Miesten vaatteiden myynti on naisten vaatteisiin verrattuna niin pientä että minkään järkevän vaatekaupan ei ole kannattavaa myydä miesten vaatteita
Miesten vaatteiden myynti on naisten vaatteisiin verrattuna niin pientä että minkään järkevän vaatekaupan ei ole kannattavaa myydä miesten vaatteita. Tästä kertoo jo sekin että naistevaateosastot ovat suurempia ja naisten vaatteisiin keskittyviä vaateliikkeitä on ylivoimaisesti enemmän. Miesten vaatteiden osuus vaatemyynnistä on marginaalinen ja kannattamattoman vähäistä.
Kommentit (34)
Vilkaisin pikaisesti tilastoja. Naiset ostavat n. 30% enemmän vaatteita kuin miehet. Ei mikään merkittävä ero.
Tilastoissa ei oltu huomioitu harrastuksiin liittyviä vaatteita. Niitä miehillä on yleensä moninkertainen määrä naisiin verrattuna.
Miesten vaatteissa on enemmän kokoja, tämän takia tulee kalliiksi pitää varastoja.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ovat merkittävä tekijä ilmastoharmeissa.
Näin on ja tästä syystä naiset tuhoavat ilmastoa enemmän kuin miehet.
Naiset eivät ymmärrä vaatia paremmin istuvia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet ovat merkittävä tekijä ilmastoharmeissa.
Näin on ja tästä syystä naiset tuhoavat ilmastoa enemmän kuin miehet.
Miesten tolkuton lihan mättäminen on tuplasti pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla kyllä näkee paljonkin miesten muotiin erikoistuneuta liikkeitä. On paitakauppoja, pukukauppoja, kenkäliikkeitä ym joka lähtöön, ja kaikki vain miehille. Suomessa miehet ostaa arkivaatteena Prismasta ja juhlavaatteensa Dressmanilta.
stressmannista nyt ei voi ostaa edes remppavaatteita.
Miehiä on maailmassa vain neljä miljardia, ei niin pienelle joukkiolle mitään kannata myydä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on iso, 195cm ja 110kg, eikä sille löydy vaatteita kivijalkakaupoista. Kaiken joutuu netistä tilaamaan. Yleensö se olen minä, joka sille ne vaatteet tilaa, ei se itse jaksa vaivautumaan.
Outoa, mä olen vielä isompi ja löydän helposti vaatteita ihan kaikista liikkeistä missä miesten vaatteita myydään.
Monesta yksittäisestä tuotteestakin voisi sanoa, ettei sen myynti kannata, koska niin harva ostaa juuri sen.
Vaikka trollihan tämä oli.
Ei suomalainen mies osta vaatteita kuin ihan pakosta, hän kulkee ryysyissä niin kauan kunnes joku kiskoo housut ja paidat roskikseen tai sanoo, että "hei, vaihda nyt hitossa toi paita kun kärpäset pörrää ympärilläsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla kyllä näkee paljonkin miesten muotiin erikoistuneuta liikkeitä. On paitakauppoja, pukukauppoja, kenkäliikkeitä ym joka lähtöön, ja kaikki vain miehille. Suomessa miehet ostaa arkivaatteena Prismasta ja juhlavaatteensa Dressmanilta.
stressmannista nyt ei voi ostaa edes remppavaatteita.
Ei voikaan. Niitä ei myydä siellä.
Miesten vaatteisiin käytetään yli miljardi Suomessa per vuosi ja tämä on marginaalista? Kaikesta vaatemyynnistä 30% on miesten vaatteita. Loput 70% sisältää naisten ja lasten vaatteet plus kengät.
Mistä näitä älyttömiä juttuja oikein riittää...
Siis mistä sinä olet tuon horinan oikein keksinyt? Luuletko, että pelkkiä miesten vaatteita myyvät ketjut kuten Dressman tekevät vuodesta toiseen tappiota ja pyörivät jollain hyväntekeväisyysrahalla? Tottakai se on kannattavaa, tai muuten niitä liikkeitä ei olisi.