhteessa vaikuttaa muutkin tekijät kuin ulkokuori joka tulee rupsahtamaan ajan myötä joka tapauksessa.

Vierailija
31/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun rakennekynnet estää kaiken kivan arkisen kotona puuhastelun, järkevä mies alkaa pohtimaan uudelleen prioriteettejaan.

Kärjistetty, mutta totuuden siemen :) ei pelkkä ulkonäkö merkkaa, asenne ratkaisee.

Tämä on totta! Näyttävä ulkonäkö ei ole mikään low maintenance panostus. Siihen menee rahaa, aikaa ja vaivaa. Silloinkin, jos molemmilla on omat rahat, niin nainen ei katso hyvällä jos mies tekee elämisen eteen pelkän välttämättömän. Ja itseensä paljon panostava nainen haluaa laittaa aikansa spa dayhin ja joogaan silloinkin, kun miehellä olisi ollut mielessä jotain yhteistä rentoa tekemistä kuten viikonloppu sohvalla kutien tai mökillä puuhastelu.

Vierailija
32/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan itse pystyisi olemaan miehen kanssa jolla ollut jotain missejä aiemmin.. itsetuntoni on niin huono.

Olen lopettanut suhteen kun mies vertasi hyvin usein pieniä rintojani eksänsä suuriin. Typeräähän se häneltä oli mutta jätti jälkensä.

Minä olen ihastunut aina mielestäni komeisiin miehiin, lähes jokaisessa miehessä on joku piirre mikä on komea/mikä viehättää. Exä oli komea hevari, nykyisen paras piirre on leveät hartiat ja se että hymyilee paljon, on iloinen melkein aina.

Vierailija
33/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ongelma voi syntyä, jos mies ei tajua, että hän on saanut erityisen kauniin naisen joskus ihan SATTUMAN kaupalla. Miehillä on joskus vähän yläkanttiin positiivinen käsitys itsestään ja saattavat luulla, että omilla avuilla on saavutettu se kaunis nainen. Oikeasti nainen on saattanut tarvita laastaria eksästään ja mies on sattunut vaan olemaan paikalla ja olemaan riittävän sopiva, tai miljoona muuta täysin sattumanvaraista asiaa, jotka on johtaneet siihen että harvinaisesti on lykästänyt. Se EI tarkoita sitä, että samanlainen tilanne helposti toistuisi.

Vierailija
34/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi terveessä parisuhteessa vaikuttaa muutkin tekijät kuin ulkokuori joka tulee rupsahtamaan ajan myötä joka tapauksessa.

Parisuhteessa kyllä, mutta kiinnostuksen heräämisessä ulkonäöllä on yleensä aika iso rooli.

Jos mies on aina kiinnostunut todella kauniista naisista ja päätynyt suhteeseen heidän kanssaan, pidän todennäköisenä että samoin käy jatkossakin.

Vierailija
35/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan itse pystyisi olemaan miehen kanssa jolla ollut jotain missejä aiemmin.. itsetuntoni on niin huono.

Olen lopettanut suhteen kun mies vertasi hyvin usein pieniä rintojani eksänsä suuriin. Typeräähän se häneltä oli mutta jätti jälkensä.

Minä olen ihastunut aina mielestäni komeisiin miehiin, lähes jokaisessa miehessä on joku piirre mikä on komea/mikä viehättää. Exä oli komea hevari, nykyisen paras piirre on leveät hartiat ja se että hymyilee paljon, on iloinen melkein aina.

Oletko itse hevi- tai alakulttuurihenkinen? Tai hippinainen? :)

Vierailija
36/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon nyt tosi rumasti mutta tietty joukko miehistä seurustelee ensin ne beibit läpi ja sitten kylliksi saatuaan ottaa ihan tosi tosi tavallisen näköinen naisen elämänkumppaniksi jonka kanssa hankitaan talot ja lapset jne. En tiedä miksi. Jotkut kai selittää tämän sillä että mies elää ensin sen nuoruuden panotarpeen ja sitten sen jälkeen kumppanuustarpeen. Rumasti sanottu ja minua ahdistaa, mutta olen nähnyt tämän monta kertaa.

Se vaan kun sitten on paljon muitakin miehiä jotka ei ole tuollaisia. Eipä niitä ihmisiä kannata ihan kauheasti lokeroida jos haluaa mitään oikeaa yhteyttä kenenkään. Haluaisitteko itse jonkun avaavan keskustelun teihin että koska olet X niin olet varmaankin Y?

Vierailija
37/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli erittäin komea mies ja nykyinen ei todellakaan. Ex oli erittäin hyvä seksissä ja nykyinen opetettava. Ehkä ennemmin seksin takia jättäisin kuin ulkonäön.

Vierailija
38/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai pystyy. Toki ihmisiä ja tilanteita on erilaisia ja joku voi olla edelleen tosi kiinni eksässä, verrata kaikkia eksään, haaveilla paluusta yhteen... mutta se ei oikeasti liity ulkonäköön, ihan mihin vain tyyppiin voi olla epätoivoisen rakastunut ja pilata tulevat suhteensa.

Ja kun mietin niin kyllä voi olla myös tunne-elämältään niin kypsymätön, ettei osaa suhteissa sitoutua syvemmin ja löytää henkistä yhteyttä. Silloinhan ulkonäkö voisi olla se ainoa ja tärkein kriteeri, eikä kukaan muu "kelpaa vierelle" kuin just ja tasan täydellinen ulkonäöltään.

Mutta ei siitä mitenkään pilalle mene, jos aiempi kumppani on ollut tosi kaunis, tai tosi hauska, tai tosi kiltti.

Vierailija
39/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse hevi- tai alakulttuurihenkinen? Tai hippinainen? :)

Sellainen rock-henkinen, paljon tatuoitu punapää.

Vierailija
40/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin, tiedän, että ainakin yksi aviomieheni existä on todella kaunis ja mallin hommiakin tehnyt. Minä taas olen tällainen tavallinen pulliainen, oikea maalaisjuntti ja toisinaan ihan sonnassakin kierinyt kun maatalousalalla työskentelen.

Ei ole koskaan edes kehunut exäänsä kauniiksi tai millään tavalla antanut minun ymmärtää, etten yltäisi samalle tasolle. Eronsa syistä on sanonut, että nainen petti ja taisi muutenkin rakastaa huomiota ja omaa peilikuvaansa enemmän kuin häntä.

Älä siis murehdi, ellei miehesi itse ala voivotella miten kaunis se exä oli tai arvostelemaan sinun ulkonäköäsi.

Pettäminen on on hyvä syy erota, mutta muuten tuo on vaan humblebragia ja kauniiden naisten dissaamista. Ethän sinä sitä exää tunne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme