Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa nykyisin outoja TV-ohjelmia - Alastomat selviytyjät? Mitä ihmettä?

Vierailija
05.05.2021 |

Olen ollut muutaman vuoden ilman televisiota (en ollut ennenkään mikään suurkuluttaja) ja nyt minulle sellainen tuohon tuotiin. Asensin kanavat ja ällistyin. Ovatko nämä ohjelmat viihdettä, dokumenttia, kilpailemista vai opetusohjelmaa? Vai komediaa?

Kaikista kummallisin on Alastomat selviytyjät, jossa ylipainoiset ihmiset kuljeskelevat aavikolla ja piikkipensaikossa alastomina. Jalkapohjiin näemmä sattuu ja nahka on jo palanut. Kärsivät ilmeisesti kovasti ravinnonpuutetta, vaikka ympärillä pyörii useampia kameramiehiä, joilla epäilemättä on sekä vettä että ajoneuvoja. Ovat metsästävinään jotain pikkukaurista, vaikka tuskin pystyvät kävelemään paljain jaloin. Ääni ei ole päällä, mutta ilmeisesti ohjelma on amerikkalainen, koska naisia seuraa topin ja shortsien muotoinen häivytetty alue ja miehiltä on pippeli pikselöity. Ja kaikilla takapuoli, jos selin ollaan.

Mitä hittoa tämä on? Kenelle tämä on tehty? Mitä tarkoitusta tämä palvelee?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotahan kun näät temptation islandin tai jonkun ex rannalla-jutun. Sen jälkeen alkaa alastomat selviytyjät näyttää laatuohjelmalta.

Vierailija
2/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lihavia vaan vararavintoa kun ruokaa ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotahan kun näät temptation islandin tai jonkun ex rannalla-jutun. Sen jälkeen alkaa alastomat selviytyjät näyttää laatuohjelmalta.

Juu ei, monitoriksi minä tämän telkkarin lähinnä otin. Noita mainitsemiasi juttuja olen nähnyt lehtiotsikoissa, mutta en ole katsonut enkä aiokaan. Nämä nakupellet ovat kyllä oudointa, mitä olen aikoihin nähnyt. En selvästi ole kohdeyleisöä, mutta kuka on?

Ap

Vierailija
4/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tätä näytetty jo pitkään tv:ssä. Sitä näytetään, mitä kansa haluaa katsoa.

Vierailija
5/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tätä näytetty jo pitkään tv:ssä. Sitä näytetään, mitä kansa haluaa katsoa.

Pikselipippeleitä?

Vierailija
6/6 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohtori peräpukama.

Senioriseisokki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme