Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset sinun tuntemasi naiset ovat jääneet yksin?

Vierailija
05.05.2021 |

Pohdimme välillä ystävieni kanssa (24-27-vuotiaita) että keitä ovat ne naiset jotka ei löydä pitkää parisuhdetta, tai suhteita muutenkaan ja jäävät yksin? Keitä oli ne naiset jotka toivoivat perhettä ja miestä, mutta ei koskaan oikein löytänyt niitä?

Mietin tätä kohtaloa välillä omalle kohdalle, mitä jos minä olen se joka ei ikinä saa perhettä.

Kiinnostaa tietää erilaisia tarinoita että miestä ei koskaan löytynyt. Ikinä ei ole liian myöhäistä tietenkään, mutta lapsien saanti on rajallista. Tai onko tarinoita joissa kello käynyt vähiin ja nainen ottanut "ensimmäisen" miehen kenet löytänyt?

Kommentit (233)

Vierailija
41/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, joka jäänyt yksin. Haluaisin kovasti parisuhteen. Minulla on perusasiat kunnossa: ulkonäkö ihan ok, on ollut kiinnostuneita ja tapailusuhteita. Harrastan paljon liikuntaa ja taidetta. Pidän lapsista ja eläimistä sekä ruuanlaitosta ja leipomisesta. Tykkään käydä joskus baarissa tanssimassa ja laulamassa karaokea. Pidän ulkonäöstä huolta, meikkaan, pukeudun siististi. Olen kiinnostunut retkeilystä. En seuraa julkkisjuoruja tai ole kiinnostunut pintaliitoelämästä. Punainen tupa ja perunamaa olisi ihanne.

Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, rehellinen, huumorintajuinen, ennakkoluuloton ja se mihin kaikki suhteet kaatuu ja miksi olen jäänyt yksin: ujo ja hitaasti lämpiävä.

Markkinat eivät välttämättä ole täällä.

Olen muuten pitkään ihmetellyt Suomessa vallitsevia markkinoita vs. supersosiaalisena pidettyyn Jenkkilään. USA:n eteläosissa etsitään parhaillaan hiljaisia ja suloisia naisia kun taas meillä halutaan ulospäin suuntautunutta flirttailijaa.

En tajua 😳

Oi, kuulostaa hyvältä! Olenkin sinne päin haaveillut matkustavani.

Vierailija
42/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä vähän päälle 40v sinkkunaisia on neljä.

-Ensimmäinen on ihan selvä tapaus. On todella joustamaton ihan kaikessa. Hyvän näköinen ja kiinnostuneita miehiä kyllä riittää, mutta kyllä se kiinnostus suurimmalla osalla lopahtaa kun luonne paljastuu ja loppuja ei huoli.

-Toinen ei miestä edes halua. En ole varma johtuuko tämä epävarmuudesta vai siitä että oikeasti ei kiinnosta.

-Kolmas on erittäin uskonnollinen, joten aika iso osa miehistä karsiutuu sen takia pois. On myös hyvin epävarma itsestään. Hän näistä neljästä eniten olisi halunnut/haluaisi perheen, mutta sopivaa miestä ei ole osunut kohdalle. On kuitenkin itsenäinen ja onnellinen näinkin.

-Neljännestä en oikeasti ole ihan varma. On erittäin hyvän näköinen ja miehet ovat hänestä kiinnostuneita ja hänkin välillä ihastuu voimakkaastikkin. On mukava ja älykäs. Koskaan ei ihastukset kuitenkaan etene sen pidemmälle enkä osaa yhtään sanoa miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävääni kipuili asian kanssa 30+ vuotiaina. Toinen oli tekemässä väikkäriä ja lähti sittemmin tekemään sitä ulkomaille. Kaunis, naisellinen, herttainen nainen. Toinen oli (on) yrittäjä, korkeasti koulutettu hänkin, teki pitkää päivää ja matkusteli paljon sekä työn puolesta että vapaa-ajalla. Kaunis, tyylikäs nainen.

Klassinen liian fiksut naiset eivät löydä puolisoa -ongelma.

Itse olen 40-vuotias dosentti, jolla on ollut vaikeuksia solmia parisuhteita. Miehet ovat kyllä lähestyneet minua ja lähestyvät yhä, vaikkakin harvemmin. Usein juttu ei kuitenkaan etene alkua pidemmälle, koska miehet ovat sekä liian läpinäkyviä että epäkiinnostavia. Jos tiedän jo viiden minuutin perusteella, minkälainen loppuelämämme tulisi olemaan, niin miksi haluaisin tuhlata aikaani?

On se pariutuminen naisille vaikeaa: liian paljon lähestymisiä, mutta yksikään ei kelpaa 😂

Vierailija
44/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sukulaisnaisen, joka on yksin, mutta omasta tahdostaan. Ei halunut lapsia eikä miestä. Matkustelee paljon ja pyörittää omaa yritystä pukusuunnittelijana. On mm puvustanut linnan juhliin jotain ;)

Anyways, sen sijaan miehet usein jäävät yksin koska naista ei löydy/ei riitä rahkeet naisiin.

Vierailija
45/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverillani valitettavasti on kiinni ulkonäöstä. Itse ei tätä ihan täysin ymmärrä, vaan havittelee miehiä, jotka ovat eri tasoa. Nuorena oli vielä jonkin verran vientiä, mutta nyt ei ole ollut juuri mitään likimain vuosikymmeneen ja nyt on sitten jo yli 30.  Tinderissäkään ei tule matcheja. Luultavasti 30 kilon painonpudotus ja riman lasku auttaisivat asiassa.

Vierailija
46/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski introvertti.

Vierailija
47/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, joka jäänyt yksin. Haluaisin kovasti parisuhteen. Minulla on perusasiat kunnossa: ulkonäkö ihan ok, on ollut kiinnostuneita ja tapailusuhteita. Harrastan paljon liikuntaa ja taidetta. Pidän lapsista ja eläimistä sekä ruuanlaitosta ja leipomisesta. Tykkään käydä joskus baarissa tanssimassa ja laulamassa karaokea. Pidän ulkonäöstä huolta, meikkaan, pukeudun siististi. Olen kiinnostunut retkeilystä. En seuraa julkkisjuoruja tai ole kiinnostunut pintaliitoelämästä. Punainen tupa ja perunamaa olisi ihanne.

Luonteeltani olen kiltti, empaattinen, rehellinen, huumorintajuinen, ennakkoluuloton ja se mihin kaikki suhteet kaatuu ja miksi olen jäänyt yksin: ujo ja hitaasti lämpiävä.

Se että perusasiat on kunnossa ei vielä tarkoita että olisit kiinnostava kumppani. Kuulostat tylsältä jolla ei ole mitään todellista annettavaa.

Vierailija
48/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian sivusta, mutta mulla on mies mutta muuten olen täysin yksin.

Ei lapsia, ystäviä, sukulaisia, työkavereita.

Elämän kolhima, traumatisoitunut, kiusattu, herkkä, en luota ihmisiin enkä löydä muiden kanssa yhteistä säveltä. Teininä elelin pääasiassa vanhempieni kanssa ilman koulun ulkopuolisia kontakteja.

Introvertti joka ei siedä yksinoloa.

En osaa elää.

Kohtaan vain ikäviä ihmisiä, en jaksa nyt niistä avautua.

Vierailija
49/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski introvertti.

Monella kaltaisellasi on perhe.

Vierailija
50/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani. On ollut kyllä suhteessa, mutta tuli ero, kun halusi ilmeisesti elää uudestaan nuoruuttaan, ja petti. Luuli ilmeisesti, että kysyntää on, sen kun valitsee. No oli ihan oikeassa. Kysyntää on ollut, mutta ei ole löytänyt itselleen kelpaavaa. Edelleen sinkku 10 vuotta erosta. Saattaa tulla yksinäinen vanhuus. Nyt ikää jo yli 50.

Vierailija
51/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-27- vuotiaat puhuvat yksin jäämisestä? Oi voi.

Kyllä se on kuulkaa hyvin pieni prosentti sen ikäisistä joka on loppuikänsä saman ihmisen kanssa.

Mun yksi hyvä ystävä oli nelikymppiseksi asti aina seurustelusuhteessa tai kihloissa (Naimisiin ei ehtinyt) ja nyt reilu nelikymppisenä sinkku, jolla on välillä pientä vipinää. Lapseton.

Toinen yli neljäkymppinen ystävä on kolmatta kertaa naimisissa, lapseton, tiedän että haaveili joskus perheestä.

Kolmas on ollut kaksi kertaa naimisissa ja sen jälkeen pitkässä parisuhteessa, nyt sinkku ja omasta toiveestaan lapseton.

Itse lentelin kukasta kukkaan 26-vuotiaaksi jolloin ajauduin ensimmäiseen pitkään parisuhteeseeni. Ollaan oltu kohta 20 vuotta yhdessä mutta todennäköisesti tiemme eroavat kun lapset ovat omillaan.

No tilastojen valossa asia ei ole noin. Hyvä puoliso on todella paljon helpompi löytää parikymppisenä, kun melkein kaikki ovat enemmän tai vähemmän markkinoilla. 30-vuotiasta miehistä on jo parhaat napsittu. Valitettavasti merkittävä osa niistä, jotka ovat sinkkuna, ovat sinkkuja hyvästä syystä. Kun keski-ikään ehditään, alkaa toinen kierros. Mutta sillä kierroksella monet ovat jo lapsensa tehneet, eivätkä halua perustaa uutta perhettä.

Vierailija
52/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päivääkään eikä topaakaan ilman herra53:ta 😂

Kuka muu muka teistä huolta pitäisi?😍

Mies53v

Vierailija
53/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävääni kipuili asian kanssa 30+ vuotiaina. Toinen oli tekemässä väikkäriä ja lähti sittemmin tekemään sitä ulkomaille. Kaunis, naisellinen, herttainen nainen. Toinen oli (on) yrittäjä, korkeasti koulutettu hänkin, teki pitkää päivää ja matkusteli paljon sekä työn puolesta että vapaa-ajalla. Kaunis, tyylikäs nainen.

Klassinen liian fiksut naiset eivät löydä puolisoa -ongelma.

Klassinen narsistit eivät löydä kumppania.

Höpö höpö. Narsistit löytävät aina kumppanin, sen verran osaaavat näytellä. Eivätkä narsistit pysty olemaan yksin.

Vierailija
54/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jäänyt ilman miesten huomiota, olen heille kuin ilmaa. Tulen kyllä kavereiden poikaystävien kanssa toimeenm mutta ihastumaan en ole saanut ketään itseeni. Luulen että syinä ruma naama, pienet tissit ja tylsä luonne. Ikää 32 ja ikisinkku siis. En osaa enää edes haaveilla parisuhteesta ja rakkaudesta.

Vierailija
55/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissäni on paljon naisia, jotka mieluiten elävät ilman kumppania. Minäkin. Ei tulisi mieleenkään uhrata omaa vapautta missään muussa tilanteessa, kuin siinä, että oikeasti rakastuisin, enkä ollenkaan pidä itseäni naisena joka rakastuisi. 

Vierailija
56/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttu, joka on ikisinkku. Hänellä on epärealistiset odotukset suhteelta. Kaiken pitäisi sujua ilman panostamista ja jatkua vuosikausia satumaisena. Miehen kaiken ajan ja elämän pitäisi pyöriä hänen ympärillään. Hän on mielestään ansainnut paikat korkealta jalustalta ja miehen kuuluisi palvoa häntä. Ei ihme että on yksin.

Toinen tuttava on eronnut suurperheen äiti. Hän juoksee itseään puolet nuorempien ulkomaalaistaustaisten miesten perässä ja uksoo typerimmätkin jutut. Luultavasti siksi, että toivoo löytävänsä jonkun, joka vihdoin elättäisi hänet, kun exä ei siihen kyennyt. Yksi uusista heiloista oli "rikas ravintoloitsija", mutta osottautuikin tavallisen pitserian satunnaiseksi työntekijäksi. Toinen oli umpihomo. Näiden sankareiden lisäksi on ollut jos jonkinmoista huijaria.

Kolmas tuttavani on menestynyt uraohjus, jolle miehet ei vaan kertakaikkiaan pärjää. Eikä hän sellaista tarvitsekaan riesakseen.

Vierailija
57/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkinat eivät välttämättä ole täällä.

Olen muuten pitkään ihmetellyt Suomessa vallitsevia markkinoita vs. supersosiaalisena pidettyyn Jenkkilään. USA:n eteläosissa etsitään parhaillaan hiljaisia ja suloisia naisia kun taas meillä halutaan ulospäin suuntautunutta flirttailijaa.

En tajua 😳

Oi, kuulostaa hyvältä! Olenkin sinne päin haaveillut matkustavani.

Jos oot pitkien miesten perään kaipaileva ,kuten useimmat tuntuu Tinderissä olevan niin siellä ois.

Vierailija
58/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan merkittävin ero ikusinkkumiesten ja -naisten välillä on, että naiset ovat yleensä sinkkuja omasta tahdostaan.

Nainen on vain ikisinkku siksi koska on nirso.

Vierailija
59/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi, elää ikävuodet 25-50 yksin vai ikävuodet 51-100 yksin?

Meinaat, että 50v kissa/koirahulluna voi löytää jonkun laadukkaan kumppanin vai mitä yrität sanoa?

Mitä ihmettä, miksei voi löytää.

Vierailija
60/233 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tarkka kaikesta. Asiat pitää hoitaa juuri sillä oikealla tavalla (hän määrittelee sen) ja omata täsmälleen samat arvot. Valittaa, että vain varatut miehet on kiinnostuneita, ja halveksii heitä kovin. Nuorena seurusteli, mutta mies taisi hänen mielestään juoda liikaa tai jotain, ja tuli ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme