Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit, jotka ette jaksa hoitaa itse lapsianne vetoomus.

Vierailija
17.08.2006 |

Älkää tehkö enempää kuin yksi lapsi, jos ette sitä jaksa hoitaa itse kotona, vaan olette itse kotona ja jätätte lapsen yhteiskunnan hoidettavaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sitä tietää, että kahden kanssa on raskasta? Nimittäin eka lapsi oli superhelppo vaikka muut taivasteli lapsiperhe-elämän rankkuutta. Että mistä ois pitänyt arvata?

Vierailija
2/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoinhan joutuvat jonkun toisen hoitoon? Onko mieleesi pälkähtänyt, että Suomessa ei tunnettaisi sellaisia etuuksia kuin hoitovapaa, kotihoidontuki, hoitoraha, hoitolisä ja kuntalisä jos jokaisessa perheessä hoidettaisiin jokainen lapsi kouluikään saakka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi syntyy vaikeasti vammaisena tai sairaana, on ison osan ajasta sairaalassa tai vaatii valtavan hoitopanoksen? Entäs kun perheessä vaikeita mielenterveys- tai alkoholiongelmia? Lapsen on aina paras kotona niinkö? Luuletko ylipäänsä, että vetoomuksesi tavoittaa kohderyhmän?

Vierailija
4/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 4 taitavat olla juuri näitä äitejä, joissa lapsia vaan tehdään ja sitä mukaan kun niitä syntyy niin nuorimmainen vaan päiväkotiin yhteiskunnanrahoilla.

ensinnäkään olen sitä mieltä että lapsia ei " vain tehdä" ne saadaan!!

ja kuinka niin NUORIMMAINEN päiväkotiin?? ja kyllä minä aikoinani maksoin päiväkoti maksut ihan itse kun päätin suorittaa tutkintoni..

Sulla taitaa viirata päässä, niin tyhmää tekstiä kirjotat

Vierailija
5/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille joita vanhemmat ei jaksa hoitaa. parempi lapsen kannalta. miettikää jos lapsi joutuisi olemaan kotona ja häntä ei haluttaisi hoitaa. ei kovin kiva lapsuus. mieluummin näissä tapauksissa siis kunnalliseen hoitoon.

Vierailija
6/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko muita äitejä niin imbesilleiksi, että hankkivat ehdoin tahdoin sellaisia lapsia, joita eivät jaksakaan hoitaa. Kuule ei! Elämä kun vaan voi tuoda yllätyksiä! Mutta ehkä joskus huomaat itsekin, miten lapsellisia juttuja nyt tuli lauottua.

Vierailija
7/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidit, jotka väsytte lasten hoitoon. Pistäkää se mies kantamaan puolet vastuusta, onhan ne lapset puoliksi sen miehen!!

Vierailija
8/8 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: AP ja sulle 4, jää vain kahteen lapseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän