Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varakkaan miehen tapailu

Vierailija
06.05.2021 |

Salaisitteko tapailevasi varakasta ja omillaan loistavasti tulevaa miestä, jos olet itse tavis nainen jolla ei niin hieno ura? Suhde vakautumassa mutta en halua kateellisia puuttumaan suhteeseen siksi lähipiiri ei tiedä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä salata pitäisi? Ja et ehkä kuitenkaan miehen varallisuutta vielä kovin tarkasti tiedä, jos olette vasta tavanneet. 

Olemme tapailleet pari kuukautta ja mies on kertonut omaisuudestaan, koska ei halua ajaa minua pois vaan haluaa pitää minusta kiinni.

Vierailija
22/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitä salata pitäisi? Ja et ehkä kuitenkaan miehen varallisuutta vielä kovin tarkasti tiedä, jos olette vasta tavanneet. 

Olemme tapailleet pari kuukautta ja mies on kertonut omaisuudestaan, koska ei halua ajaa minua pois vaan haluaa pitää minusta kiinni.

Sepä outoa. Jos pyytää rahaa lainaksi, niin älä anna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan ole pyytänyt rahaa lainaan. Mistäs niin kuvittelit?

Vierailija
24/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän rikoksilla hankittua omaisuutta on syytä hävetä.

Ei mies ole rikollinen vaan kovalla työllä on ansaittu joka penni.

Vierailija
25/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystöväni on huomattavasti varakkaampi.

Ollaan löhinnä kotosalla, minun luona.

Kuljen töihin fillarilla ja kerran mentiin firman liikuntatilaisuuteen yhdessä.

Miespuoleiset työkaverit puhuivat autosta, naiset eivät eivät huomanneet mitään.

Eipä muita kiinnosta tuntemattoman ihmisen rahatilanne.

Vierailija
26/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka carakas on "varakas"? Minkälaisista tuloista tai omaisuudesta puhutaan?

Vierailija
27/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis: varakas

Vierailija
28/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mitään, mutta ole varovainen. Omaisuudellaan kerskailevat miehet voivat olla huijareita ja kun luottamus on herätetty, alkavat kuppaamaan rahaa erilaisten tekosyiden varjolla. Tapasin kerran miehen, joka valehteli ihan kaiken itsestään, nimi oli vain oikein. Sattumalta sain asian selville onneksi, ennen kuin edes ehdin tavata kovin montaa kertaa. Hänkin kerskaili omaisuudella ja tittelillä, mutta satuin tietämään häntä enemmän ko. alasta, joten hälytyskellot soivat.

Vierailija
29/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne siitä kateellisia olisi. Muista vaan että menestyneet miehet yleensä panee myös muita.

Ei ainakaan tämä mies. Olen varakas ja ollut yhdessä vaimoni kanssa jo 12 vuotta. M34

Et ainakaan viestejä osaa lukea etkä tilastoista ymmärrä, varmaan perintönä saanut rahasi. Tosin olet varmaan nainen, koska naisten yleisin argumentti on en minä eikä ystäväni.

Perintöä en ole saanut vaan tienannut omaisuuteni ahkeruudella. Analysoin tilastoja ja numeroita enemmän kuin mielelläni. M34

Vierailija
30/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mitään, mutta ole varovainen. Omaisuudellaan kerskailevat miehet voivat olla huijareita ja kun luottamus on herätetty, alkavat kuppaamaan rahaa erilaisten tekosyiden varjolla. Tapasin kerran miehen, joka valehteli ihan kaiken itsestään, nimi oli vain oikein. Sattumalta sain asian selville onneksi, ennen kuin edes ehdin tavata kovin montaa kertaa. Hänkin kerskaili omaisuudella ja tittelillä, mutta satuin tietämään häntä enemmän ko. alasta, joten hälytyskellot soivat.

Ei mies kerskaile eikä leveile, mutta olemme puhuneet avoimesti kahdestaan taloudellisesta tilanteesta ja omaisuudesta. Mies on tarkastanut taustani ja minä miehen eikä löytynyt mitään hämärää.

Vierailija
31/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs ne siitä kateellisia olisi. Muista vaan että menestyneet miehet yleensä panee myös muita.

Ei ainakaan tämä mies. Olen varakas ja ollut yhdessä vaimoni kanssa jo 12 vuotta. M34

On pelkkä ajan kysymys, koska petät. Tiedät sen kyllä itsekin, kun varakkaissa on pääasiassa itsekkäitä narsistisia miehiä. Johtotehtävissä jokainen mies pettää.

Vierailija
32/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisin. Kell' onni on se onnen kätkeköön.

Vierailija
33/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pelkkä ajan kysymys, koska petät. Tiedät sen kyllä itsekin, kun varakkaissa on pääasiassa itsekkäitä narsistisia miehiä. Johtotehtävissä jokainen mies pettää.

Kateellisen köyhän kitinää. Mene nyt sinne maakuoppaan häpeämään, hus!

M45

Vierailija
34/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan turvata suhteen, mies samoin. En halua että ulkopuoliset (läheiset) aiheuttavat stressiä ja pyytävät eroamaan miehestä mitä typerimmillä syillä.

Vierailija
35/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä naurettava yleistys jota täällä palstalla viljellään. Yhtenä päivänä haukuttiin kaikki lääkärit ja juristit pettäjiksi.

Kaikki juristit ovatkin pettäjiä, jos vaan seisoo. Säälittää naiset, jotka eivät tajua tätä.

Vierailija
36/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Hyvätuloisena on paljon kokemusta pörssiyritysten johtoryhmien miehistä, myös itse näiden jäsenenä että kokenusta parisuhteesta pörssiyhtiön toimarin kanssa. Kyllä vaimot tietävät, mitä nämä miehet tekevät matkoillaan. Vaimot ummistavat silmänsä, jos haluavat jatkaa liittojaan. Monihan on nyt korona-aikana ihan hajoamassa, kun ei voikaan käyttää muita palveluita.

Vierailija
37/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45

Osui ja upposi!

Vierailija
38/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itsekin, että pettäminen ei käy pienessä mielessä. En ole hulttio, rakastan ja kunnioitan vaimoani enkä ala pilaamaan elämääni pettämisellä. En tiedä mistä vedät täysin päättömiä valheita, mutta yksikään tuntemani johtotehtävissä oleva ei ole pettäjä. M34

Vierailija
39/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän itsekin, että pettäminen ei käy pienessä mielessä. En ole hulttio, rakastan ja kunnioitan vaimoani enkä ala pilaamaan elämääni pettämisellä. En tiedä mistä vedät täysin päättömiä valheita, mutta yksikään tuntemani johtotehtävissä oleva ei ole pettäjä. M34

Jos pitää nimikerkissä ilmoittaa olevansa mies, on nainen :)

Vierailija
40/56 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 miljoonan omaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän