Mikä on sellainen ostos joku sinulla menee aina pilalle?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat.
Todellakin. Mitä nätimmät, sen kamalammat päällä vaikka olisivat oikeaa kokoa. Kaarituet löytävät nopeasti tiensä ulos ja pistävät kainaloon.
Napakat sporttiiliivit ovat parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki netistä ostetut vaatteet, ellei nettikaupassa ole selviä kunnon mittoja eri pituuksineen ja leveyksineen. Toisen valmistajan L voi hyvinkin olla toisen valmistajan XXXL tai sitten joku rääpäleille tarkoitettu.
m36
Toivottaavvasti palautat ne:D
Tietenkin, mutta siinäkin on joidenkin nettikauppojen kanssa ongelmansa. Ostaisin mielelläni kivijalkakaupoista mutta netissä on paremmat valikoimat makuuni.
m36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rintsikat.
Todellakin. Mitä nätimmät, sen kamalammat päällä vaikka olisivat oikeaa kokoa. Kaarituet löytävät nopeasti tiensä ulos ja pistävät kainaloon.
Napakat sporttiiliivit ovat parhaat.
Näitä ei varmaan pysty ees palauttaa?? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestulkoon kaikki netistä ostetut vaatteet, ellei nettikaupassa ole selviä kunnon mittoja eri pituuksineen ja leveyksineen. Toisen valmistajan L voi hyvinkin olla toisen valmistajan XXXL tai sitten joku rääpäleille tarkoitettu.
m36
Tietenkin, mutta siinäkin on joidenkin nettikauppojen kanssa ongelmansa. Ostaisin mielelläni kivijalkakaupoista mutta netissä on paremmat valikoimat makuuni.
m36
Niin, ottaako verkkokaupat palautuksesta yleensä jotain kuluja?.
Silmälasit. Liikkeessä kehykset saattaa näyttää ihan kivoilta, mutta odotas kun saat ne uudet lasit omilla vahvuuksilla käyttöön. Paksut linssit muuttaa rillien ilmettä niin paljon. Ikinä en ole vielä semmoisia osannut valita mitkä sopisi itselle.
Kaikki vaatteet ja kengät. Tuntuu, ettei mikään enää istukaan samalla tavalla kuin niitä ennen ostoa sovittaessa.
Kaikki netistä ostetut kengät menee mönkään
Aina saa olla palauttamassa.
En kyllä enää jaksa Edes ostaa/palauttaa
Paprika jos se on siinä muovissa eikä näe, yleensä jostain kohtaa homeessa tai pehmennyt.
Silmämeikkikynät, terä katkeaa jo teroittaessa tai viimeistään siinä vaiheessa, kun yrittää sitä käyttää. Sitten on ollut niin kova, että raapii luomea, eikä piirry jälkeä.
Monesti sukkahousut ja lyhyet hameen alle tarkoitettavat leggingsit. Ostin kerran aika kalliit tiukentavat sukkahousut ja olihan ne ihan hyvän oloiset ja istuvat päällä, mutta liikkuessa kahisivat niinkuin toppahousut 😂. Lyhyet leggingsit nousetvat monesti haaroihin asti kävellessä ja eivät aja asiaansa estää reisien yhteen hinkkausta, ellei niissä ole silikonista reunaa, joka pitää lahkeen paikallaan.
Huulipuna. Kaupassa kivan näköinen sävy ei ole sitä enää kotona minun huulillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut, aina liian pienet.
Liikaa optimismia ja berberiä.
Tai omituisen mallinen "berberi", kuten itsellä . Osta yksi koko, yläpuoli persvakoa paljaana. Osta kokoa isompi, julmetun pitkä haaraosa, puolet persiin alaosasta paljaana.
Oliivipuu. Haluan sellaisen mutta en saa niitä pysymään hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Silmälasit. Liikkeessä kehykset saattaa näyttää ihan kivoilta, mutta odotas kun saat ne uudet lasit omilla vahvuuksilla käyttöön. Paksut linssit muuttaa rillien ilmettä niin paljon. Ikinä en ole vielä semmoisia osannut valita mitkä sopisi itselle.
Tämä on kyllä vaikeaa. Minulla lasit olleet nuoresta asti käytössä ja ehkä parit kehykset vähän sopivampia. Sitten kun ne alkavat kulua niin tulee taas paniikki, että mistä löytää uudet tilalle. Joskus olen ostanut vaan yhdet ja miettinyt jälkeenpäin, että viisas olisi ottanut toiset samanlaiset varalle. Sitten sitä vanhaa mallia ei tietenkään enää saa. Joskus olen ulkomailtakin tilannut samanlaiset kehykset jos vaan olen sattunut löytämään. Nyt taas ajankohtainen aihe. Kotona nyt voi pitää mitä vaan, mutta oikeasti kamalaa yrittää hankkia uusia kehyksiä. Yleensä nykyisin vielä aika isoja ja en tahtoisi sellaisia., jotka ovat poskissa kiinni. Piilarit eivät oikein käy minulle. Tähän lisättynä itselläkin rintaliivit ja oikeastaan vaan kaarituettomat käyvät, mutta eivät sellaiset joissa kainalon kohdalla kova "tuki" joka painaa.
Vierailija kirjoitti:
Viinirypäleet. Liian usein ovat joko kitkeriä tai mauttomia. Silti hairahdun ostamaan, koska silloin kun ovat hyviä, niin ovatkin todella hyviä!
Pakkauksessa lukee rypäleiden lajike, opettele sun lempparit niin ei tartte ostaa turhaan.
Kardemumma, semmoinen pötkylä, unohtuu yleensä kassahihnalle kun jää laitaan pyörimään.
Asunto. Kaikki muut hankinnat onnistuukin yleensä miltei täydellisesti.