Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea sulla on laukussa mukana töissä?

Vierailija
06.05.2021 |

Tuntuu että suuret laukut on useimmilla mukana päivittäin. Itselläkin on aina nenäliinoja, lompakko, puhelin, pieni hygieniatuote/kosmetiikkapussi, avaimet tietty.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiavaimet, työavaimet, lompakko, puhelin, silmälasikotelo, sote-kortti ja henkilökortti pikku pussissa, kynä, kalenteri ja pussi jossa on särkylääkettä, insuliini ja verensokerimittari. Yleensä löytyy myös hiusrenksu. Sivutaskussa on bussikortti.

Vierailija
62/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lompakko, puhelin, avaimet ja kulkukortti. Töissä on huulirasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso lompakko, jonne mahtuu puhelin, jos joskus pääsee lähtemään ilman kassia, niin pärjää se+avaimet.

Avainnippu

Meikkipussi, jossa enimmäkseen lääkkeitä, nenäliinoja, huulirasvaa, ponnareita, kampa ja ehkä joku kuivunut ripsari.

Maskeja

Puhelimen latausjohto ja yleensä vara-akku

Kuulokkeet

Kolikkopussi (jos olisi joskus baarit auki ja tarttis narikkakolikon)

Aurinkolasit

Salmiakkia

Vierailija
64/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotiavaimet, työavaimet, lompakko, puhelin, silmälasikotelo, sote-kortti ja henkilökortti pikku pussissa, kynä, kalenteri ja pussi jossa on särkylääkettä, insuliini ja verensokerimittari. Yleensä löytyy myös hiusrenksu. Sivutaskussa on bussikortti.

Unohdin kasvomaskit (kusipussissa) ja kangaskassi (vien eväät mennessä ja käyn ruokakaupassa tullessa), työpäivinä.

Vierailija
65/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko yleensä, mutta joskus jätän sen kotiin, jos tiedän etten käy ostamassa töihin evästä tai käy kaupassa töiden jälkeen. 

Kännykkä, käsirasva, tupakat, sytkäri, xylitol-pastilliaski, nikotiinisuihke ja yksi särkylääke varmuuden vuoksi, jonka lisäksi kolme kuukautissidettä varmuuden vuoksi, vaikka yleensä kuukuppia käytänkin. 

Vierailija
66/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäliinoja, silmätippoja, särky- ja verenpainelääkkeitä, kurkkupastilleja rasiassa ja kourallinen kassi pohjalla, kyniä, kukkaro, kännykkä, joku retkeilevät hedelmä, jos tulee nälkä, kolikoita kurkkupastillien seassa, maskeja, kassakuitteja, pinnejä, hiusharja, silmä-ja aurinkolasit. Tänään, special, likaiset alushousut, toki muovipussissa, löytyi yhtenä aamuna farkuista kun vaihdoin työvaatteita pukkarissa, onneksi olin välivuorossa yksin, tänään vetkuttelin sen verran että voin rauhassa kaivaa kalsongit pukukaapin pohjalta. Huvittavinta tässä on, että työkaverit aina kehuvat, että olet aina niin tyylikäs jne aamulla lattialta kasasta ne farkut olin vetänyt jalkaan ja kassissa on täysi kaaos, aina.

Vierailija
67/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkakortti, pankkikortti, pari kondomia, puhelin, avaimet, paketti nenäliinjoa, pari kertakäyttömaskia parissa muovipussissa, kynä, minikokoinen sateenvarjo, kauppakassi, kolikkokäteistä (ihan vain sen verran, että pääsee tarvittaessa linja-autolla kotiin, tai että voi käydä ostamassa jotain "urgent" tavaraa tai välipalaa), kuukuppi, käsidesiä, pari yksittäispakattua kosteuspyyhettä, kampa, hiuslenkki ja pari hiusklipsiä ja pieni huivi. ainiin aina on myös pari hakaneulaa, niitä on tarvittu jo vuosien mittaan monta kertaa.

Vierailija
68/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenäliinoja, silmätippoja, särky- ja verenpainelääkkeitä, kurkkupastilleja rasiassa ja kourallinen kassi pohjalla, kyniä, kukkaro, kännykkä, joku retkeilevät hedelmä, jos tulee nälkä, kolikoita kurkkupastillien seassa, maskeja, kassakuitteja, pinnejä, hiusharja, silmä-ja aurinkolasit. Tänään, special, likaiset alushousut, toki muovipussissa, löytyi yhtenä aamuna farkuista kun vaihdoin työvaatteita pukkarissa, onneksi olin välivuorossa yksin, tänään vetkuttelin sen verran että voin rauhassa kaivaa kalsongit pukukaapin pohjalta. Huvittavinta tässä on, että työkaverit aina kehuvat, että olet aina niin tyylikäs jne aamulla lattialta kasasta ne farkut olin vetänyt jalkaan ja kassissa on täysi kaaos, aina.

mulle on käynyt kerran niin, että farkkujeni lahkeessa on ollut koko päivän ajan likaiset alkkarit, jalassa toki oli puhtaat. kun illalla  kotona vaihdoin mukavampaa päälle jäin miettimään miten toinen lahje tuntuu noin oudolle. Huomasin sitten, että alkkarit sieltä lahkeensuusta pilkottaa. Kyllä nauratti, mutta olin onnellinen että pysyivät kyydissä koko päivän eivätkä tipahtaneet jonnekin julkismmalle paikalle. :D Se nyt olisi vielä puuttunut, jos joku olisi juossut vaikka kaupungilla minut kiinni ja tarjonnut käytettyjä alkkareita sanoen "nää tais tippua sulta".

Vierailija
69/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuvarjo ja suolalamppu.

Vierailija
70/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä, avaimet, lompakko, eväät.

Vierailija
71/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko yleensä, mutta joskus jätän sen kotiin, jos tiedän etten käy ostamassa töihin evästä tai käy kaupassa töiden jälkeen. 

Kännykkä, käsirasva, tupakat, sytkäri, xylitol-pastilliaski, nikotiinisuihke ja yksi särkylääke varmuuden vuoksi, jonka lisäksi kolme kuukautissidettä varmuuden vuoksi, vaikka yleensä kuukuppia käytänkin. 

Tietysti avaimet unohtui. Näin korona-aikana on maski mukana, jos lompakko tulee mukaan. 

Vierailija
72/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hemmetti naiset.

Mulla taskuun avaimet + pankkikortti ,  toiseen taskuun puhelin.

Mitä ihmettä te teette nuilla kamoilla? eikö pärjää edes sitä 8 tuntia ilman täyspakkausta

Mulla: puhelin ja laturi, avaimet, bussikortti, rillit, arskalasit, maskeja, huulipuna,pikkupussi (ibusaleja, menkkatarvikkeita, miniompelutarvikesetti), kynä, eyeliner, käsidesi, pikkupusseja, nenäliinaa.

Kaikkia tarvitsen usein :) paitsi en miniompelusettiä. Hädän hetkellä korvaamaton.

Vierailija
73/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei hemmetti naiset.

Mulla taskuun avaimet + pankkikortti ,  toiseen taskuun puhelin.

Mitä ihmettä te teette nuilla kamoilla? eikö pärjää edes sitä 8 tuntia ilman täyspakkausta

Mulla: puhelin ja laturi, avaimet, bussikortti, rillit, arskalasit, maskeja, huulipuna,pikkupussi (ibusaleja, menkkatarvikkeita, miniompelutarvikesetti), kynä, eyeliner, käsidesi, pikkupusseja, nenäliinaa.

Kaikkia tarvitsen usein :) paitsi en miniompelusettiä. Hädän hetkellä korvaamaton.

Unohtui: lompsa, sateensuoja, pikkupeili, laastarit.

Eikö muilla ole sateensuojia?

Vierailija
74/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätöissä ei tarvitse laukkua.

Vierailija
75/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulkee työpaikan ja kodin väliä läppäri, sen latauspiuha, työpuhelin, oma puhelin, eväsrasia(t), lompakko, avaimet.

Kaikkea muuta pikkusälää (vesipullo, tamponit, särkylääke, hiusharja, puuteri, huulirasva, puhelimen laturi, kuulokkeet, kynät, muistilaput jne) säilytän työpaikalla kaapissani ja kotona on vastaavat omat.

Vierailija
76/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin, kukkaro, kolikoille oma,

kulkukortti, huulivoide, silmälasien pesuainetta, laastareita, särkylääkettä, hammastikkuja,

kynä, hiusdonitseja, kaksi kampaa, hiuskiinnettä, kulmakynä, peili, aurinkolasit kotelossaja raakasuklaata ainakin, että kokki poistuu ulko-ovesta töihin tai asioille.

Vierailija
77/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin, kukkaro, kolikoille oma,

kulkukortti, huulivoide, silmälasien pesuainetta, laastareita, särkylääkettä, hammastikkuja,

kynä, hiusdonitseja, kaksi kampaa, hiuskiinnettä, kulmakynä, peili, aurinkolasit kotelossaja raakasuklaata ainakin, että kokki poistuu ulko-ovesta töihin tai asioille.

Ainakin avaimet jäi jo listasta 😗

Vierailija
78/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskeja

Suojakäsineitä

Käsidesi

Kertakäyttöessu

Avaimet (kotiin ja töihin)

Rahapussi

Nenäliinoja

Eväät

Bussikortti

Oma puhelin ja työpuhelin

Kalenteri

Huulirasva

Puuteri

Kuivashampoo

Dödö

Harja

Ponnareita ja pinnejä

Kuukautisside

Laastareita

Särkylääkkeitä

Vaihtossukat

Vaihtopaita, päivästä riippuen saattaa olla varahousutkin

Usein sateenvarjo

Vesipullo

Purkkaa

Kuulokkeet

Silmälasit koteloineen

Varmasti unohdin jotain...

Viileällä säällä paksummat hanskat, villasukat ja pipo varalla.

Pakko varautua vähän kaikkeen kun tekee kiertävää työtä. 😅

Vapaa-ajalla mukana vaan puhelin ja avaimet.

Vierailija
79/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Välillä ei eväiden lisäksi ole muuta kuin perus avaimet, puhelin ja nenäliinoja, välillä useamman viikon ajalle kaikki mahdollinen mitä ihminen nyt voi tarvita koska olen reissussa.

Vierailija
80/83 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri

Kännykkä

Lompakko

Avaimet

Laturit

Lelunallen kankaat

Kaavat ja langat