Mitä kaikkea sulla on laukussa mukana töissä?
Tuntuu että suuret laukut on useimmilla mukana päivittäin. Itselläkin on aina nenäliinoja, lompakko, puhelin, pieni hygieniatuote/kosmetiikkapussi, avaimet tietty.
Kommentit (83)
Lompakko, puhelin, avaimet, kynä, kipulääkettä että selviää töissä.
No etätöitä teen enimmäkseen mutta silloin kun käyn toimistolla, on mukana seuraavat kamat: Läppäri, lompakko, vesipullo, toimiston avaimet ja omat avaimet, työpuhelin ja oma puhelin, puhelimen laturi, ylimääräinen kangaskassi kauppareissun varalta, nenäliinoja, särkylääkepaketti, kertakäyttömaskeja ja joskus otan mukaan myös omat eväät. Lisäksi auton avain jos menen autolla, tai sitten pyörän lukko ja avain jos pyöräilen.
Eikö kukaan tunnusta että on karkkia ja muuta naposteltavaa?
Mulla aina jotain suuhunpantavaa laukussa.
No nyt ku katoin, ni löytyy:
Maski, nenäliinoja, karhunkieli, 2pr nitriilihanskoja, 3kpl ikkunan avaajaa, vesipullo ja eväät, puhelin, koti- ja työavaimet, oman ja työauton avaimet, raapan vaihtoteriä, 2 ruuvimeisseliä, sakset, mitta 3m, taskulamppu, sytkäri, teippirulla, laastareita, käsidesiä, siteitä, UV-taskulamppu, mustekyniä 3 kpl, jakoavain, linkkuveitsi ja sakset. Ja sekalaisia roskia.
Kynäpenaali, vesipullo, (eväät aamulla, kunnes heitän ne jääkaappiin), puhelin, avaimet(omat ja kiinteistön), pieni ensiapulaukku ja lämpimällä säällä osa työvaatteista.
Eväät, mutta ne kulkee kassissa, ei varsinaisesti laukussa. Muuten ei mitään. Puhelin menee taskussa, lompakkoa en työssä tai työmatkalla, joka on muutaman minuutin kävelymatka, tarvitse, hiusharja, käsirasvaa, siteet, muotovaahtoa yms. on pukukaapissa, joten mitään ei tarvitse kuljettaa edestakaisin.
Vierailija kirjoitti:
Eväät, mutta ne kulkee kassissa, ei varsinaisesti laukussa. Muuten ei mitään. Puhelin menee taskussa, lompakkoa en työssä tai työmatkalla, joka on muutaman minuutin kävelymatka, tarvitse, hiusharja, käsirasvaa, siteet, muotovaahtoa yms. on pukukaapissa, joten mitään ei tarvitse kuljettaa edestakaisin.
Unohdin avaimet, ne on kaulanauhassa kaulassa. Sitten kun pitää viedä jotain niin otan laukun, kuljettaakseni noita edellä mainittuja. Työpuhelin on töissä, ei kulje koskaan mukaan kotiin.
purkkaa, huulirasva, vesipullo, lompakko, avaimet. töistä löytyy harja, särkylääkkeitä, tamponeita, käsirasva.
Käsilaukussa on lompakko, kännykkä, kuulokojeen kotelo varaparistoinen, pari varasidettä, maski, muutama kolikko, kotiavaimet, työavaimet ja pukukaapin avaimet. Ja särkylääkettä varalta, jos päänsärky tms iskee.
Sitten erikseen on pieni kylmälaukku jossa eväät.
Parempi kysymys olisi, mitä sulla on laukussa kun lähdet töistä.
- vesipullo
- hanskat
- desinfioivia pyyhkeitä
- pussukka jossa käsisaippua, käsidesi, huulirasva, käsivoide ja kosteuspyyhkeitä
- terveyssiteitä
- laastareita
- kokoon taitettava hiusharja jossa peili
- puhelimen laturi
- aurinkolasit ja aurinkorasva
- protskupatukoita/eväskeksejä ja kurkkupastilleja/purkkaa
- avaimet ja työpaikan henkilökortti
Ei oo mukana laukkua. Avaimet ja rahapussi mahtuu farkkujen taskuun, puhelin kulkee kädessä. Mulla on töissä nessut, käsirasvat, yms tarpeelliset, en niitä tarvi työmatkalla (kuljen autolla).
Miksi mua kiinnostaisi, mitä teillä on laukuissanne? Ja miksi teitä kiinnostaisi, mitä minulla on omassani?
Puhelin, kukkaro ja kodin ja duunin avaimet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mua kiinnostaisi, mitä teillä on laukuissanne? Ja miksi teitä kiinnostaisi, mitä minulla on omassani?
Kiinnosti kuitenki niin paljon että avasit keskustelun ja postasit sinne
Rahaa, euroja ja Kanadan dollareita.