Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakkaan miehen tapailu

Vierailija
06.05.2021 |

Salaisitteko tapailevasi varakasta ja omillaan loistavasti tulevaa miestä, jos olet itse tavis nainen jolla ei niin hieno ura? Suhde vakautumassa mutta en halua kateellisia puuttumaan suhteeseen siksi lähipiiri ei tiedä.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne siitä kateellisia olisi. Muista vaan että menestyneet miehet yleensä panee myös muita.

Heh heh, heti joku kateellinen mustamaalaamassa.

Realisti pikemminkin.

Vierailija
42/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on niin nähty, että suhteet joissa on suuri tuloero ei toimi.

Tämä on totta. Tutkimusten mukaan menestyneet miehet tahtoo omillaan pärjäävän naisen eikä siipeilijähaaskaa. Terv. Menestynyt M39

Kukaan tuskin siipeilijää haluaa, mutta tuloerot voivat olla suuret, vaikka nainen onkin omillaan toimeentuleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne siitä kateellisia olisi. Muista vaan että menestyneet miehet yleensä panee myös muita.

Huijarisyndroomasta kärsivät saattavat toimia noin, mutta jos on oikeasti menestynyt koulutuksen ja kovan, vastuullisen työnteon vuoksi, niin myös naissuhteisiin on sama asenne eli holtittomuus ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
44/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He jotka huutelevat täällä että varakkaat pettävät niin tuskin edes tuntevat yhtään varakasta ihmistä. Ovat vaan lukeneet liikaa julkkisjuoruja. 

Aivan, ja julkkiset eivät yleensä edes varakkaita ole. Varakkaat pitävät huolen siitä, etteivät näy julkisuudessa, ellei työn takia ole ihan pakko.

Tämä on totta.

Vierailija
45/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huijarisyndroomasta kärsivät saattavat toimia noin, mutta jos on oikeasti menestynyt koulutuksen ja kovan, vastuullisen työnteon vuoksi, niin myös naissuhteisiin on sama asenne eli holtittomuus ei tule kysymykseenkään.

Homman voi hoitaa järjellä tai holtittomasti. Jos panee 10 muuta naista raskaaksi, panee työkaveria tai ystävää on holtiton.

Vierailija
46/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia aina riittää. Mitä sitten? En salailisi, mutta en tuntisi tarvetta asiaa erityisesti korostaakaan. Kiva "lähipiiri" sulla, jos täytyy heidän kateuttaan miettiä...

Vierailija
47/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kehuskellut rahoillaan niin melko varmaa, että on todellisuudessa tyhjätasku. Missä olette tavanneet? Tuntematon tyyppi voi sanoa olevansa ihan mikä hyvänsä aivokirurgi, joten jos et oikeasti koko ihmistä tunne etkä ole tottunut liikkumaan tuollaisissa piireissä, niin tarkista miehen taustat. Minä ainakin tarkistaisin.

Ei mies ole kehuskellut omaisuudellaan ja tapasimme netissä, ei kuitenkaan deittisivustolla. Tiedämme toistemme taustat.

Vierailija
48/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi köyhä, mainitsisitko sen lähipiirille? Entä keskiluokkaisuuden? Toisitko esiin, että miehellä on suomalaisten keskipalkka?

Vierailija
49/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tämä mies. Olen varakas ja ollut yhdessä vaimoni kanssa jo 12 vuotta. M34

On pelkkä ajan kysymys, koska petät. Tiedät sen kyllä itsekin, kun varakkaissa on pääasiassa itsekkäitä narsistisia miehiä. Johtotehtävissä jokainen mies pettää.

Tiedän itsekin, että pettäminen ei käy pienessä mielessä. En ole hulttio, rakastan ja kunnioitan vaimoani enkä ala pilaamaan elämääni pettämisellä. En tiedä mistä vedät täysin päättömiä valheita, mutta yksikään tuntemani johtotehtävissä oleva ei ole pettäjä. M34

Jos pitää nimikerkissä ilmoittaa olevansa mies, on nainen :)

Lehmät lentävät ja vain naiset käyttävät hymiöitä. M34

Vierailija
50/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä salata pitäisi? Ja et ehkä kuitenkaan miehen varallisuutta vielä kovin tarkasti tiedä, jos olette vasta tavanneet. 

Haluan turvata suhteen, mies samoin. En halua että ulkopuoliset (läheiset) aiheuttavat stressiä ja pyytävät eroamaan miehestä mitä typerimmillä syillä.

Miksi ihmeessä ajattelet, että läheisesi pyytävät tuollaista? Voisitko perustella, koska en ollenkaan ymmärrä ajatuksen juoksuasi.

Vierailija
51/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi köyhä, mainitsisitko sen lähipiirille? Entä keskiluokkaisuuden? Toisitko esiin, että miehellä on suomalaisten keskipalkka?

En sanoisi mitään, koska miehellä ei ole suomalaisten keskipalkka. Mies on muualta.

Vierailija
52/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu millainen rahatilanne miehelläsi on? En minä ainakaan puhu ystävieni kanssa mieheni tai omistakaan rahoista. Se on puheenaihe, jota välttelen viimeiseen asti. En myöskään tiedä kenenkään ystävieni kumppanien rahoista tai rahattomuudesta mitään. En tiedä myöskään kenenkään sukulaisen rahoista mitään. Ei kiinnosta.

Vierailija
53/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä salata pitäisi? Ja et ehkä kuitenkaan miehen varallisuutta vielä kovin tarkasti tiedä, jos olette vasta tavanneet. 

Haluan turvata suhteen, mies samoin. En halua että ulkopuoliset (läheiset) aiheuttavat stressiä ja pyytävät eroamaan miehestä mitä typerimmillä syillä.

Miksi ihmeessä ajattelet, että läheisesi pyytävät tuollaista? Voisitko perustella, koska en ollenkaan ymmärrä ajatuksen juoksuasi.

Minua on aiemmin yritetty saattaa yhteen miesten kanssa, jotka eivät sovi minulle. Lähipiirissä on muutama ilkeä, kaikesta kateellinen ja myrkyllinen ihminen, joiden kanssa olen lopettamassa yhteydenpidon. Olen ollut pitkään sinkku, joten haluan suojella suhdetta ja halutaan miehen kanssa säilyttää yksityisyys.

Vierailija
54/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh, mun mies on varakas eikä ole ollut tarvetta peitellä tai puhua siitä mitään. Kuka sellaisia edes kysyisi? Millaisia ystäviä sinulla ap on?

Vierailija
55/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu mieheni taloudellisesta tilanteesta muille ihmisille, kysyttäessä vastaukseksi käy ”kyllä tässä pärjäilllään.

Toki omakotitalo ja puitteet kertovat tavan keskiluokkaisesta elämästä, vaikka tuhlaileva ja näyttävä elämän tyyli ei ole ominaista.

Niin ja itse ansaitsen kolmanneksen vähemmän kuin mieheni ja hyvin nirsosti otan mitään vastaan mieheltäni. Miehelle ei merkitse varallisuuteni, tosiaan kunhan pärjäillään.

Kaikkeen tähän tietysti vaikuttaa se, että mieheni on itse rakentanut varallisuuden ja puitteet niiden ympärille, olen ollut rinnalla ennen ”nousukautta” ja olen vaikka alamäki alkaisi.

Ylipäätänsä, meidän elämä on meidän, eikä kukaan tule meidän tyylistä ja tuloeroista puhumaan ja loppupeleissä hyvin ahdasta ajattelua ja piirejä joissa puhutaan ”lifestylestä” ja pakonomaisesta some-pintaliidosta.

Saisi ympärillä olevat ihmiset pitää tunkkinsa, jos kaikki on vaan rahaa, suhteita ja puitteiden koristelua.

Taidan olla helvetin onnellisessa suhteessa, jossa ei olla vain ulkoisia hyödykkeitä toisillemme, vaan aitoja elämän mittaisia kumppaneita.

Vierailija
56/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on aiemmin yritetty saattaa yhteen miesten kanssa, jotka eivät sovi minulle. Lähipiirissä on muutama ilkeä, kaikesta kateellinen ja myrkyllinen ihminen, joiden kanssa olen lopettamassa yhteydenpidon. Olen ollut pitkään sinkku, joten haluan suojella suhdetta ja halutaan miehen kanssa säilyttää yksityisyys.

No mutta sittenhän sinä tiedät jo etukäteen kenelle ei tarvitse puhua rahasta. En näe ongelmaa. Taidat pelätä nyt jotain muuta ja pelkosi on sijaistoimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi