Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

synttärit tulossa; KAKKUAPUA!

17.08.2006 |

http://www.tiinanherkut.net/prod013.htm

Tuo aarrearkkukakku näyttää kivalta!!! Ajattelin synttäriaiheeksi merirosvousta: aarteenetsintää, merirosvohuivit päähän. viiksiä meikkikynällä..

Mutta tuo kakku.. Onnistuisikohan tuo ja miten? kaunis on, mutta mulla ei ole aavistustakaan kuinka toteutetaan..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vilkaisemassa. Kovin vaan tuntuisi vaikealta toteuttaa. Oletko koskaan käynyt lintu75:n sivuilla? Siellä on merirosvoaiheinen täytekakku. Ihan tavallinen, mutta kuorrutteeksi tulee mustaa hopeatoffee kinuskia ja sit oli karkkeja koristeena mitkä sopii merisosvo teemaan. Tätä merirosvokakkua en ole itse tehnyt, mutta toisen kakun johon tulee sama päällinen. Molemmat kakut hopeatoffee päällysteineen löytyy siis osoitteesta www.lintu75-2.vuodatus.net

Sieltä sivusta oikealta kohta täytekakut ja selaat vain alaspäin. Voisin suositella merirosvokakun tekemisen sen ensimmäisen hopeatoffee kakun päällysteellä ja täytteellä. Kulostaa ihan sekavalta...Sitä olen testannut ja hyvää tuli! Se varsinainen merirosvokakku löytyy ihan listan pohjalta ku selaat alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme