Kumman ottaisit: kesämökki Suomessa vai huoneisto Italiassa?
Kommentit (30)
Ei ikinä mökkiä, joku vuokrahuvila on ihan ookoo. Italiassa huoneisto, miksi ei, mutta ei missään nimessä oma. Mieluummin se vuokrakämppä Kreikasta.
Kesämökki Suomessa tuli ostettua nuorena miehenä jo 18v sitten ja en pois vaihtaisi. Oma pakopaikka, ilman yhtään sukulaista tms. Muksut saa käydä.
Kesämökki Suomessa, ja se mulla onkin.
Italiassa on kyllä myös tosi ihana käydä välillä. Kumpa pääsisin taas pian.
Minulla on jo kiva, hirsinen perintömökki Keski-Suomessa veden äärellä. Sillä on paljon tunnearvoa, joten en minä sitä huoneistoon Italiassa vaihtaisi.
Muuuten olemme käyneet kesäisin lomalla jossain päin Eurooppaa, mutten minä samaan paikkaan vuodesta toiseen haluaisi mennä.
Jos noista kahdesta on pakko valita niin huoneisto Italiassa. Asun Suomessa jo valmiiksi järven rannalla enkä tarvitse erillistä mökkiä. En kyllä haluaisi viettää aikaa siellä Italiassakaan vaan matkustella eri puolilla maapalloa.
Kesämökki Suomessa. Välttelen lentämistä, Suomen mökille pääsisi matkustamaan useammin.
Italia, ihan ehdottomasti. En ole mökki-ihminen, enkä viihdy alkeellisissa oloissa.
Rakastan Suomea ja meillä on kesämökki lammen rannalla. Täydellistä :)
Mökki. Sinne on paljon helpompi ja halvempi lähteä viikonloppua viettämään kuin lentokoneella Italiaan ja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kesämökki Suomessa, ja se mulla onkin.
Italiassa on kyllä myös tosi ihana käydä välillä. Kumpa pääsisin taas pian.
Miksei sinne pääsisi, menee aika mökin huoltamiseen vai?
Pohjois-Italia on kaunista, mutta en lähtisi etelään. Mielummin sitten se mökki.
Italia on lempimaani Euroopassa mutta meidän mökki meren rannalla on niin ihana että en vaihtaisi mihinkään. Tulee käytyä pari kertaa kuukaudessa ja pitkät lomat päälle. Italiaan en lähtisi läheskään niin usein. Kiva sielläkin on silti välillä käydä.
Valitsen kesämökin Suomessa, jos se on ison järven puhtaalla rannalla (Päijänne, Saimaa etc.) rannalla. Perille täytyy päästä autolla, ei lentoneella.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan Suomea ja meillä on kesämökki lammen rannalla. Täydellistä :)
Lampi? Eli hyttyshautomo?
Ne molemmat.