Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuriin muutti "toinen nainen", on niin häpeissään ettei moikkaa?

Vierailija
07.05.2021 |

Huomasin, että naapurista on vaihtunut nainen lennossa. Edellinen muutti pois, huomasin ja sanoin miehelleni, että huomasitko, että naapurin naisen auto on hävinnyt. Parin päivän päästä olikin uusi auto ja sillä kokonaan uusi kuski. Noh minä en ole tämän naapuruston moraalinvartija, enkä tehnyt mitään päätelmiä. Olisin vain halunnut moikata naapureita normaalisti niinkuin ennenkin.
Tää uus nainen vaan ei suostu ottamaan mitään kontaktia, se kirjaimellisesti katsoo maata tai kengänkärkiään kun kohtaamme, hänen pettäjämiehensä sen sijaan edelleen moikkaa meille.
Mua vaan on alkanu vähän ärsyttämään tuo nainen, turha kuvitella että enää haluaisin moikata tai tehdä tuttavuutta kun on pitänyt ensin puolivuotta luimistella pitkin nurkkia.

Tämän kadun varrella on vain muutama talo ja tuo ON omituista, ettei voi moikata.

Ja kunhan vain halusin kertoa tämän ihmetykseni kaikille....

Kommentit (306)

Vierailija
121/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleeni muutama seikka tästä aloituksesta:

1. Tämä on provo, jossa koetetaan leimata tervehtiviä ihmisiä jotenkin epäilyttäviksi. Oma kokemukseni on kuitenkin se, että ne reilusti tervehtivät ovat niitä mukavimpia muuteniin ja ne kyräilevät monesti juoruilevat selän takana eniten.

2. Jos aloitus on totta, niin ehkä se uusi nainen on kaunis ja/tai kotoisin ehkä sellaisesta kodista, jossa ei ole opetettu käytöstapoja. Monesti kauniit naiset ovat tottuneet käyttäytymään varautuneesti, ettei kukaan vain ihastu heihin tai kiinnostu liikaa. Jos hän on keskiverron näköinen, hän voi olla myös kotoisin olosuhteista, joissa ei käytöstapoja ole korostettu.

En tiedä onko provo, mutta kohdasta 1 olen täysin eri mieltä. Kyräilijät ovat niitä, jotka haluavat olla rauhassa ja antavat muidenkin olla rauhassa. Nämä mielistelijät ja väkisin tervehtijät ovat niitä, jotka juoruavat muista ja jahtaavat pihalla jokaista asukkia kysellen kuulumisia tai jotain muuta ihan epäolennaista. 

Mä olen se, jonka postiluukusta mummeli tunki munkkeja. Mun mies on sellainen karjalainen höpöttelijä ja jää aina juttelemaan noiden talon vanhempien asukkien kanssa. Mä yritän sillä moikkaamisella luistaa aina paikalta. Mutta onhan se nyt huvittavaa, kun lähikaupassa joku mummo, jota en tietääkseni ole koskaan tavannut (ei munkki-mummo) tulee kyselemään, joko meidän kissan vatsa on parantunut :D. Olen mä sanonut miehelle, että vähän jarrua nyt siihen höpöttelyyn. Riittää kun yksi mummo on jo tunkemassa sisään munkkeineen. 

Vierailija
122/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Tämä on provo, jossa koetetaan leimata tervehtiviä ihmisiä jotenkin epäilyttäviksi. Oma kokemukseni on kuitenkin se, että ne reilusti tervehtivät ovat niitä mukavimpia muuteniin ja ne kyräilevät monesti juoruilevat selän takana eniten.

2. Jos aloitus on totta, niin ehkä se uusi nainen on kaunis ja/tai kotoisin ehkä sellaisesta kodista, jossa ei ole opetettu käytöstapoja. Monesti kauniit naiset ovat tottuneet käyttäytymään varautuneesti, ettei kukaan vain ihastu heihin tai kiinnostu liikaa. Jos hän on keskiverron näköinen, hän voi olla myös kotoisin olosuhteista, joissa ei käytöstapoja ole korostettu.

1. Aloitus on totta. Itsekin tosin mietin, että yrittääkö vastaukset nyt taas sekoilla mustaa valkoiseksi ja saada kaikki normaalit käytöstavat omaavat ihmiset olemaankin jotain juoruämmiä. Tulee vaan mieleen, että mikä mt kerho täällä on taas kokoontunut... (sori vaan siitä,,,)

2. Naapurin nainen on miehen näköinen. Hänellä on sellainen äijämäinen habitus. Kauniiksi ei voi sanoa. Nämä kommentit mieheni suusta, minusta hän näyttää tavalliselta.

(Siskoni sanoi kun kerroin ihmettelyni, että ehkä hän tietää seurustelevansa pettäjän kanssa ja inhoaa muita naisia siksi)

AP

Jotenkin yllättävä kuvio. Miksi se mies edes haluaisi miehen näköisen naisen itselleen? Miten sellainen voisi olla "toinen nainen", ellei ole joku periaatteessa kuitenkin kuuma ja androgyyni sivusiilinainen? Vai ovatko he hyvin iäkkäitä (iäkkäissä naisissa on aika lyhyttukkaista porukkaa)?

Ette ainakaan varmaan pk-seudulla asu, sillä täällä päin edes keskinkertaisen näköiset, naiselliset naiset eivät edes saa miestä itselleen, saati sitten miehekkään näköiset naiset.

Jos aloitus on totta, uskoisin, että nainen on vain joko ujo tai hänellä ei ole käytöstapoja. Nuo muut spekulaatiot eivät ole linjassa aloituksen hypoteesien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Aloitus on totta. Itsekin tosin mietin, että yrittääkö vastaukset nyt taas sekoilla mustaa valkoiseksi ja saada kaikki normaalit käytöstavat omaavat ihmiset olemaankin jotain juoruämmiä. Tulee vaan mieleen, että mikä mt kerho täällä on taas kokoontunut... (sori vaan siitä,,,)

2. Naapurin nainen on miehen näköinen. Hänellä on sellainen äijämäinen habitus. Kauniiksi ei voi sanoa. Nämä kommentit mieheni suusta, minusta hän näyttää tavalliselta.

(Siskoni sanoi kun kerroin ihmettelyni, että ehkä hän tietää seurustelevansa pettäjän kanssa ja inhoaa muita naisia siksi)

AP

Sinähän olet pohtinut asiaa nyt jo monien kanssa, työkavereiden, miehen ja siskonkin kanssa... voi luoja :’D sen takia ettei naapuri tervehdi, huhheijjaa. Itse ajattelisin vain että naapuri on ehkä epäkohtelias tai jotenkin sosiaalisesti ahdistunut, mutta ei kävisi mielessäkään alkaa ruotia koko lähipiirin kanssa kyseisen ihmisen elämää ja ajatusmaailmaa.

Voi luoja mitä sitten :'D Saan pohtia jos haluan. Kyseessä oli yksi työkaveri, yksi sisko ja yksi mies. Onpa suuri joukko. :'D Huhheijjakkaata.

AP

Se On suuri joukko, kun asiassa on kyse vain ihmisestä, joka ei ole moikannut sinulle. Ihmettelen vain, ettei kukaan ole viitsinyt sanoa sinulle, että on aika omituista ruotia tuommoista pikkujuttua päivätolkulla.

Ehkä kohteliasuudesta eivät sitten ole käskeneet minua lopettamaan maailman tylsimmän aiheen miettimistä? Kyllä minunkin tekisi mieli välillä olla niistä miehen työpaikan tapahtumista, että ketä kiinnostaa, mutta kun häntä kiinnostaa niin kohteliaasti kuuntelen.

Kolme ihmistä ei ole minulle suuri joukko, minusta suuri joukko olisi jos olisin ottanut pohdintarinkiin kaikki muutkin naapurit, koko työpaikan kahvipöytä seurueen sekä sukujuhlissakin olisin alkanut koko porukalle päivittelemään. Ainiin ja päivätolkulla? Tästä on puhuttu työkaverin, miehen ja siskon kanssa suunnilleen vaan kerran. Tänään minua ärsytti, tänään tein vauvalle aloituksen.. Vai saako näitä pohdintojani täälläkin ihan alvariinsa olla kommentoimassa? Tänään, yksi aamupäivä. Ja sinä saat siitä sellaisen kuvan että päivätolkulla.

AP

Vierailija
124/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan varoittanut uutta naista naapurin kyylästä.

Vierailija
125/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, onko tää provo. Ei kai ketään kiinnosta naapurit ja niiden moikkailut noin paljon? hanki OMA elämä ap

Vierailija
126/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko provo, mutta kohdasta 1 olen täysin eri mieltä. Kyräilijät ovat niitä, jotka haluavat olla rauhassa ja antavat muidenkin olla rauhassa. Nämä mielistelijät ja väkisin tervehtijät ovat niitä, jotka juoruavat muista ja jahtaavat pihalla jokaista asukkia kysellen kuulumisia tai jotain muuta ihan epäolennaista. 

Mä olen se, jonka postiluukusta mummeli tunki munkkeja. Mun mies on sellainen karjalainen höpöttelijä ja jää aina juttelemaan noiden talon vanhempien asukkien kanssa. Mä yritän sillä moikkaamisella luistaa aina paikalta. Mutta onhan se nyt huvittavaa, kun lähikaupassa joku mummo, jota en tietääkseni ole koskaan tavannut (ei munkki-mummo) tulee kyselemään, joko meidän kissan vatsa on parantunut :D. Olen mä sanonut miehelle, että vähän jarrua nyt siihen höpöttelyyn. Riittää kun yksi mummo on jo tunkemassa sisään munkkeineen. 

Mitäpä tuo haittaa, jos joku tulee kysymään kissasi kuulumisia? Itse olisin imarreltu ja hymyilisin varmaan itsekseni koko loppupäivän, jos joku suhtautuisi noin kivasti minuun. Tasan eivät käy onnen lahjat tässä maailmassa.

Minusta ei ole tasan kukaan kiinnostunut hyvässä mielessä ja sinkkukin olen. Ilmeisesti minusta huokuu ympärilleni jotain epämiellyttävää ilmapiiriä tietämättäni. Joistain tykätään vähän liikaakin ja joistain ei välitä kukaan. Epistä, sanon mä.

Vierailija
127/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos se naapurin mies on sanonut uudelle naisystävälleen, että "tuon naapurin eukon kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, koska se on hirvee kyylä ja juoruämmä". 

Tuntuu kummalliselta, että ap:lla on mennyt niin tunteisiin se, että naapuri ei moikkaa. 

Miksi hänen edes pitäisi moikata, ei hän sinun ystäväsi ole? 

Entä jos nainen olisi moikannut? Eikö niin, että olisit välittömästi tunkenut juttusille selvittääksesi, mitä perheessä on tapahtunut, mihin entinen nainen on lähtenyt ja miksi, mistä uusi on tullut jne. 

Kyllä naapurin uudelle asukille on parasta pysyä sinusta kaukana. Säästyy paljolta. 

Vierailija
128/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen voi asua vuosikymmeniä kerrostalossa tietämättä yhdenkään naapurinsa nimeä. Miksi omakotiasujan putäisi olla yhtään sen sosiaalisempi?

Vierailija
129/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut koko ketjua, mutta aloituksen perusteella vaikuttaa siltä, että sitä uutta naista hävettää. Kokee ehkä tulleensa toisen tontille eikä tunne oloaan mukavaksi. Ajan kanssa luulisi naisen vapautuvan, mutta jos tosiaan on sama meno jatkunut jo puoli vuotta niin onhan se vähän kummallista. Minuakin alkaisi ihmetyttämään.

Minun kadunvarressa omakotitaloalueella asuu vanhempi mies, joka ei koskaan tervehdi. Ei se minun arkeani mitenkään hetkauta, enkä jaksa asiaa suuremmin ihmetellä. Ihmisiä on erilaisia ja jotkut käyttäytyvät vähän omituisemmille tavoilla eri tilanteissa ja sillä siisti. Ei minua kiinnosta alkaa spekuloida että jaaa näinköhän nyt naapuri on sitä ja tätä kun ei tervehdi. Ap:kin aamusta alkaen tässä ketjussa asiaa jaksanut ruotia, ja tämän lisäksi vielä työkaverin, miehen ja siskon kanssa asiaa ihmetellyt.

Jos nyt oikein aletaan pohtia mikä tässä on kummallista, niin ennemmin se on tuo ap:n käytös. Antaa ihmisten elää omaa elämää, jos jollekin se tervehtiminen on vaikeaa niin antaa olla, voivoi.

Vierailija
130/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän jos se naapurin mies on sanonut uudelle naisystävälleen, että "tuon naapurin eukon kanssa ei kannata olla missään tekemisissä, koska se on hirvee kyylä ja juoruämmä". 

Tuntuu kummalliselta, että ap:lla on mennyt niin tunteisiin se, että naapuri ei moikkaa. 

Entä jos nainen olisi moikannut? Eikö niin, että olisit välittömästi tunkenut juttusille selvittääksesi, mitä perheessä on tapahtunut, mihin entinen nainen on lähtenyt ja miksi, mistä uusi on tullut jne. 

Kyllä naapurin uudelle asukille on parasta pysyä sinusta kaukana. Säästyy paljolta. 

Olen jo monta kertaa korostanut, että EN HALUA JUTELLA. Minä en halua hänestä ystävää, haluan vain ettei minua juosta karkuun. Haluan vain päästä siitä moikkaus suorituksesta eteenpäin. Täälläpäin moikkaaminen jopa vastaantulijalle on enemmän sääntö kuin poikkeus. Sitten yksi juokee karkuun. Minä saan ihmetellä sitä.

Ja naapurin mies tuskin on varoitellut juoruämmästä, kun sellaista ei täällä ole.

AP

Osa kommentoijista on ilmeisen selkeästi syrjäytyneitä, kerrostalasunnossa pimeässä piileskee ja naureskelee, että kuka tietää naapureidenkin autot.. Täällä meillä maalla tuollainen on vain lapsellista syleskelyä..

Vierailija
131/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä ap meidän naapurin muija, joka oli meistä (tähän muutettuamme juorunnut), että kumma että ne viihtyvät vain siellä omassa pihassaan. (Me siis tervehdimme kyllä naapureita)

Siis pitäisikö meidän mennä naapureiden pihaan viihtymään?

Ovathan hekin omassa pihassaan, eivätkä tule meille. Tätä yhtälöä en ole onnistunut ratkaisemaan. :D

Vierailija
132/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo monta kertaa korostanut, että EN HALUA JUTELLA. Minä en halua hänestä ystävää, haluan vain ettei minua juosta karkuun. Haluan vain päästä siitä moikkaus suorituksesta eteenpäin. Täälläpäin moikkaaminen jopa vastaantulijalle on enemmän sääntö kuin poikkeus. Sitten yksi juokee karkuun. Minä saan ihmetellä sitä.

Ja naapurin mies tuskin on varoitellut juoruämmästä, kun sellaista ei täällä ole.

AP

Osa kommentoijista on ilmeisen selkeästi syrjäytyneitä, kerrostalasunnossa pimeässä piileskee ja naureskelee, että kuka tietää naapureidenkin autot.. Täällä meillä maalla tuollainen on vain lapsellista syleskelyä..

Juoksee karkuun???

Oletko nyt aivan varma, että hän on juossut sinua karkuun? 

Vierailija
133/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mene naapuriin kirjoitti:

Onkohan tämä ap meidän naapurin muija, joka oli meistä (tähän muutettuamme juorunnut), että kumma että ne viihtyvät vain siellä omassa pihassaan. (Me siis tervehdimme kyllä naapureita)

Siis pitäisikö meidän mennä naapureiden pihaan viihtymään?

Ovathan hekin omassa pihassaan, eivätkä tule meille. Tätä yhtälöä en ole onnistunut ratkaisemaan. :D

En usko olevani naapurisi, en halua meidän pihalle muita. Haluan, että jos tuolla kapealla hiekkatiellä hän tulee vauvan vaunujen kanssa vastaan ja minä koirien kanssa, että voimme sano "hei" tai "huomenta" ja jatkaa matkaa. EN halua jäädä jauhamaan säästä.

AP

Vierailija
134/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Juoksee karkuun???

Hän kääntyi kadulla ympäri kun näki minut. Hän meni samantie sisälle kun tulin itse pihalle. Kerrotko jonkun hauskan synoniimin karkuun juoksemiselle sitten

AP

Vierailija
135/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuntuu kovasti menneen AP:llä tunteisiin, ja jääneen vaivaamaan vaivaamasta päästyään, ettei saa naapurin uudelta rouvalta, mitä on vailla, tässä tapauksessa tervehdystä ..

Eikä taida olla kyse siitä, että haluttaisiin vain se tervehdys, eikä muuta ..

Sen verran selittelyä, ja vatvomista ..

Vierailija
136/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet sairas ihminen. 

Jätä nyt se pariskunta rauhaan ja etsi elämääsi sisältöä jostain muusta. 

Vierailija
137/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tuntuu kovasti menneen AP:llä tunteisiin, ja jääneen vaivaamaan vaivaamasta päästyään, ettei saa naapurin uudelta rouvalta, mitä on vailla, tässä tapauksessa tervehdystä ..

Eikä taida olla kyse siitä, että haluttaisiin vain se tervehdys, eikä muuta ..

Sen verran selittelyä, ja vatvomista ..

Niin, minua tänään ärsyttää. Sekö on sinun maailmassasi ihan ennenkuulumatonta? Ja ihan haluaisin vain tervehdyksen, enkä ihmetellä että miksi hän inhoaa minua.

Jos olet lukenut kaikki selitykseni niin luulisi sen jo menneen perille?

Minulla on tänään aikaa olla täällä, perjantaisin työpäivänä on tällaista ajan tappamista.. ja etänä.

AP

Vierailija
138/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Juoksee karkuun???

Hän kääntyi kadulla ympäri kun näki minut. Hän meni samantie sisälle kun tulin itse pihalle. Kerrotko jonkun hauskan synoniimin karkuun juoksemiselle sitten

AP

Unohti jotain ja meni hakemaan? Ja toinen keissi: ehkä vaan nyt sattui menemään juuri silloin sisälle kun sinä tulit ulos. Vai olisiko hänen pitänyt jäädä siihen hengailemaan että varmasti sinulle ei tule tunnetta, että sinut ignoorataan? Kaikki ei ap pyöri sinun ympärilläsi.

Vierailija
139/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se nainen pelkää koiria?

Vierailija
140/306 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet sairas ihminen. 

Jätä nyt se pariskunta rauhaan ja etsi elämääsi sisältöä jostain muusta. 

Usko pois he saavat olla rauhassa. Tervehdin vain miestä. Kengänkärkien tuijottelija saa tutkia kengänkärkiään. Ja se saa ärsyttää minua. Minusta ei tule väkisin moikkaajaa ärtymykseni ansiosta, osaan niellä ja käyttäytyä, toisin kuin naapurin muija.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi