Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin Kape Aihista hyväksi tyypiksi

Vierailija
06.05.2021 |

Mutta meinaskin maksattaa lastensa elatuksen yhteiskunnalla.

https://www.is.fi/viihde/art-2000007960394.html

Kommentit (907)

Vierailija
541/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu Aihisesta, koska en tiedä hänen rahatilannettaan. Olen nähnyt tilitoimistossa yrittäjien erotilanteita, jolloin ei nosteta palkkaa itselle, jotta elatusmaksuja ei tarvitse maksaa. Kärsijöinä viattomat omat lapset, kyllä raha on joillekin tärkeintä maailmassa. Ei jatkoon tuollaiset luuserit.

Elatusmaksuissa huomioidaan myös pääomatulot. Olet töissä tilitoimistossa mutta et tiedä tällaisia asioita? Toivottavasti et siinä tilitoimistossa mikä hoitaa minun firmani asioita. Ei jatkoon tuollaiset tilitoimistotyöntekijät.

Osingotkin voi jättää nostamatta, ei ne silloin pääomatulona näy.

Vierailija
542/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan yhtään naista joka maksaa elatusmaksuja? Tasa-arvoako?

Tunnen ja tiedän. Tulojen mukaanhan se menee ja suinkaan kaikki naiset eivät ole pienituloisia.

Tiedän myös tapauksia joissa pienempituloinen nainen on kieltäytynyt elareista ja maksanut itse kaiken. Tiedän myös tapauksia joissa nainen ei käy töissä ja mies maksaa kaiken. Ja tapauksia joissa vanhempien kireistä väleistä huolimatta lasten elatus ja hoito on saatu sovittua ilman käräjöintiä. Kaikkea on, en silti vedä yksittäisistä tapauksista johtopäätöksiä kaikkien naisten tai miesten huonommuudesta/paremmuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies on noissa asioissa tosi heikoilla, vaikka pitäisikin huolta lapsistaan. Ihan mulkkua toimintaa oli ainakin omalla kohdalla lasten oikeuksien sopiminen. Siinä oli virkanainen heti äidin puolella ja iski satojen eurojen elatusmaksut tälle isälle. Siinä oli kuin tuomioistuimessa, kun virkanainen kyykytti pienten lasten isää. Ihmetytti se, kun lapset olivat ihan yhtä paljon minun kuin äitinsä luona ja yhtälailla pidettiin (ja pidetään) huolta heistä. Onneksi ex-rouva oli sen verran järkevä, että tajusi miten asiat oikein on ja sovittiin myöhemmin asia uudelleen. Lapset ovat edelleen yhtä paljon molemmilla ja meillä on yhteinen tili mistä tenavien menot maksetaan. Ei ole koskaan mennyt lapsiin sitä määrää euroja, minkä lastenvalvonta katsoisi lasten huoltoon kuluvan.

Vierailija
544/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kunnioitusta miehiä kohtaan, jotka eivät osallistu omien lastensa elatukseen vapaaehtoisesti. Jotkut noista hölmöistä vieläpä kuvittelevat, että pelkillä elareilla katetaan kaikki lasten ja jopa eksänkin elinkustannukset. Ei mitään hajua siitä, että elinkustannuksiin luetaan harrastus- ja vaate- sekä ruokakulujen lisäksi myös lasten asumiskustannukset. Lisäksi naiset useimmiten ottavat yksin lähes kaiken vahtimis- ja huoltovastuun lapsista, joita isät vaivautuvat tapaamaan max 4 vrk kuukaudessa, silloinkin valituksen kanssa.

Vierailija
545/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole enemmänkin tuosta summasta, eikä siitä etteikö haluaisi mitään maksaa.

Tuo summa on aivan posketon jos todellakin määrättiin 550€/lapsi.

Vaimo ollut kotiäitinä, mahdollistanut Kapen uran.

Kotiäiti mitään mahdollista, Suomessa maailman parhaita systeemejä naisen ja miehen käydä töissä, mutta kun kotona on kiva löhöillä.

En miehenä katsoisi hetkeäkään aikuista naista, joka maksattaa elämänsä, tulevat eläkkeensä ja lapsensa yhteiskunnalla/miehellä.

Sitten kumpikin vanhemmista järjestää työaikansa ja -määränsä siten, että ei loisi toisen ajalla. Siinä ei lähdetä kuukauden purjehdusreissulle tai kuvausmatkoille ympäri Suomen, kun ne ei liity päätyöhön millään tavalla. Lounasravintolan keittäjällä on säännöllinen päivätyö.

lounasravintolan keittäjä ei EDELEENKÄÄN elätä kotona makaavaa vaimoa. 

Ei elätä, mutta ei myöskään teetä omia töitään toisella. Kun sillä keittäjällä on säännöllinen työaika, pystyy puolisokin keskittymään omaan työuraan. Lapset ja kodinhoito menee silloin sujuvasti puoliksi.

miten tämä liittyy Aihiseen, joka on elättänyt eksäänsä 13 vuotta? 

Ei se riitä av-mammalle vaan pitää vaihtaa keittäjäksi johonkin suurtalouskeittiöön että saa 8-16 työajan, silti säilyttää keittiömestarin tulot + tv-tulot (olematta ikinä kuvauksissa) ja hoitaa illat ja viikonloput lapsia ja siivota kotia kun päivän kotona istuskellut av-mamma haluaa rankan päivänsä jälkeen pikkasen vapaa-aikaa lapsista. Plus maksaa sille koti-av-mammalleen tukiaisia reilu tonni kuussa. 

Tai jotain tällaista mitä näitä ketjun kommentteja ja valituksia lukee.

Saatoin kyllä ymmärtää jotain väärin. 

Juu, ymmärsit taas ihan tahallaan väärin sadannen kerran. Se vaimo pääsee töihin, kun mies hoitaa oman osuutensa kodista ja lapsista. Sinä mieluusti maksattaisit puolisolla puolet menoista, mutta et tekisi kotona mitään etkä hoitaisi mitään lapsiin liittyvää. Se on tullut jo selväksi.

Tais mennä pikemminkin liian lähelle totuutta kun yrität epätoivoisesti vaihtaa puheenaihetta. 

Vierailija
546/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan yhtään naista joka maksaa elatusmaksuja? Tasa-arvoako?

Tunnen ja tiedän. Tulojen mukaanhan se menee ja suinkaan kaikki naiset eivät ole pienituloisia.

Tätä ei usko kukaan. Mitkähän on prosentit, kuinka yleistä on että nainen maksaa.

Tsemppiä Kapelle vaikka tuleekin skeidaa niskaan.

Vierailija
547/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kyse ole enemmänkin tuosta summasta, eikä siitä etteikö haluaisi mitään maksaa.

Kape on mahdollistanut vaimon kotona oleilun lasten kanssa eli helpon elämän. Puntit on tasan.

Totta.  Jos vaimo on jäänyt kotiin, niin silloin se kotiin jääminen on varmasti ollut vaimolle parempi ura kuin se ilmeisen olematon "ura" jonka on jättänyt.

Nykypäivänä ei tarvitse uhrautua, koska meillä on päivähoitojärjestelmät.  Toista silloin, kun päivähoito oli ongelma ja muutenkin se huushollin pyörittäminen vei enemmän aikaa ja itse tehden säästi rutkasti rahaa.

Nyt asioita ja palveluita voi ostaa. Sitä varten ei tarvitse olla kotosalla.  Jos sitten haluaa olla lastensa kanssa kotosalla se on oma valinta ja niin tyhmä ei kukaan voi olla, ettei tajuaisi, mitä hyötyä ja haittaa siitä on.

Vaimo voi nyt mennä töihin.  Joo, varmaan tuntuu ankealta, kun joutuu tekemään sitä, mihin pystyy eikä raha tulekaan vain kotona olemisella.

Olisi kiva tietää, ehdottiko Kape jossain vaiheensa, että hän palkkaa kokopäiväisen kodinhoitajan, niin vaimo voi mennä töihin.

ei ole kovinkaan monella vuorotöissä käyvällä pariskunnalla kodinhoitajaa.

Mieheni on lentäjä ja ainakin meillä ja hänen kollegoillaan on kaikilla siivooja, joillakin myös lapsenvahti.

Vierailija
548/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietääkö kukaan lopulta mitä Henriikka Aihinen on tehnyt esim. viimeiset 5 vuotta? Maannut kotona vai käynyt töissä?

On ollut ilmeisesti Espoolaisen taitoluistelu-harrastuskerhon toiminnassa mukana.

Voit kuvitella itse, mitä tuollaisista hommista maksetaan. Puupennejä. 

Olut ilmeisesti ei ole sama kuin, että on ollut. Pelkkää arvailua sekin....

No kuule löytyy ihan julkisena tietona linkedin -sivuilta, että ON. Voit myös vainoharhaisuuksissasi katsoa linkin https://etkespoo.sporttisaitti.com/yhteystiedot/ takaa, että kyllä kyseinen henkilö on kyseisessä paikassa toiminnanjohtajana. Lapseni myös harrastaa taitoluistelua ja kyseisen hennkilön nimi on tullut tutuksi. Itse en ikinä kehtaisi väittää jotain sellaista, josta en varmuudella tietäisi. 

pilipaliyhdistuksellä tuskin on varaa maksaa kummoisia palkkoja. vai oliko sulla parempaa tietoa siitäkin? 

tiedät varmaan yhdistyksen vuosikertomuksesta kertoa sen palkan? 

https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=567471&tarkiste=54…

Vierailija
549/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En puhu Aihisesta, koska en tiedä hänen rahatilannettaan. Olen nähnyt tilitoimistossa yrittäjien erotilanteita, jolloin ei nosteta palkkaa itselle, jotta elatusmaksuja ei tarvitse maksaa. Kärsijöinä viattomat omat lapset, kyllä raha on joillekin tärkeintä maailmassa. Ei jatkoon tuollaiset luuserit.

Elatusmaksuissa huomioidaan myös pääomatulot. Olet töissä tilitoimistossa mutta et tiedä tällaisia asioita? Toivottavasti et siinä tilitoimistossa mikä hoitaa minun firmani asioita. Ei jatkoon tuollaiset tilitoimistotyöntekijät.

Osingotkin voi jättää nostamatta, ei ne silloin pääomatulona näy.

No milläs sitten eletään jos ei saa palkkaa eikä pääomatuloja?

Vierailija
550/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ex on töissä kyselijöille, googleta Aihisen rouvan nimi ja Linkedin sivulta löytyy hänen ansioluettelonsa. Tulkaa sitten takaisin tänne kertomaan näyttäkö hänen työhistoriansa siltä, että "makaa vaan kotona"...

Vierailija
551/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs teet jos ei ole rahaa, reilu tonni kuussa elatukseen on iso lovi.

On se vaan kumma, että nää miljoonia tienanneet julkkikset on yhdessä vuodessa persaukisia. Mihinkähän se tämäkin "huippukokki" on ne vuosittain satojatuhansia tienatut rahansa muka hukannut?

Onhan se nyt ihan naurettavaa, jos elarit määrätään yhden heikomman ansiovuoden mukaan, kun sitä ennen kuitenkin on ollut hulppeat tulot ja taas kun korona on ohi, niin tulot nousee samoihin hulppeisiin lukemiin.

Mitäs kummaa siinä on? Yleensä suuret tulot vaativat myös investointeja eli suuria menoja ja jos tulot loppuvat niin menot jatkuvat silti vielä pitkään kun kaikkia sitoumuksia ei pysty hetkessä päättämään.

Vierailija
552/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies reissutyössä, joten olen puolet kuusta ollut aina yksin kahden lapsen kanssa 24/7 - ja hyvin onnistunut pyörittämään arkea ja käymään töissä joten mulle ei ihan aukea, miksi äidin pitäisi jäädä kokonaan kotiin että perheen arki rullaa. Eikös päiväkodit ole juuri tätä varten? 🤔 Monessa muussakin perheessä on sama tilanne eli vaikka mies on paljon poissa, ei se vaadi äidin ympärivuorokautista läsnäoloa. Toki tällöin äidillä on hyvä olla suht’ säännöllinen päivätyöaika.

Vierailija
553/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://etkespoo.sporttisaitti.com/?x194612=733601

Vaimo on ihan palkkatöissä ja erossa sai mm puolet asunnosta. Kyllä sillä ostaa halvemmalta alueelta asunnon.

Asunnosta saattoi olla vielä paljon velkaa, joten puolikas arvosta ei välttämättä ole kovin suuri. Varmaan vaimo kyllä ostaakin jonkun asunnon, joten asumiskulut jäävät kohtuullisemmiksi, mutta pitäisikö vaimon siis kajota omaisuuteensa ja käyttää se lasten elättämiseen? Millä logiikalla ei sitten Kapen myös pitäisi omalla asunnosta saadulla puolikkaallaan elättää yhteisiä lapsia? Miten sitten Kape voi vedota tulottomuuteen, jos omaisuutta on kertynyt?

Vierailija
554/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkutattinen kirjoitti:

Kyllä mies on noissa asioissa tosi heikoilla, vaikka pitäisikin huolta lapsistaan. Ihan mulkkua toimintaa oli ainakin omalla kohdalla lasten oikeuksien sopiminen. Siinä oli virkanainen heti äidin puolella ja iski satojen eurojen elatusmaksut tälle isälle. Siinä oli kuin tuomioistuimessa, kun virkanainen kyykytti pienten lasten isää. Ihmetytti se, kun lapset olivat ihan yhtä paljon minun kuin äitinsä luona ja yhtälailla pidettiin (ja pidetään) huolta heistä. Onneksi ex-rouva oli sen verran järkevä, että tajusi miten asiat oikein on ja sovittiin myöhemmin asia uudelleen. Lapset ovat edelleen yhtä paljon molemmilla ja meillä on yhteinen tili mistä tenavien menot maksetaan. Ei ole koskaan mennyt lapsiin sitä määrää euroja, minkä lastenvalvonta katsoisi lasten huoltoon kuluvan.

Elatusavun voivat sopia vanhemmat keskenään ihan ilman virkamiehiä ja -naisia.

(paitsi jos tarvitaan kelan elatustukea, silloin tietysti pitää olla viranomaispäätös elatusmaksun suuruudesta)

Vierailija
555/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peitonheiluttajat kirjoitti:

Aihisen kaltaisia löytyy, ja paljon. Peenis on kyllä mielellään esillä, mutta siihen se sitten jääkin...

Jep. Otetaan ero koko perheestä, ei vain puolisosta. Sitten painellaan taas villinä poikamiehenä vailla mitään vastuuta mistään ja kiukutellaan jos vielä rahaa pyydetään

Pojat on Kapella vuoroviikoin. Mitä helvettiä te jaksatte sönköttää ja valehdella? 

Tästä nyt ei edelleenkään ole minkäänlaista faktaa esitetty

No se on sinun tyhmyyttäsi jos jankutat asiasta mistä et sitten mitään oikeasti tiedä. Tuo fakta nyt ei kuitenkaan sinun jankutuksellasi mihinkään muutu.

Oikeus on varmaan päätöstä tehdessään huomioinut myös asumisjärjestelyt ja heillä saattaa jopa olla faktatietoa eikä pelkkää stalkkausarviota

Ei se viikko-viikko asuminen miksikään muutu vaikka sinä täällä mitä höpötät. Ahne akka, ei voi muuta sanoa.

Minä olin kotona lasten kanssa monta vuotta, mutta en elänyt mieheni rahoilla. Maksoin ihan normaalisti asuntolainaa ja muita kuluja. Kaikki ei pysty edes eron jälkeen näköjään itseään ja lapsiaan elättämään. Loisia pitäisi pystyä koko elämänsä.

Sinuna en olisi yhtään ylpeä. Asenteesi on todella hyytävä. Ei ihme, että enemmän ja enemmän ihmisiä jää ilman puolisoa ja lapsia, kun maassamme on valitettavasti useampikin ihminen, joka jakaa tuollaiset asenteet ja arvomaailman. 

Kyllä minä olen ihan hiton ylpeä siitä, että ei tarvitse/tarvinnut elää miehen rahoilla. Ei siinä ole mitään hyytävää. Olen myös tehnyt jonkun vuoden lyhennettyä työaikaa ja silti maksan oman osani kuluista. Kyllä tuo varmaan olisi Kapen exältä onnistunut myös.

Se on hyytävää, että ihmiset elävät kuvitellen, että heille pitää tulla kaikki nenän eteen valmiina kannettuna. Itse ei oteta mistään vastuuta ja itse ei pidä nähdä minkään asian eteen vaivaa. Kapen ex on korkeasti koulutettu ihminen ja varmaan kyllä olisi jotain työtä löytänyt. Mutta kun on niin paljon mukavampaa kun toinen maksaa kaiken. Ja sitten vaan vaaditaan lisää eronkin jälkeen.

Hoitiko miehesi puolet lasten asioista? Vei hoitoon tai haki sieltä, käytti lapsia neuvolassa, lääkärissä ja hammaslääkärissä kesken työpäivän, jäi sairaan lapsen kanssa kotiin ja kieltäytyi työmatkoista ja iltatilaisuuksista, koska piti hoitaa lapsia? Mahtoiko Kape tehdä noin?

Miksi Kapen olisi pitänyt hoitaa nuo asiat, kun eksä makasi kotona kattoon räkien?

-eri 

Miksi ei olisi pitänyt hoitaa? Hyvinhän hänellä on ollut aikaa räkiä kattoon, kun korona vei työt. Hänellähän ei omien sanojen mukaan ole elatuskykyä lainkaan.

Ilmaiseksi taitaa noita tv-hommiakin tehdä juu. Ensi viikolla alkaa taas uuden sarjan lähetykset. 

Mikähän ohjelma? 

Ja ne on usein kuvattu aikoja sitten etukäteen. 

Kerro miten sinä saat lapsiisi menemään 1100 euroa kuukaudessa? 

+ tähän vielä kahden lapsen lapsilisät sekä mahdollinen yh -korotus 2x50€

Elatustuen lisäksi yh- korotusten kanssa lapsilisät kahdesta lapsesta ovat n 326e/ kk. Eli 1426e, kun elatustuet on 1100e. Pitäs riittää. Ei kai kukaan vaadi, että isän kuuluu yksin korvata harrastuskulut?

Lapsilla kalliita harrastuksia. Sitten äiti maksaa myös lapsen asumisen ja ruuat ja vaatteet jne

Mitkään harrastukset ei ole noin kalliita. Esim. jääkiekko tuon ikäisillä noin 200€/kk. Lisäksi, eron myötä ei välttämättä ole varaa jatkaa entisiä harrastuksia, koska erolla on vaikutusta kaikkien elintasoon. Varmasti isä osallistuu myös vaatteiden ym. hankintaan eikä niitä tarvitse ostaa sadoilla euroilla kuukaudessa. Lisäksi, jos isän tulot ovat pudonneet reilusti koronan myötä, ei äiti eikä lapset voi odottaa samaa elatusta.

Vierailija
556/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kunnioitusta miehiä kohtaan, jotka eivät osallistu omien lastensa elatukseen vapaaehtoisesti. Jotkut noista hölmöistä vieläpä kuvittelevat, että pelkillä elareilla katetaan kaikki lasten ja jopa eksänkin elinkustannukset. Ei mitään hajua siitä, että elinkustannuksiin luetaan harrastus- ja vaate- sekä ruokakulujen lisäksi myös lasten asumiskustannukset. Lisäksi naiset useimmiten ottavat yksin lähes kaiken vahtimis- ja huoltovastuun lapsista, joita isät vaivautuvat tapaamaan max 4 vrk kuukaudessa, silloinkin valituksen kanssa.

Voi stn sun kanssa. Mä olen etä-äiti, joka maksaa elareita erittäin vastentahtoisesti. Johtuu siitä, että lapsen isällä on kolme kertaa isommat tulot ja maksan myös hänen tekemiään velkoja ulosottoon. Eli elän itse kädestä suuhun. Ei ole varaa ostaa esim. vaatteita.

Lasta en saa tavata ollenkaan, koska kuljetukset pitäs hoitaa puoliksi eikä mulla ole autoa, kun ei ole varaa sitä ostaa eikä ylläpitää.

Eli ennen ku syljet kaikkien etävanhempien silmille, niin mieti. Tilanne voi joskus olla muuta ku miltä näyttää.

Vierailija
557/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kape on mahdollistanut vaimon kotona oleilun lasten kanssa eli helpon elämän. Puntit on tasan.

Totta.  Jos vaimo on jäänyt kotiin, niin silloin se kotiin jääminen on varmasti ollut vaimolle parempi ura kuin se ilmeisen olematon "ura" jonka on jättänyt.

Nykypäivänä ei tarvitse uhrautua, koska meillä on päivähoitojärjestelmät.  Toista silloin, kun päivähoito oli ongelma ja muutenkin se huushollin pyörittäminen vei enemmän aikaa ja itse tehden säästi rutkasti rahaa.

Nyt asioita ja palveluita voi ostaa. Sitä varten ei tarvitse olla kotosalla.  Jos sitten haluaa olla lastensa kanssa kotosalla se on oma valinta ja niin tyhmä ei kukaan voi olla, ettei tajuaisi, mitä hyötyä ja haittaa siitä on.

Vaimo voi nyt mennä töihin.  Joo, varmaan tuntuu ankealta, kun joutuu tekemään sitä, mihin pystyy eikä raha tulekaan vain kotona olemisella.

Olisi kiva tietää, ehdottiko Kape jossain vaiheensa, että hän palkkaa kokopäiväisen kodinhoitajan, niin vaimo voi mennä töihin.

Mieheni on lentäjä ja ainakin meillä ja hänen kollegoillaan on kaikilla siivooja, joillakin myös lapsenvahti.

Miehesi on lentäjänä ollut jo yli vuoden lomautettuna, keksi joku muu mielikuvitusmies tilalle 

Vierailija
558/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies reissutyössä, joten olen puolet kuusta ollut aina yksin kahden lapsen kanssa 24/7 - ja hyvin onnistunut pyörittämään arkea ja käymään töissä joten mulle ei ihan aukea, miksi äidin pitäisi jäädä kokonaan kotiin että perheen arki rullaa. Eikös päiväkodit ole juuri tätä varten? 🤔 Monessa muussakin perheessä on sama tilanne eli vaikka mies on paljon poissa, ei se vaadi äidin ympärivuorokautista läsnäoloa. Toki tällöin äidillä on hyvä olla suht’ säännöllinen päivätyöaika.

Niin juuri, eikä Aihisen ex-vaimokaan ole kokonaan kotona ollut. 

Vierailija
559/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavuudenhalu! Mieheni on vuorotöissä ja olen tehnyt kokopäiväisesti töitä (menestynyt urallani, saanut palkintoja ja ylennyksiä) sekä suorittanut kaksi korkeakoulututkintoa lapsemme ollessa 4-9-vuotias. Ihmiset ovat nykyään jotenkin saamattomia. Kaikki pitäisi saada tarjottimella ja ilman suurta vaivannäköä. Nyky-Suomessa ei ole mitään estettä yhdistää lapsia ja uraa, oli mies tai nainen.

Vierailija
560/907 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on lentäjänä ollut jo yli vuoden lomautettuna, keksi joku muu mielikuvitusmies tilalle 

Rahtia lennetään edelleen smart ass 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi