Siivoavatkos teidän miehenne alasti kotona? Ah se vasta seksikästä onkin.
Mies imuroi tänäänkin, ja ihan oli letku letkeä....kuumaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Mikään ei näyttäisi epäeroottisemmalta kuin 70-kymppinen, harmaantunut ja kaljuuntuva, karvainen, luominen ja roikkuvaihoinen äijä alasti koikkaloimassa imurin kanssa.
Paitsi ehkä 70-kymppinen alaston nainen.
Kyllä näillä aamuilla suurimmat kiksit puolison kanssa saa ihan muusta kuin toisen alastoman ja rappeutuneen fysiikan ihailusta.
Esimerkiksi siivoamisesta ihan täyspukeissa.
Etenkin kun 70-kymppimen olisi seitsemänSATAA - vuotias.
Ihailen edelleen miestäni ja hän minua, vaikka vuodet ovat vierineet ja ulkonäkö muuttunut.Taannoinen luokkakokous. Poikakoulun abiturienttiluokka 50-vuoden takaa. Saunailta. Järkytys. Roikkuvia mahoja, miestissejä, rasvaluomien läikittämiä velttoja nahkoja, rimppakinttuja, ohuita käsivarsia, joista lihakset sulaneet, haileita silmiä, märkinä roikkuvia harmaita, harvoja suortuvia kaljujen päälakien verhona. Ja puoli vuosisataa sitten nämä rauniot olivat ryhdikkäitä, lihaksikkaita, kirkassilmäisiä ihmisen vesoja, joiden kirkkaissa silmissä loisti elämän nälkä. Sellaista on tämä ajan alkemia.
Ootko itse palsamoitu, kun aika ei tunnu purevanvai etkö vain myönnä?
Kun kaikki on vanhoja, sillä ei ole mitään väliä.
No mun lukemanani Jäärä kyllä vastasi siihen alkuperäiseen kysymykseen omalla ja omintakeisella, seksinautintoa väheksyvällä mutta samalla siitä lievästi itsestään ylpeällä tyylillään, että ”ei, imuroin vaatteet päällä”.
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Mikään ei näyttäisi epäeroottisemmalta kuin 70-kymppinen, harmaantunut ja kaljuuntuva, karvainen, luominen ja roikkuvaihoinen äijä alasti koikkaloimassa imurin kanssa.
Kyllä näillä aamuilla suurimmat kiksit puolison kanssa saa ihan muusta kuin toisen alastoman ja rappeutuneen fysiikan ihailusta.
Ihailen edelleen miestäni ja hän minua, vaikka vuodet ovat vierineet ja ulkonäkö muuttunut.Taannoinen luokkakokous. Poikakoulun abiturienttiluokka 50-vuoden takaa. Saunailta. Järkytys. Roikkuvia mahoja, miestissejä, rasvaluomien läikittämiä velttoja nahkoja, rimppakinttuja, ohuita käsivarsia, joista lihakset sulaneet, haileita silmiä, märkinä roikkuvia harmaita, harvoja suortuvia kaljujen päälakien verhona. Ja puoli vuosisataa sitten nämä rauniot olivat ryhdikkäitä, lihaksikkaita, kirkassilmäisiä ihmisen vesoja, joiden kirkkaissa silmissä loisti elämän nälkä. Sellaista on tämä ajan alkemia.
Missä olen väittänyt ikinuorena säilyneeni? Alkuperäisessä viestissäni kuvailin itseäni ja jälkimmäisessä ikätovereitani. Viestini oli, että vanhat miehet yleensä ottaen ovat rumia ja äärimmäisen epäseksikkäitä.
Vanha Jäärä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha Jäärä kirjoitti:
Kun kaikki on vanhoja, sillä ei ole mitään väliä.Missä olen väittänyt ikinuorena säilyneeni? Alkuperäisessä viestissäni kuvailin itseäni ja jälkimmäisessä ikätovereitani. Viestini oli, että vanhat miehet yleensä ottaen ovat rumia ja äärimmäisen epäseksikkäitä.
Kysypä saman ikäiseltä naiselta, voi olla eri mieltä.
Tätä tarkoitin.
Mun mmies 59, ja kyllämä vaan sitä seksikkäänä yhä pidän, ja hän minua, onneksi! Aika aikaansa kutakin.
Sitten ap heräsi ja päästi kissan ulos?
Vierailija kirjoitti:
Olen imuroinut, sekä vaimon, että ystävättärensä nähden. Aina on palkka maksettu. Enkä ole koskaan arastellut tehdä vastapalveluksia. Jos haluu saada on pakko antaa. Ja mielellään annankin.
Ysrävättären? miten se palkan antoi vai antoiko? saiko vaimo tietää?