Miten olette järjestäneet sukukekkereitä, jos siellä on yksi joka aina aiheuttaa jotain draamaa?
Eli ei tule kaikkien kanssa toimeen, saattaa haastaa riitaa, loukkaantua tyhjästä tai muuten vain vetää jotain showta. Mutta on sen verran keskeisessä asemassa perheessä, ettei voi olla kutsumattakaan.
Kommentit (26)
Meillä sama ongelma miniän kanssa. Ratkaistiin asia niin, että ei saa kutsua mihinkään meidän suvun juhliin, ei miehensä serkkujen häihin, ei mummon synttäreille tms. Helpotus jokaiselle.
Olen kutsunut, vaikka en olisi halunnut ja ottanut sen linjan, että aina suomalaisista sukujuhlista se yksi draama löytyy, joten ihmiset ymmärtävät kyllä. Ja nykyään jo näkevät silmilläänkin mikä on tilanne. Sitten jos olisi lyömässä jotakuta tulisi porttikielto, mutta muuten vahingoittaa toilailuillaan vain itseään.
Se on vain käsittämätöntä, että kun on itse lukemattomia kertoja valittanut omien vanhempien vastaavasta käytöksestä, niin itse järjestää saman lapsilleen ja muille sukulaisille? Päihdeongelma on kai niin vahva. Ei ehkä uskalla tulla ilman puudutusta pillereillä ja salapulloilla.
Pyytäisin käyttäytymään kunnolla tai en kutsuisi ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettet pidä minusta etkä haluaisi kutsua. Siksi en tullut viimeksikään.
Sitten et edes kovin hankala ole.
Onneksi sukukekkerit on omalta osalta ohi eli ei ole enää järjestelyvastuita mistään. Hautajaisiin ei tarvitse kutsua ketään.
Se on totta! Se on ihan varmaa, että saapuvat paikalle ja ovat viimeiseen asti ja humalassa.