Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies on seurustellut todella kauniin naisen kanssa, pystyykö hän enää suhteeseen "tavallisen" naisen kanssa?

Vierailija
07.05.2021 |

Mietin kun olen tapaillut miestä, ja näin hänen exän kuvan joka näytti ihan missiltä (en valehtele) Ja tämä naine siis jätti miehen, mies olisi halunnut vielä jatkaa. Itse olen tavallinen pulliainen. Mielipiteitä? (varsinkin miehiltä)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon nyt tosi rumasti mutta tietty joukko miehistä seurustelee ensin ne beibit läpi ja sitten kylliksi saatuaan ottaa ihan tosi tosi tavallisen näköinen naisen elämänkumppaniksi jonka kanssa hankitaan talot ja lapset jne. En tiedä miksi. Jotkut kai selittää tämän sillä että mies elää ensin sen nuoruuden panotarpeen ja sitten sen jälkeen kumppanuustarpeen. Rumasti sanottu ja minua ahdistaa, mutta olen nähnyt tämän monta kertaa.

Se vaan kun sitten on paljon muitakin miehiä jotka ei ole tuollaisia. Eipä niitä ihmisiä kannata ihan kauheasti lokeroida jos haluaa mitään oikeaa yhteyttä kenenkään. Haluaisitteko itse jonkun avaavan keskustelun teihin että koska olet X niin olet varmaankin Y?

Nämä miehet ovat usein aika itsekeskeisiä ja se tavallisen näköinen kumppani joka jää, on sellainen joka jaksaa miestä ihailla ja päästää helpolla aika monessa asiassa. Mies on tavallaan se suhteen prinsessa. Nainen, joka tietää arvonsa ja sen, että ottajia olisi, vaatii enemmän myös mieheltä. Suhteessa molemmat ovat giver & taker, tai sitten toinen on giver ja toinen taker. Tällainen (entinen p. elimies) on ikuisesti taker ja tavallisen näköinen nainen on hänelle ainoa mahdollinen ikuinen giver. Parhaimmillaan/pahimmillaan kumppani antaa anteeksi jopa toistuvaa pettämistä. Tässä vielä rumempaa inhorealistista jatkoa tuohon...

Vierailija
42/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No . Ihminen on muutakin kuin ulkokuori. Kannattaa tutustua. Ulkokuori ei kerro läheskään kaikkea ja jos sitä vaan tuijottaa , voi mennä ojasta allikkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin, tiedän, että ainakin yksi aviomieheni existä on todella kaunis ja mallin hommiakin tehnyt. Minä taas olen tällainen tavallinen pulliainen, oikea maalaisjuntti ja toisinaan ihan sonnassakin kierinyt kun maatalousalalla työskentelen.

Ei ole koskaan edes kehunut exäänsä kauniiksi tai millään tavalla antanut minun ymmärtää, etten yltäisi samalle tasolle. Eronsa syistä on sanonut, että nainen petti ja taisi muutenkin rakastaa huomiota ja omaa peilikuvaansa enemmän kuin häntä.

Älä siis murehdi, ellei miehesi itse ala voivotella miten kaunis se exä oli tai arvostelemaan sinun ulkonäköäsi.

Toisaalta se nyt puuttuisi, että mies alkaisi kehua exäänsä kauniiksi tai nainen kehua exäänsä jollakin tavalla. Minusta "tabuja" molemmat, koska menneet ovat menneitä ja katse pitää olla nykyhetkessä ja tulevaisuudessa.

Vierailija
44/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No matter how good looking she is, somebody, somewhere, is sick of putting up with her shit."

Mitä enemmän tutustuu ja välittää ihmisestä, sitä kauniimmaksi hän yleensä muuttuu katsojan silmissä. Kauneuskin on kovin katoavaista. Monista ulkoisesti kauniista ihmisistä löytyy niin rumia luonteenpiirteitä, että ulkoinen olemus ei niitä korvaa.

Itsensä vertailu kumppanin entisiin on myös todella turhaa ja kuluttavaa. Se epävarmuus myös helposti alkaa heijastua suhteeseen ja perusluottamus alkaa rakoilla. Älä kyseenalaista miehen valintoja, vaan jos hän rakastaa sinua pyytettä, ota se vastaan ja anna samalla mitalla takaisin.

Vierailija
45/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla naisista on tavismies.

Valtaosalla miehistä on tavisnainen.

Jos olet tavannut maailman ensimmäisen täydellisen miehen, niin haluaisin nähdä hänen kuvansa.

Vierailija
46/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käännäppä juttu toisinpäin, jos olet seurustellut komean miehen kanssa, niin vaikuttaako uuteen suhteeseen ,, No Ei.

Eli, kyllä ne on muut asiat, jotka pitää yhdessä loppupelissä.

Itsen en kyllä seurustelisi komean, mutta kusipään luonteisen kanssa.

Aidossa tykkäämisessä ei ole kyse ulkonäöstä, vaan yhteensopivuudesta.

Oma ukkoni on lyhyehkö, kalju, ja väliin jääräkin, mutta sovimme yhteen kuin käsine käteen .

Vierailija
47/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin näin, tiedän, että ainakin yksi aviomieheni existä on todella kaunis ja mallin hommiakin tehnyt. Minä taas olen tällainen tavallinen pulliainen, oikea maalaisjuntti ja toisinaan ihan sonnassakin kierinyt kun maatalousalalla työskentelen.

Ei ole koskaan edes kehunut exäänsä kauniiksi tai millään tavalla antanut minun ymmärtää, etten yltäisi samalle tasolle. Eronsa syistä on sanonut, että nainen petti ja taisi muutenkin rakastaa huomiota ja omaa peilikuvaansa enemmän kuin häntä.

Älä siis murehdi, ellei miehesi itse ala voivotella miten kaunis se exä oli tai arvostelemaan sinun ulkonäköäsi.

Pettäminen on on hyvä syy erota, mutta muuten tuo on vaan humblebragia ja kauniiden naisten dissaamista. Ethän sinä sitä exää tunne.

Sen ymmärrän, jos palstan miehet dissaavat kauniita naisia, mutta kun naisetkin.

48/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa varmaan pystyy ja osa ei. Olen itse seurustellut ja välillä vaan heilastellut hengästyttävien kauniiden ja joskus jopa eksoottisten naisten kanssa, mutta myös kohtuullisen tavallisten näköisten. Vanhemmiten olen alkanut arvostamaan enemmän henkisiä ominaisuuksia, mutta rajansa toki kaikella kun valinnanvaraa on. Itse en vauvoja niin kaipaa, mutta jos asia olisi toisin niin painottaisin vielä enemmän henkistä jaloutta kauneuden ja "mielenkiintoisuuden" kustannuksella.

Vierailija
49/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa sillä tavallisella tarkoitetaan hoitamattomia hiuksia ja ihoa sekä 30kg ylipainoa.

Vierailija
50/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Roope Salmisenkaan nyksä ole mikään erityinen kaunotar Roopen exään (Sara Sieppi) verrattuna. Eli varmastikin muut asiat voi merkata enemmän.

Vierailija
51/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erosin kauniista naisesta kun olin 28v ja nyt olen 46v, en vaan ole pystynyt kenenkään kanssa olemaan, kun yhtä kaunista en koskaan saanut. T. 46v valkoinen heteromies

Mut sulla on kaunis käsi?

Kyllä se aina ruman naisen voittaa, se on taivaantosi! Yhden kanssa yritin seurustella, mutta ei siitä seksistä mitään tullut ja oli pakko erota. T. 46v valkoinen heteromies

Vierailija
52/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mies, jonka eksä muistuttaa jotain jumalatarta. Itse olen korkeintaan perusnätti, mutta minuun hän kuitenkin sitoutui ja kaksi lastakin saatiin. Ei tällaisia asioita kannata liikaa miettiä, tekee vain itsensä hulluksi. Ei voi kuin luottaa siihen, että hän on juuri minut valinnut ja siihen on varmasti syynsä. En ainakaan saa ketään sitoutumaan minuun syvemmin olemalla epävarma ja mustasukkainen.

Vierailija
53/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorempana erään miehen kanssa, jonka ex oli tunnettu kaunotar, mutta mies tykkäsi enemmän minun ulkonäöstäni. En nyt mitenkään ruma ollut itsekään, mutta tuli silloin mieleen, että makuja on monenlaisia. Veikkaan siis, että olet paremmannäköinen kuin itse ymmärrät.

Vierailija
54/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika tavallisen näköisiä suomimissit nykyään on. Tietysti nuoria, hoikkia, nättejä ja usein pitkiä, mutta siltikin varmaan joka kymmenes nuori nainen kelpaisi missiksi niin halutessaan

Vierailija
55/57 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja tilanne on juuri tuo aloittajan kuvaama. Nuoruudessa olin kahdesti suhteessa (toinen oli avoliitto) hyvin kauniiden naisten kanssa Oli heillä toki muitakin hyviä ominaisuuksia. Baareissa kun kävi näiden naisten kanssa, vessareissun jälkeen joutui usein jonkun urpon ajamaan pois, joka oli sillä aikaa yrittänyt pokailla vastahakoista naistani.

Nyt olen ollut jo pitkään naimisissa melko tavallisen näköisen, mutta maailman ihanimman naisen kanssa. Tuo pokausjuttukin on kääntynyt vastakkaiseksi. Muutama nainen on yrittänyt minua iskeä, vaikka tietävät suhteestani. Naisilla lienee joku ihmeellinen logiikka, jonka mukaan mies automaattisesti lähtee sen kauneimman mukaan.

Arvelisin, että ihan nuorilla miehillä kaveripainekin vaikuttaa naisystävän valintaan. Ja kyllä miehilläkin on naisten tapaan taipumusta irroitella nuorena. Vaimolta vaadittavat ominaisuudet ovat sitten ihan eri asia kuin nuo nuoruuden sekoilut. Tarkoitan tällä viimeisellä lähinnä irtosuhteita, ns. karusellia.

Vierailija
56/57 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pystyy. Olen itsekin ollut erittäin komeitten, ja sitten taas vähemmän komeitten, miesten kanssa. Kaikkea jykeväleukaisesta palomiehestä hintelään muusikkoon on tullut kokeiltua.

Osa pystyy, osa ei. Esimerkiksi mulla ulkoinen rima menee exässä. Seuraavan pitää olla komeampi.

,mutta ethän sinä saa komeampaa etkä edes rumaa koska oma ulkonäkösi rapistuu koko ajan. Tämän lisäksi olet taas yhden miehen lisää käyttämä. Naisen arvo laskee paitsi ikääntymisen niin myös entisten käyttäjien myötä.

"Entiset käyttäjät" eivät näy ulospäin ja hekin rapistuvat ajan kanssa, niinkuin me kaikki, maan vetovoima vaan on sellainen. Naisen arvo kestää lopun elämän, se miten vastapuoli sen arvioi on jokaisen itse pääteltävä. Tuosta kommentista päätellen olet katkera ja kyyninen ja kaikenlisäksi ilkeä ihminen. Veikkaisin että myös yksinäinen ja sellaiseksi jäät. -sivusta vastasin-

Vierailija
57/57 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Vaihtaistko itse omenat pottuihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän