Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatuja koronarokotuksia hehkutetaan – ihmiset lykkäävät someen kuvia rokotuslapuistaan.Entä sinä?

Vierailija
07.05.2021 |

Saatuja koronarokotuksia hehkutetaan – ihmiset lykkäävät someen kuvia rokotuslapuistaan

Suomalaiset haluavat rokotuspostauksillaan olla
https://yle.fi/uutiset/3-11917933

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Suomalaiset haluavat rokotuspostauksillaan olla osa isoa, maailmanlaajuista pelastumistarinaa"

Vastuullinen ja neutraali media vauhdissa

Kyllä, on vastuullisuutta torjua pandemiaa.

On vastuullista vastustaa koronahuijauksen jatkumista, jonka avulla ihmisistä tehdään lääketieteellisen ja teknokraattisen tyrannian orjia.

Asiantuntija näköjään paikalla, kerrotko nyt tässä miten se tapahtuu?

Kiitos että kohotit minut asiantuntijaksi, mutta olen vain hyvin informoitu kansalainen.

Mutta katso ympärillesi ja katso, mitä itse teet. Olet jo nyt pitkälti alistunut tälle tyrannialle, jos ja kun vältät tapaamasta ystäviäsi ja pidät maskia naamalla kaikkialla.

Ihmiset saadaan pelkopropagandalla aivopesemällä alistumaan vapaaehtoisesti lääketieteelliselle tyrannialle. Kirjan "Uusi uljas maailma" kirjoittanut Aldous totesikin aikoinaan, että tehokkain tyrannia on sellainen, jossa ihmiset mielellään vapaaehtoisesti alistuvat ja suorastaan nauttivat siitä.

Toki on tulossa myös rokotepassit, jotka ovat yksi teknologinen keino ylläpitää ihmisten lääketieteellistä orjuutta.

Vierailija
42/42 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotettu ja hehkutan sitä ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän