Naapuriin muutti "toinen nainen", on niin häpeissään ettei moikkaa?
Huomasin, että naapurista on vaihtunut nainen lennossa. Edellinen muutti pois, huomasin ja sanoin miehelleni, että huomasitko, että naapurin naisen auto on hävinnyt. Parin päivän päästä olikin uusi auto ja sillä kokonaan uusi kuski. Noh minä en ole tämän naapuruston moraalinvartija, enkä tehnyt mitään päätelmiä. Olisin vain halunnut moikata naapureita normaalisti niinkuin ennenkin.
Tää uus nainen vaan ei suostu ottamaan mitään kontaktia, se kirjaimellisesti katsoo maata tai kengänkärkiään kun kohtaamme, hänen pettäjämiehensä sen sijaan edelleen moikkaa meille.
Mua vaan on alkanu vähän ärsyttämään tuo nainen, turha kuvitella että enää haluaisin moikata tai tehdä tuttavuutta kun on pitänyt ensin puolivuotta luimistella pitkin nurkkia.
Tämän kadun varrella on vain muutama talo ja tuo ON omituista, ettei voi moikata.
Ja kunhan vain halusin kertoa tämän ihmetykseni kaikille....
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Tämä ongelma ratkeaa parhaiten niin, että ap menet näyttämäön naapuripariskunnalle tämän av-ketjun ja kysyt, osuuko mikään täällä esitetty selitysteoria oikeaan ja pyydät tiukasti selitystä rouvan moikkaamattomuudelle.
Ja kuvaat Iphonellasi, kun "haastattelet" tätä naapurin rouvaa, ja julkaiset TikTokissa, jos antaa luvan .. 😂
Muista maski. 🤣
10 sivua jankkaamista.... Ei taida ap ihan täysillä käydä. Mitätön asia. En ehkä ihmettele ettei se nainen moikkaa. Vaistoaa, että jotain häikkää on ap:ssä.
Kysy siltä naapurin mieheltä, että mikä tota sun uutta muijaa vaivaa!? Niin eiköhän se uus muija siitä suivaannu ja selitä miksi on röyhkeä :D
Kysy pääsetkö kolmen kimppaan mukaan niin pääset nuuskimaan niiden asuntoa, nukkuuko yhä samassa sängyssä ja samoissa lakanoissa kuin edellisen naisen kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Kysy siltä naapurin mieheltä, että mikä tota sun uutta muijaa vaivaa!? Niin eiköhän se uus muija siitä suivaannu ja selitä miksi on röyhkeä :D
Miehen kanssa kerran "vitsailtiin", että käydään kysymässä Topilta (nimi muutettu), että mikä sitä sun eukkoa vaivaa. Mutta tietenkin se olisi asiatonta eikä missään tapauksessa ok.
AP
Se on luonteessa vikaa jos ei naapuria tervehdi.
Kyyläripro kirjoitti:
Kysy pääsetkö kolmen kimppaan mukaan niin pääset nuuskimaan niiden asuntoa, nukkuuko yhä samassa sängyssä ja samoissa lakanoissa kuin edellisen naisen kanssa jne.
Kumpikaan ei kyllä yhtään sytytä minua :D Enkä toisaalta tarvitse heiltä muuta kuin ne normi käytöstavat, eli terve ja heippa, seksiorgiat menis jo liian tuttavallisiks.
AP
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen voi asua vuosikymmeniä kerrostalossa tietämättä yhdenkään naapurinsa nimeä. Miksi omakotiasujan putäisi olla yhtään sen sosiaalisempi?
Ja monille täällä suositellaan usein omakotitaloon muuttamista, jos kerrostaloelämä ja naapurien asumisen äänet häiritsevät.
Mutta ongelmat on omakotiasumisessakin. Voi saada ns. sosiaalisen naapurin, joka yrittää onkia kaikki asiasi selville, halusit jakaa ne tai et. Jos ei saa kontaktia, keksii sinulle elämän, ja tarjoilee teoriaansa sinusta jokaiselle, oka suostuu kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kuuromykkä?
Niin, mistäs sen tietää. Hän kuitenkin näkee kun toisen naapurin auto kurvaa siihen, nostaa kättä, laskee käden, ja jatkaa haravointia. Kohdallamme (minä ja mies) hän kääntää selkänsä.
AP
Pakkohan sillä on jotain salailtavaa olla, joka ei rehdisti heti kerro kaikkea naapurilleen.
Hän on salaa ihastunut AP:n mieheen ja käyttäytyy siksi teitä kohtaan noin, jotta ihastus ei näkyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen voi asua vuosikymmeniä kerrostalossa tietämättä yhdenkään naapurinsa nimeä. Miksi omakotiasujan putäisi olla yhtään sen sosiaalisempi?
Ja monille täällä suositellaan usein omakotitaloon muuttamista, jos kerrostaloelämä ja naapurien asumisen äänet häiritsevät.
Mutta ongelmat on omakotiasumisessakin. Voi saada ns. sosiaalisen naapurin, joka yrittää onkia kaikki asiasi selville, halusit jakaa ne tai et. Jos ei saa kontaktia, keksii sinulle elämän, ja tarjoilee teoriaansa sinusta jokaiselle, oka suostuu kuuntelemaan.
Jos pidät minua tuona sosiaalisena naapurina niin naurahtaisit kun näkisit. Itsehän tavallaan luikin karkuun meidän yhtä naapurin mummoa, koska HÄN oikeasti kyselee ja paljon. Hänelle nostan kättä kaukaa ja äkkiä tuli kiire johonkin ettei tarttee jäädä jauhamaan kuka leikkaa pensasaitaa tällä hetkellä.
Varmaan tää uus nainen sitten LUULEE, että olen sosiaalinen, voikunpa voisin hänen luulonsa vääräksi osoittaa, koska mieheni sanoo ettei tunne ketään toista ääri introa kuin minä. Saatan varmasti olla assburgemaisen juntti esim käytöstapojen odottamisessa. Minua ärsyttää ihmiset, joka eivät osaa käyttäytyä normisti. Teenkö jotain ärsytykselleni? Jauhan yhden työkaverini, yhden mieheni ja yhden siskoni sekä koko AV:n kanssa asiaa. Näin :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pidät minua tuona sosiaalisena naapurina niin naurahtaisit kun näkisit. Itsehän tavallaan luikin karkuun meidän yhtä naapurin mummoa, koska HÄN oikeasti kyselee ja paljon. Hänelle nostan kättä kaukaa ja äkkiä tuli kiire johonkin ettei tarttee jäädä jauhamaan kuka leikkaa pensasaitaa tällä hetkellä.
Varmaan tää uus nainen sitten LUULEE, että olen sosiaalinen, voikunpa voisin hänen luulonsa vääräksi osoittaa, koska mieheni sanoo ettei tunne ketään toista ääri introa kuin minä. Saatan varmasti olla assburgemaisen juntti esim käytöstapojen odottamisessa. Minua ärsyttää ihmiset, joka eivät osaa käyttäytyä normisti. Teenkö jotain ärsytykselleni? Jauhan yhden työkaverini, yhden mieheni ja yhden siskoni sekä koko AV:n kanssa asiaa. Näin :)
AP
Voisikohan tämä kyseinen naapurin mummo auttaa sua pohtimaan naapurin toisen naisen epäkohteliaisuuden arvoitusta? Voisitte yhdessä kiikaroira pullakahveilla ja juoruta heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuntuu kovasti menneen AP:llä tunteisiin, ja jääneen vaivaamaan vaivaamasta päästyään, ettei saa naapurin uudelta rouvalta, mitä on vailla, tässä tapauksessa tervehdystä ..
Eikä taida olla kyse siitä, että haluttaisiin vain se tervehdys, eikä muuta ..
Sen verran selittelyä, ja vatvomista ..
Niin, minua tänään ärsyttää. Sekö on sinun maailmassasi ihan ennenkuulumatonta? Ja ihan haluaisin vain tervehdyksen, enkä ihmetellä että miksi hän inhoaa minua.
Jos olet lukenut kaikki selitykseni niin luulisi sen jo menneen perille?
Minulla on tänään aikaa olla täällä, perjantaisin työpäivänä on tällaista ajan tappamista.. ja etänä.
AP
Miksi kuvittelet että hän inhoaa sinua? Ei pelkkä moikkaamattomuus sentään inhoamista ole. Itse tunnut kyllä inhoavan tätä naapuria, niin rumasti kirjoitat hänestä.
Koska hän moikkaa yhtä toista joka ajaa autolla tästä ohi... Hän ei moikkaa minua tai miestäni ja näin on ollut päivästä 1. lähtien. Siksi päättelin että inhoaa minua.
AP
Ei jumalauta. Olet kateellinen kun hän moikkaa jotain toista?? Jos hän inhoaa sinua, niin sitten inhoaa, mitä sitten? Miten se vaikuttaa elämääsi? Lukuun ottamatta sitä, että vatvot asiaa tuntikaupalla aaveellä?
Onko tällaisia ihmisiä kuin ap oikeasti olemassa?
Hmm.. Koen olevani enemmänkin ihmeissäni siitä, joku tuosta vaan tutustumatta valikoi ketä tervehtii ja ketä ei. Ja se saa ärsyttää minua, ihmetyttää minua, tehdä oloni inhotuksi.
AP
Mistä sinä tiedät, että hän EI tunne tätä yhtä toista, joka ajaa autolla ohi? Kenties he tuntevat toisensa aivan muista syistä kuin siitä, että tämä yksi toinen ajaa autolla ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuntuu kovasti menneen AP:llä tunteisiin, ja jääneen vaivaamaan vaivaamasta päästyään, ettei saa naapurin uudelta rouvalta, mitä on vailla, tässä tapauksessa tervehdystä ..
Eikä taida olla kyse siitä, että haluttaisiin vain se tervehdys, eikä muuta ..
Sen verran selittelyä, ja vatvomista ..
Niin, minua tänään ärsyttää. Sekö on sinun maailmassasi ihan ennenkuulumatonta? Ja ihan haluaisin vain tervehdyksen, enkä ihmetellä että miksi hän inhoaa minua.
Jos olet lukenut kaikki selitykseni niin luulisi sen jo menneen perille?
Minulla on tänään aikaa olla täällä, perjantaisin työpäivänä on tällaista ajan tappamista.. ja etänä.
AP
Miksi kuvittelet että hän inhoaa sinua? Ei pelkkä moikkaamattomuus sentään inhoamista ole. Itse tunnut kyllä inhoavan tätä naapuria, niin rumasti kirjoitat hänestä.
Koska hän moikkaa yhtä toista joka ajaa autolla tästä ohi... Hän ei moikkaa minua tai miestäni ja näin on ollut päivästä 1. lähtien. Siksi päättelin että inhoaa minua.
AP
Löytyisikö välttelyn syy peilistä? Ehkä häntä on varoitettu.
Kurkkaa sen hameen alle niin totuus löytyy
Vierailija kirjoitti:
Hän on salaa ihastunut AP:n mieheen ja käyttäytyy siksi teitä kohtaan noin, jotta ihastus ei näkyisi.
Tämä aloitus on kuin joku mysteeridekkari konsanaan. Tämä kyllä olisi hauska ja mahdollinenkin selitys koko jutulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voisikohan tämä kyseinen naapurin mummo auttaa sua pohtimaan naapurin toisen naisen epäkohteliaisuuden arvoitusta? Voisitte yhdessä kiikaroira pullakahveilla ja juoruta heistä.
Kiikareita ei valitettavasti vieläkään ole ja kerroin vältteleväni oikeaa kyylää.
Enkä halua naapurille aiheuttaa ongelmia tai vahinkoa ja levittää aidolle kyylälle jotain hatusta heittämiäni teorioita. Monesti olen korostanut, että en halua, ettänaapurin nainen ahdistuu minusta.
AP
Siis voihan se olla niin, mistäs muiden syistä ikinä tietää. Mainitsemasi syyt tosin ovat sitä huonoa käytöstä. Minäkin moikkaan ihmiset joiden arvoja en arvosta. Haluaisin olla ystävällinen kaikilla ja kaikkien kanssa, joten siksi tämä yhden ingnoraaminen tavallaan jopa loukkaa, tämä meidän "kylämme" ei ole mikään metropoli vaan kaikki tietää toisensa.
AP