Mikä on naisessa vikana...
...kun on 30-vuotias eikä ole koskaan tapaillut, seurustellut, suudellut eikä harrastanut seksiä?
Tapasin tällaisen naisen ja olen hämmentynyt.
Vai voiko edes sanoa, että olisi joku ''vikana'', kun monet ''viallisetkin'' naiset saa miehen jos löytää tarpeeksi epätoivoisen miehen. Eikö tällainen neitsyt-nainen ole vaan löytänyt sopivaa miestä ja siksi pysytellyt sinkkuna? Vai mikä on syynä olla noinkin kokematon vielä kolmekymppisenä naisena.
Kommentit (21)
Missä tapasit hänet? Kaverin puolesta kyselen... ;)
Jos hän on äärimmäisen ujo? Tai keskittynyt opiskeluun, uraan yms. ja laittanut deittailuelämän kokonaan ulos prioriteeteista
Kun karuselli pyöriii liian kovaa sinne on vaikeaa hypätä kyytiin.
No ei kaikkien elämä pyöri seurustelussa ja p*nemisessa. Monilla on muitakin speksejä elämässään. Miksi sitä tarvitsee ihmetellä.
Ihan kuin minusta puhuisit... no oma sinkkuus ja kokemattomuus johtuu yksinkertaisesti siitä, kun ei vaan kiinnosta. Eikä nykypäivänä ole paineita ruveta perhettä perustamaan, jos ei tahdo.
Miksi olisi jotain vikaa? Itse olin tällainen 25-vuotiaaksi asti. Ja miehet olikin sitten aika iso pettymys kun niiden kanssa aloin olla, joten onneksi en alkanut aikaisemmin :D Vaikka ei kyllä odotukset mitenkään korkealla edes olleet.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin minusta puhuisit... no oma sinkkuus ja kokemattomuus johtuu yksinkertaisesti siitä, kun ei vaan kiinnosta. Eikä nykypäivänä ole paineita ruveta perhettä perustamaan, jos ei tahdo.
No aika paksua väittää, ettei jotakuta muka todellakaan kiinnostaisi kokeilla edes yhden kerran.
Ja sanon tämän itse kokemattomana, joskin miespuolisena. Voisin tietysti väittää, ettei seksi ja naiset kiinnosta minua lainkaan. Mutta ei se totta olisi.
Ihan normaalia nykyisin. Näitä naisia ja miehiä on Suomi pullollaan. Johan valtaosa kotitalouksistakin on yksinasuvien talouksia.
Mikä sinun näkemyksesi mukaan on "viallinen" nainen? Pidätkö itseäsi siis viattomana vai viallisena miehenä? Mitä hyvää sinulta siis saisi?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana "sutinaa", mutta viimeiset 10 vuotta oon ollut kanssasi samoilla linjoilla. Enkä ole vielä edes keski-ikäinen.
Itse olen N43 ja aina ollut yksin. Olenko siis poikkeava/epänormaali?!?
Vierailija kirjoitti:
Vahva itsenäinen nainen
Ai tämäkö se määritelmä on. Ok.
Tunnen yhden tällaisen. Me muut epäilimme huonoa itsetuntoa, joka tksi syy varmasti olikin. Mutta sitten hän tuli yllätetyksi treffeiltä. Naisen kanssa. Meistä muista se ei ollut salaamisen arvoista, mutta hän ei uskaltanut avautua lesboudestaan ennen.
Ja tämä esimerkki EI tarkoita, että ap:n tuntema nainen tykkäisi enemmän naisista. Kunhan kerroin yhden vaihtoehdon.
Ainoastaan Porvoossa tätä pidetään jonkinlaisena vikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika paksua väittää, ettei jotakuta muka todellakaan kiinnostaisi kokeilla edes yhden kerran.
Ja sanon tämän itse kokemattomana, joskin miespuolisena. Voisin tietysti väittää, ettei seksi ja naiset kiinnosta minua lainkaan. Mutta ei se totta olisi.
No tietysti olen utelias ollut, koska kavereita on nämä asiat kiinnostaneet, muttei omalla kohdalla ole johtanut mihinkään, koska huomasin, että minua vaan ei kiinnosta edetä mihinkään, varsinkaan seksuaalisesti. Ongelmaa seuran haussa ei ole. Meitä on moneen junaan.
Miksi et kysynyt asiaa tältä naiselta itseltään?