Naapuriin muutti "toinen nainen", on niin häpeissään ettei moikkaa?
Huomasin, että naapurista on vaihtunut nainen lennossa. Edellinen muutti pois, huomasin ja sanoin miehelleni, että huomasitko, että naapurin naisen auto on hävinnyt. Parin päivän päästä olikin uusi auto ja sillä kokonaan uusi kuski. Noh minä en ole tämän naapuruston moraalinvartija, enkä tehnyt mitään päätelmiä. Olisin vain halunnut moikata naapureita normaalisti niinkuin ennenkin.
Tää uus nainen vaan ei suostu ottamaan mitään kontaktia, se kirjaimellisesti katsoo maata tai kengänkärkiään kun kohtaamme, hänen pettäjämiehensä sen sijaan edelleen moikkaa meille.
Mua vaan on alkanu vähän ärsyttämään tuo nainen, turha kuvitella että enää haluaisin moikata tai tehdä tuttavuutta kun on pitänyt ensin puolivuotta luimistella pitkin nurkkia.
Tämän kadun varrella on vain muutama talo ja tuo ON omituista, ettei voi moikata.
Ja kunhan vain halusin kertoa tämän ihmetykseni kaikille....
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
En ole naapuruston moraalinvartija, mutta muutoin vaan kyttään, analysoin asiaa mieheni kanssa, pahoitan mieleni ja lopulta teen vielä aloituksen av:lle omista johtopäätöksistäni.
Juurikin näin. Miksi ihmeessä vieras ihminen olisi pakotettu tutustumaan sinuun ap. Ehkäpä mies etukäteen varoittanut juoruakasta. Hei:n sanominen on ok jos siltä tuntuu, sinulla selvästi oli mielessä jopa tutustuminen. Hkissä ei ole tapana moikkailla eikä rupatella hississä. Erotilanteet muutenkin vaikeita, mistä sitä tietää ikinä toisten tilanteista. Ihme juoruamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kumma kuvio. Jotenkin olet utelias ja paheksuva samaan aikaan, haluat asettua yläpuolelle ja samaan aikaan esittää mukavaa ulospäin. Ole oma itsesi. Pääsette kumpikin vähemmällä. Ole oikein avoimen paheksuva, niin naapurisi heti tietää mitä mieltä olet. Pahinta kaikesta on teeskennellä ystävällistä, kun oikeasti on ihan eri jauhot pussissa.
Harmi, että jäit siihen käsitykseen, että tuomitsen naapurit. Minä en ole mikään tuomitsemaan, tämä pettämysspekulaatio oli työkaverini keksintö ja sekin olisi minulle aivan sama, minua on enemmän ihmetyttänyt se ettei ikinä ole voitu katsoa päinkään ja siksi ajattelen sen johtuvan häpeästä. Eikö normaalit ihmiset sentään käyttäydy kuin tuo toinen tuossa olisi ja osaa jopa sen nyökkäyksen tehdä saamatta paniikkihäiriötä..
En ole avoimen paheksuva, koska en ole siihen oikea henkilö, minä en ole mikään paheksumaan tai tuomitsemaan muita.
Suhtaudun naapuriini uteliaasti ja osittain huolella, hän vaikuttaa yksinäiseltä, siellä ei käy juuri ketään ja pieni vauva.
AP
Hienoja oletuksia tosiaan. Nyt on korona-aika, ja vaikkei olisi, ei vieraiden puute tarkoita välttämättä yksinäisyyttä. Puhut "normaaleista" ihmisistä, mutta kukaan ei ole "normaali". Kaikilla on omat käsityksensä, mikä on normaalia. Ja voit olla varma, etteivät kaikki voi tai halua nyökätä. Vaikuttaa siltä, että ymmärrät vain omia tapojasi ja itsesi kaltaisia ihmisiä. Suosittelen sinua laajentamaan ihmiskäsitystäsi ja muutenkin maailmankuvaasi. Luulen, ettei naapurillasi ole paniikkihäiriötä, vaan yksinkertaisesti hän ei vain halua juuri sinua ja miestäsi tervehtiä. Keskity omaan elämääsi ja kehittämään itseäsi.
Ainiin, jäi sanomatta, ei kannata yläpeukuttaa omaa viestiä sillä sekunnilla kun sen julkaisee, oottaa vaikka pari minuuttia niin ei näytä niin epätoivoselta, ilmane vinkki.
AP
Vinkkisi meni tällä kertaa hukkaan. Aivan kuin se kiinnostaisi, huomaako joku yläpeukutuksen vai ei. Ei liity kyllä mitenkään epätoivoon. Ehkä opit tästä ketjusta jotakin erilaisten ihmisten kohtaamisesta, tai sitten et. Toivon joka tapauksessa sinulle kaikkea hyvää😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa kumma kuvio. Jotenkin olet utelias ja paheksuva samaan aikaan, haluat asettua yläpuolelle ja samaan aikaan esittää mukavaa ulospäin. Ole oma itsesi. Pääsette kumpikin vähemmällä. Ole oikein avoimen paheksuva, niin naapurisi heti tietää mitä mieltä olet. Pahinta kaikesta on teeskennellä ystävällistä, kun oikeasti on ihan eri jauhot pussissa.
Harmi, että jäit siihen käsitykseen, että tuomitsen naapurit. Minä en ole mikään tuomitsemaan, tämä pettämysspekulaatio oli työkaverini keksintö ja sekin olisi minulle aivan sama, minua on enemmän ihmetyttänyt se ettei ikinä ole voitu katsoa päinkään ja siksi ajattelen sen johtuvan häpeästä. Eikö normaalit ihmiset sentään käyttäydy kuin tuo toinen tuossa olisi ja osaa jopa sen nyökkäyksen tehdä saamatta paniikkihäiriötä..
En ole avoimen paheksuva, koska en ole siihen oikea henkilö, minä en ole mikään paheksumaan tai tuomitsemaan muita.
Suhtaudun naapuriini uteliaasti ja osittain huolella, hän vaikuttaa yksinäiseltä, siellä ei käy juuri ketään ja pieni vauva.
AP
Hienoja oletuksia tosiaan. Nyt on korona-aika, ja vaikkei olisi, ei vieraiden puute tarkoita välttämättä yksinäisyyttä. Puhut "normaaleista" ihmisistä, mutta kukaan ei ole "normaali". Kaikilla on omat käsityksensä, mikä on normaalia. Ja voit olla varma, etteivät kaikki voi tai halua nyökätä. Vaikuttaa siltä, että ymmärrät vain omia tapojasi ja itsesi kaltaisia ihmisiä. Suosittelen sinua laajentamaan ihmiskäsitystäsi ja muutenkin maailmankuvaasi. Luulen, ettei naapurillasi ole paniikkihäiriötä, vaan yksinkertaisesti hän ei vain halua juuri sinua ja miestäsi tervehtiä. Keskity omaan elämääsi ja kehittämään itseäsi.
Ainiin, jäi sanomatta, ei kannata yläpeukuttaa omaa viestiä sillä sekunnilla kun sen julkaisee, oottaa vaikka pari minuuttia niin ei näytä niin epätoivoselta, ilmane vinkki.
AP
Vinkkisi meni tällä kertaa hukkaan. Aivan kuin se kiinnostaisi, huomaako joku yläpeukutuksen vai ei. Ei liity kyllä mitenkään epätoivoon. Ehkä opit tästä ketjusta jotakin erilaisten ihmisten kohtaamisesta, tai sitten et. Toivon joka tapauksessa sinulle kaikkea hyvää😊
Ohiksena pakko ihmetellä, että luuletko et AP, joka lähinnä vaan tuomittiin, oppii tästä ketjusta muuta ku et vauva foorumilla kiusataan? Tekopyhäileekö joku täällä, että tässä on nyt "kohdattu erilaisia ihmisiä" ja vieläpä kunnioittavasti? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää moikata? En minäkään moikkaa naapureita ja ei se liity mihinkään häpeään tai pelkoon. En vaan puhu tuntemattomille, jos ei oo oikeasti asiaa ja naapureista saa riesan, jos niihin tutustuu.
Minä en ole kokenut yhtäkään naapuriani riesaksi? Olen ajatellut, että kun olemme etunimi ja moikkaustuttuja, niin voin pyytää mahdollisesti apua jos joskus tarvitsen. esimerkiksi lukitse itseni ulkopuolelle ja mies on työmatkalla, saatan tarvita naapurin apua soittaakseni äidilleni jossa on vara-avain. Naapuri, jonka oven taakse menen kännykkää kysymään, tunnistaa tulijan ja uskaltaa puhelinta lainata. Jos olisin joku karkuun luikkija jota naapurit eivät tiedä, niin saisinko puhelinta lainaksi, varmaan joo, mutta epäluulon kera.
Esimerkiksi naapurin naisella on pieni vauva, jos hänelle joskus tuleekin joku akuutti tilanne ja tarvitsee apua, miehensä on töissä ja hän tietää minun tekevän etänä, kyllä hänen olisi helpompi pyytää apua, jos hän uskaltaisi katsoa minuun päin.
Tapanani EI ole mennä kahvittelemaan naapureille tylsyyspäissäni, viihdyn yksin kotona, mutta minulle tulee kummallinen olo, jos lähistöllä on ihminen, jonka kanssa esitämme kuin toinen ei olisi siinä.
AP
Just. Olet utelias, ei tässä ole kyse naapurista vaan sinusta ja sinun tarpeistasi.
Olen asunut 6 vuotta omakotitalossa. Tontti on onneksi iso. En koskaan moikkaa ketään enkä halua tutustua. En myöskään tuntenut Hkin keskustassa naapureitani enkä moikannut heitä. Miksi? Koska haluan elää rauhallista häiriötöntä elämää. Mieheni on vielä erakompi. Toki vastaan tervehdykseen jos joku eksyy kulkureitille ja huomaan. Minulla on sosialisoimista varten ihanat ystäväni, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Ohiksena pakko ihmetellä, että luuletko et AP, joka lähinnä vaan tuomittiin, oppii tästä ketjusta muuta ku et vauva foorumilla kiusataan? Tekopyhäileekö joku täällä, että tässä on nyt "kohdattu erilaisia ihmisiä" ja vieläpä kunnioittavasti? 🙄
Koetko, että tämä keskustelu on kiusaamista? Aloitushan oli melko provokatiivinen. Täällä on mietitty, että kaikki ihmiset ovat erilaisia, sillä kaikki eivät halua tervehtiä, eikä joitakin myöskään se kiinnosta. Osa välttelee tervehtimistä esim. sosiaalisen ahdistuksen takia ja tällä hetkellä osa saattaa myös vältellä muita ihmisiä koronan takia. Lisäksi saattaa olla lukemattomia muita syitä siihen, miksi joku ei tervehdi.
Tuo edellisen naisen paikan vienyt on vaan yksinkertaisesti idiootti, tyhmä ja kusi noussut päähän kun on vienyt toiselta naiselta puolison. Tuskin on ujoudesta kyse.
Eniten ihmettelen hänen fanejaan tässä ketjussa. Hirveetä itkemistä ja kiukuttelua, kun heidän jumalattarelleen joku yrittää sanoa "moi"! Huomaa kyllä moraalin tason ja käytöstapojen puutteen näillä faneilla.
Kukaan heistä ei ole kertonut miksi he itse eivät IKINÄ tervehdi KETÄÄN.
Mahtaa olla idiootti elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mitä väliä? Et tiedä mitään heidän tilanteestaan, eikö sulla ole omaa elämää mihin keskittyä? Jätä naapurit rauhaan, moikata voi toki mutta anna olla noiden johtopäätösten osalta. Sen moikkaako joku sua takaisin, ei pitäisi vaikuttaa mitenkään sun elämääsi.
Ei vaikutakaan, väitinkö sellaista.
Hän on ahkera ihminen joka häärää tuossa pihalla paljon, jos minä tulen pihalle hän lähtee karkuun, eikö sitä saa ihmetellä?
Jos joku juoksisi sinua karkuun etkö olisi ihmeissäsi? Varsinkin kun ei siihen ole mitään syytä, en minä ole mikään kotiekoisten muffinsien viejä jota edes kiinnostaisi mitä muidne kotona tapahtuu.
Jos huomaan, että vastapäätä olevasta parkkiksesta on vaihtunut auto ja kuski, niin ihan oikeasti mite iso kyylä olen? Tai AV:n tuntien tietenkin Ulla Taalasmaa :D
AP
Aika utelias täytyy olla että kyylää kuskeja ja autoja. Hyvä että muistan millainen auto edes meillä on. En ikinä tunnistaisi naapurin autoja kun en kiinnitä huomiota.
Oletko ns. kyylä. Ehkä on hyvä tunnistaa tästä ketjusta että parempi pitää omista asioista huoli. Jutut ovat niin absurdeja juoruämmä/pahin naapurikyylä-tasoa, että olen melkein varma että kyse trollista.
Millä oikeudella käyttää kenestäkään "toinen nainen" termiä? Ihmisillä pitäisi olla kaikin tavoin oikeus omaan elämäänsä ilman pakkoa moikkailla kadun kyttääjää. Ihan oikeasti. Katse omaan elämään kaikin tavoin, muiden elämä ei kuulu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Koetko, että tämä keskustelu on kiusaamista? Aloitushan oli melko provokatiivinen. Täällä on mietitty, että kaikki ihmiset ovat erilaisia, sillä kaikki eivät halua tervehtiä, eikä joitakin myöskään se kiinnosta. Osa välttelee tervehtimistä esim. sosiaalisen ahdistuksen takia ja tällä hetkellä osa saattaa myös vältellä muita ihmisiä koronan takia. Lisäksi saattaa olla lukemattomia muita syitä siihen, miksi joku ei tervehdi.
Ap:n näkökulmasta koen. Vaikka hän avasi toimintaansa, se on silti päätetty alapeukuttaa, koska on jo päätetty että ap on juoruämmä.
Hän aikamonissa viesteissä selitteli ja avasi itseään mutta sekin tuli liian myöhään koska avaus oli provokatiivinen ja jo tuomittu. Oli tehty päätös minkälainen ap on eikä sitä tuomiota enää muutettu.
Kyllä mun mielestä on kiusaamista sanoa usean viestin voimin, että ap vaan on juoruämmä ja utelias kun toinen korostaa haluavansa vain moikata eikä jutella sen enempää. Sitten tätä ei uskota. Viimeksi tällä sivulla oli taas tuo kiusaajan kommentti, että naapurin mies olisi varoitellut juoruämmästä. Ap on varmaan kova valehtelemaan itselleen jos aidosti olisi tuo Ulla taalasmaa 🤔
Ymmärrän kyllä ap:ta sekä naapuriaan. Ja miksi ei vaan voi nopeasti moikata? Sehän tässä oli alunperin pointti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP täällä tivaa hyviä käytöstapoja, jotka perustuvat koodistoon, jotka ihmiset ovat erilaisella viestinnällä kehittäneet toimivaksi keskenään.
Tähän viestintään olennaisena osana kuuluu kehon kieli. Joten kun AP raivosta kihisten kohtaa naapurin, joka kenties on erittäin ujo, naapurin valtaa ahdistus, eikä hän kykene toimimaan muutoin kuin väistämällä. Ellei karkuun kerkiä, etsii katselleen kohdetta kengistä tai muualta, mistä vain, jotta ei joutuisi kohtaamaan APn sanattomia, aggressiivia viestejä.
Hän odottaa ja pelkää koko ajan, koska AP toteuttaa mielitekonsa ja alkaa tivaamaan, miksi inhoat minua, miksi et toimi, kuten minä haluan sinun toimivan, kaikki muut täällä toimivat siten, kuin minä katson hyväksi toimia, mikä sinussa on vikana, kun et sinä et niin toimi?
Tämän vuoksi siis AP naapurisi välttelee sinua ja juoksee karkuun. Ja kuten joku sanoikin, se, kenelle hän moikkaa, saattaa olla vaikka hänen serkkunsa. Et sinä sitäkään tiedä.
Tuokin voi olla totta, minä otan kaikki teoriat vastaan. Tosin minä en ole päättänyt, että miten tässä yhteisössä kuuluu toimia. Minäkin olen tullut tänne uutena ihmisenä 5-vuotta sitten ja joutunut moikkaamaan uudet naapurit ja haistelemaan, että miten heidän kanssaan tulisi kommunikoida. Varmasti herkkyyteni muiden ihmisten lukemisessa ajaa minut äärimmilleen välillä..
Tuo teoria ärtymyksestäni varmasti pitää paikkansa, mutta se ei alkanut ärtymyksestä. Ensi hetkinä vilpittömästi yritin tervehtiä uutta naapuria, joka on muuttanut minua vastapäätä. Vasta kun hän torjui minut, minua kävi ärsyttämään.
AP
Yhteisö?? Siis onko kyse yhteisöstä? Omakotitalo tai kerrostalo ei ole yhteisö. Ei millään tavalla. Onko sinulla yhteisötaustaa? Sekin voi opettaa käytökseen jota esim kaupungistuneet ihmiset eivät tunnista. Normaalia on pitää omista asioista huolta eikä puuttua pyytämättä muuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti mitä väliä? Et tiedä mitään heidän tilanteestaan, eikö sulla ole omaa elämää mihin keskittyä? Jätä naapurit rauhaan, moikata voi toki mutta anna olla noiden johtopäätösten osalta. Sen moikkaako joku sua takaisin, ei pitäisi vaikuttaa mitenkään sun elämääsi.
Ei vaikutakaan, väitinkö sellaista.
Hän on ahkera ihminen joka häärää tuossa pihalla paljon, jos minä tulen pihalle hän lähtee karkuun, eikö sitä saa ihmetellä?
Jos joku juoksisi sinua karkuun etkö olisi ihmeissäsi? Varsinkin kun ei siihen ole mitään syytä, en minä ole mikään kotiekoisten muffinsien viejä jota edes kiinnostaisi mitä muidne kotona tapahtuu.
Jos huomaan, että vastapäätä olevasta parkkiksesta on vaihtunut auto ja kuski, niin ihan oikeasti mite iso kyylä olen? Tai AV:n tuntien tietenkin Ulla Taalasmaa :D
AP
Aika utelias täytyy olla että kyylää kuskeja ja autoja. Hyvä että muistan millainen auto edes meillä on. En ikinä tunnistaisi naapurin autoja kun en kiinnitä huomiota.
Oletko ns. kyylä. Ehkä on hyvä tunnistaa tästä ketjusta että parempi pitää omista asioista huoli. Jutut ovat niin absurdeja juoruämmä/pahin naapurikyylä-tasoa, että olen melkein varma että kyse trollista.
Millä oikeudella käyttää kenestäkään "toinen nainen" termiä? Ihmisillä pitäisi olla kaikin tavoin oikeus omaan elämäänsä ilman pakkoa moikkailla kadun kyttääjää. Ihan oikeasti. Katse omaan elämään kaikin tavoin, muiden elämä ei kuulu sinulle.
Tai sitten vaan asuu maalla niin johan alkaa naapurin auto muuttumaan tutuksi 🤔 tai sitten minäkin olen kyylä kun satun tietämään minkälainen auto mun naapurilla on 🤣🤣
On normaalia huomata mitä ympäristössä on ja tapahtuu, ei ole normaalia tehdä siitä raporttia naapurustolle ja ymmärtääkseni ap ei ollut raportoinut kaikille naapureille havaintojaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP täällä tivaa hyviä käytöstapoja, jotka perustuvat koodistoon, jotka ihmiset ovat erilaisella viestinnällä kehittäneet toimivaksi keskenään.
Tähän viestintään olennaisena osana kuuluu kehon kieli. Joten kun AP raivosta kihisten kohtaa naapurin, joka kenties on erittäin ujo, naapurin valtaa ahdistus, eikä hän kykene toimimaan muutoin kuin väistämällä. Ellei karkuun kerkiä, etsii katselleen kohdetta kengistä tai muualta, mistä vain, jotta ei joutuisi kohtaamaan APn sanattomia, aggressiivia viestejä.
Hän odottaa ja pelkää koko ajan, koska AP toteuttaa mielitekonsa ja alkaa tivaamaan, miksi inhoat minua, miksi et toimi, kuten minä haluan sinun toimivan, kaikki muut täällä toimivat siten, kuin minä katson hyväksi toimia, mikä sinussa on vikana, kun et sinä et niin toimi?
Tämän vuoksi siis AP naapurisi välttelee sinua ja juoksee karkuun. Ja kuten joku sanoikin, se, kenelle hän moikkaa, saattaa olla vaikka hänen serkkunsa. Et sinä sitäkään tiedä.
Tuokin voi olla totta, minä otan kaikki teoriat vastaan. Tosin minä en ole päättänyt, että miten tässä yhteisössä kuuluu toimia. Minäkin olen tullut tänne uutena ihmisenä 5-vuotta sitten ja joutunut moikkaamaan uudet naapurit ja haistelemaan, että miten heidän kanssaan tulisi kommunikoida. Varmasti herkkyyteni muiden ihmisten lukemisessa ajaa minut äärimmilleen välillä..
Tuo teoria ärtymyksestäni varmasti pitää paikkansa, mutta se ei alkanut ärtymyksestä. Ensi hetkinä vilpittömästi yritin tervehtiä uutta naapuria, joka on muuttanut minua vastapäätä. Vasta kun hän torjui minut, minua kävi ärsyttämään.
AP
Yhteisö?? Siis onko kyse yhteisöstä? Omakotitalo tai kerrostalo ei ole yhteisö. Ei millään tavalla. Onko sinulla yhteisötaustaa? Sekin voi opettaa käytökseen jota esim kaupungistuneet ihmiset eivät tunnista. Normaalia on pitää omista asioista huolta eikä puuttua pyytämättä muuhun
Normaalia on tervehtiä naapurit. Pitäiskö jonkun tehdä tästä kysely niin saatais "virallinen" tulos?
Moniko teistä on muuttanut miehen asuntoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Sinähän sen tiedät!
Ohis
Tämä absurdi ketju vaikuttaa keksityltä. Toki moni meistä voi spekuloida mitä tarkoittaa vieraan käytös mutta ymmärtää että omat spekuloinnit ovat vain spekulointia eikä sen kummemmin tuhlaa ajatusta siihen.
Eli olet ehkä itse loukkaantunut ja projisoit sitä naapurin syyksi tekemällä hänestä "toisen naisen" jne. Ehkä tässä ihan hyvä väline peilata miten käyttäytyy. Ja myös kaikille osanottajille.
Hyvää kevättä
Vierailija kirjoitti:
Moniko teistä on muuttanut miehen asuntoon?
Minä asuin kuutisen vuotta miehen omistamassa asunnossa. Oikein kiva ja viihtyisä asunto.
Mistä sä tiedät niiden naapureidesi asioista yhtään mitään? Mun lähipiirissä yksi pariskunta erosi hiljattain. Nainen kylmästi jätti miehen, vaikka tämä kuinka yritti, että ero ei tulisi. Mies oli todella surullinen ja teki kaikkensa, mutta mikään ei auttanut. Asuivat kuukausia eropäätöksen jälkeen vielä saman katon alla. Miehellä kävi munkki, kun löysikin netistä mukavan tyttöystävän. Ja tokihan tuo tyttö tuli miehen vieraaksi heti, kun entinen häipyi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät niiden naapureidesi asioista yhtään mitään? Mun lähipiirissä yksi pariskunta erosi hiljattain. Nainen kylmästi jätti miehen, vaikka tämä kuinka yritti, että ero ei tulisi. Mies oli todella surullinen ja teki kaikkensa, mutta mikään ei auttanut. Asuivat kuukausia eropäätöksen jälkeen vielä saman katon alla. Miehellä kävi munkki, kun löysikin netistä mukavan tyttöystävän. Ja tokihan tuo tyttö tuli miehen vieraaksi heti, kun entinen häipyi.
En tiedäkään! Olen tänne jo vastannutkin että EN TIEDÄ oikeasti mitään. Ja että EN missään tapauksessa ole puhunut spekulaatiostani kuin kahden ihmisen kanssa mieheni lisäksi
Nämä luottoihmiset eivät mene sitä eteenpäin tiedottamaan kun kaikille on selvää että kunhan vain pohdimme syitä sille, että uusi naapurini ei katso silmiin ja muutenkin "leikkii pakoon". Ja kyllä se on liikkumista jos monta kertaa käy niin että hänen pitää samantien mennä sisälle kun joku meistä tulee ulos.
Väärän käsityksen minusta sai kun heti avauksessa mietiskelin näitä itse keksimiäni syitä. Jos olisin vain pohtinut miksi ei moikkaa meitä mutta muut naapurit moikkaa niin en olisi tullut tuomituksi. Ymmärrän kyllä miksi saan ns. huutia.
Sitten korostan vielä sitäkin, että olen tosi pohtiva tyyppi ja tiedän että peilaamme maailmasta kaiken aina itseemme. Joku ulkopuolinen ärsyttävä asia löytyy meistä itsestä, joku jota ei ole suostunut myöntämään. Tiedän että haluaisin itsekin olla se erakko jonka maailmaan ei naapureita mahdu, mutta en halua olla se outo jota kaikki kummeksuu.
Ap, mökkimatkalla
Puhelin vaihtoi luikkimis sanan leikkimiseksi ja liikkumiseksi.. kiva..
AP
AP