Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille ei kannata ilmaista kiinnostustaan. Kiinnostus lopahtaa siihen

Vierailija
05.05.2021 |

Olen huomannut.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Itselleni on useampaankin otteeseen käynyt niin, että mies on ihan innoissaan, kun itse taas en ole hirveän kiinnostunut. Annan kuitenkin mahdollisuuden, ja jonkin aikaa kun olemme tapailleet, alan kiinnostua miehestä. Ja heti kun alan itse osoittaa, että olen kiinnostunut, niin miehen kiinnostus selvästi vähenee tai jopa lopahtaa.

Voihan tässä tietysti siitäkin olla kyse, että syvemmän tutustumisen jälkeen mies yksinkertaisesti huomaa, etten ollutkaan sellainen, kuin hän kuvitteli. Moni näistä on varmaan ollut ihastunut vain ulkonäköön ja kehitellyt mielessään jonkun oman haavekuvan, ja pettyykin sitten, kun todellisuus ei vastaa haaveita.

Toisaalta välillä tässä on kyllä ollut varmasti ihan omaakin vikaa. Etenkin vähän nuorempana tuppasin olemaan vähän liian yli-innokas, ja miehet ovat saattaneet saada takertuvan tai epätoivoisen kuvan. Kyllä itsellänikin tuollaisesta käytöksestä kiinnostus saattaisi lopahtaa, ja joskus on näin käynytkin.

Vierailija
82/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mä oon mies ja nähtävästi ihan onnistunut sellainen kun ei tartte miettii että miten toimiI ja milloin. Jos annan rukkaset niin voin odottaa että alkaa lähes heti se pommitus jne milloin mitäkin vainoamista ja mustamaalaamista mut joos oon itte kiinnostunu mirristä niin mukavan kaverin kaa ja tykkään pitää hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!

Eli nyt kun oon sinkku niin tästä tulee kyllä kilahtelujen kesä.

Näin se taitaa ikävä kyllä olla. Itse kun en osaa kilahdella ja oikutella vaan olen helppoa seuraa, ei miesten kiinnostus tahdo pysyä yllä. Ex sanoi, että olet täydellinen, mutta tästä vain puuttuu se jokin, joten suhteemme loppui lyhyeen. Ex-vaimonsa kanssa oli ollut 13 v. yhdessä ja tehnyt 3 lastakin. Ex-vaimo oli kuulemma juurikin sellainen ailahteleva tuittupää...

T. Edellinen 40 v. ikisinkku

En miehenä ymmärrä mistä puhutte. Kyllä minulla se juttu naisen kanssa loppuu siihen kun se kilahtelu ja oikuttelu alkaa alkukiltteilyn hälvenemisen jälkeen. En ymmärrä, kuka jaksaa jatkuvaa vaikeilua ja kiukuttelua, mutta kaipa niitäkin miehiä sitten on.

Minulle mieluummin kilahteleva ja kiukutteleva, kuin asiat sisällään pitävä tyyppi joka yhtäkkiä yksipuolisesti päättää, että suhde on päättynyt. Tulkaa tänne kaikki kiihkeät kilahtelijanaiset, jotka ette kuitenkaan ole luovuttamassa heti ensimmäisestä rypystä.

Mitä otan mieluummin sellaisen, joka osaa asiallisesti ottaa ongelmat esille ja keskustella niistä, ilman patoamisia, kilahteluja ja möykkäämistä.

Vierailija
84/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin totta, mutta asialla on myös toinen kääntöpuoli. Nimittäin suomi-mies menettää myöskin mielenkiintonsa, kun nainen osoittautuu haastavaksi saada, vaikka nainen ei olisikaan esittävinään sellaista.

Se on ihan järkevää puolin ja toisin menettää kiinnostuksensa, jos vastapuoli ei tule tarpeeksi vastaan ja ole myötämielinen asialle. Jos kiinnostus on noin pahasti kallellaan toiseen suuntaan, suhde tuskin on kovin pitkäikäinen vaikka se alkuun saataisiinkin.

Vierailija
85/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!

Näin se taitaa ikävä kyllä olla. Itse kun en osaa kilahdella ja oikutella vaan olen helppoa seuraa, ei miesten kiinnostus tahdo pysyä yllä. Ex sanoi, että olet täydellinen, mutta tästä vain puuttuu se jokin, joten suhteemme loppui lyhyeen. Ex-vaimonsa kanssa oli ollut 13 v. yhdessä ja tehnyt 3 lastakin. Ex-vaimo oli kuulemma juurikin sellainen ailahteleva tuittupää...

T. Edellinen 40 v. ikisinkku

En miehenä ymmärrä mistä puhutte. Kyllä minulla se juttu naisen kanssa loppuu siihen kun se kilahtelu ja oikuttelu alkaa alkukiltteilyn hälvenemisen jälkeen. En ymmärrä, kuka jaksaa jatkuvaa vaikeilua ja kiukuttelua, mutta kaipa niitäkin miehiä sitten on.

Minulle mieluummin kilahteleva ja kiukutteleva, kuin asiat sisällään pitävä tyyppi joka yhtäkkiä yksipuolisesti päättää, että suhde on päättynyt. Tulkaa tänne kaikki kiihkeät kilahtelijanaiset, jotka ette kuitenkaan ole luovuttamassa heti ensimmäisestä rypystä.

Mitä otan mieluummin sellaisen, joka osaa asiallisesti ottaa ongelmat esille ja keskustella niistä, ilman patoamisia, kilahteluja ja möykkäämistä.

No se on tietysti vielä parempi, mutta noita ei ole hirveän monta jaossa.

Vierailija
86/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa miehistä etsii pelkkää seksiä nuorista naisista valitettavasti, älä mene lankaan. Osa kiinnostuu aidosti, jos tuntee toista jotenkin. Varmaan on ärtyvä-vähättelevä tekniikka, jolla jonkun saa rakastumaan (jonkun ei), mutta miksi käyttää negatiivista manipulointia, suhde syntyy muutenkin jos on sopiva henkilö. 

Vierailija
87/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se menee toisinpäin ja sen miehen on hankalampi saada tehtyä itseään haluttavammaksi naisen silmissä.

Mutta yleissääntöhän on, että jos puhutaan ihmisistä, joilla on runsaasti valinnan varaa valita kumppaninsa, niin se liiallisen kiinnostuksen osoittaminen sellaiselle on merkki omasta alhaisemman arvon osoittamisesta.

Ihan perus pelimiespsykologiaa.

Vierailija
88/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisyydessä ja salaperäisyydessä on jotain kiehtovaa, kieltämättä (näin naisen näkökulmasta katsottuna). On mahtava nähdä toisessa uusia puolia mitä ei ole tiennytkään, pitää jännityksen ilmassa. Olisi tylsää jos toinen näyttäisi itsestään ihan kaiken kerta heitolla, puhuisi vaan suunsa puhtaaksi. Minä vierastan ajatusta siitä että toinen sanoo vaikka jo parin päivän perusteella että on ihastunut. Jos sen sanoo jo tunnin sisällä niin sitten on täytynyt ottaa vettä väkevämpää. 

Vierailija
89/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö joo. Täällä 40vuotias mies joka on kyllästynyt siihen että naiset katoaa. kumma kyllä seksi on maistunut näille mutta kun aletaan pitemmän päälle olemaan. Katoavat. Haluan olla vapaa ja niin edelleen.että paskapuhetta ja KAIKKIEN miesten syyllistämistä taas että.

Vierailija
90/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Naisilla menee taas niin päin että jos tapailuvaiheessa mies tekee pikkuriikkisenkin mokan tai osoittaa minkäänlaista heikkoutta, niin naisen kiinnostus lopahtaa.

Vierailija
91/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Minulle on käynyt monesti elämäni aikana niin, että mies on alkuun piirittänyt, mutta sitten kun olen itsekin uskaltanut näyttää tunteeni, hän on perääntynyt. Vieläkin 40-vuotiaana olen sinkku :( Samoin, jos tinderissä teen aloitteen, niin miehet eivät edes vastaa tai jos vastaavatkin, niin homma hiipuu alkuunsa. Ulkonäöstä tai älystä ei ole kiinni. Olen korkeastikoulutettu ja kauniiksi on kehuttu. 

Mulle on käynyt noin lukuisia kertoja. Mutta ehkä meidän suhteista ei olisi tullut mitään.

Olen naimisissa, koska löysin ns. piirittäjän, joka jahtasi ja tunnusti rakkautta yltäkylläisesti. Tai piirittäjä löysi minut. Tässä sitä ollaan hellan ja nyrkin välissä.

Vierailija
92/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Itselleni on useampaankin otteeseen käynyt niin, että mies on ihan innoissaan, kun itse taas en ole hirveän kiinnostunut. Annan kuitenkin mahdollisuuden, ja jonkin aikaa kun olemme tapailleet, alan kiinnostua miehestä. Ja heti kun alan itse osoittaa, että olen kiinnostunut, niin miehen kiinnostus selvästi vähenee tai jopa lopahtaa.

Voihan tässä tietysti siitäkin olla kyse, että syvemmän tutustumisen jälkeen mies yksinkertaisesti huomaa, etten ollutkaan sellainen, kuin hän kuvitteli. Moni näistä on varmaan ollut ihastunut vain ulkonäköön ja kehitellyt mielessään jonkun oman haavekuvan, ja pettyykin sitten, kun todellisuus ei vastaa haaveita.

Toisaalta välillä tässä on kyllä ollut varmasti ihan omaakin vikaa. Etenkin vähän nuorempana tuppasin olemaan vähän liian yli-innokas, ja miehet ovat saattaneet saada takertuvan tai epätoivoisen kuvan. Kyllä itsellänikin tuollaisesta käytöksestä kiinnostus saattaisi lopahtaa, ja joskus on näin käynytkin.

Mulle myös, mutta en vieläkään 47v iässä tiedä, mitä se universaali ”yli-innokkuus” on? Jos nyt ei ole kyse jostain massiivisesta ylilyönnistä tai suunnilleen pakonomaisesta kadulla stalkkaamisesta/seuraamisesta, sadan viestin lähettämisestä joka päivä.

Vierailija
93/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu vain siitä että naiset osoittaa kiinnostustaan vain niille parhaimmille miehille. Kiltti mies veisi suoraan alttarille.

Aika ahdistavaa, jos ei edes saa aikaa tutustua?

Vierailija
94/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kun oon sinkku niin tästä tulee kyllä kilahtelujen kesä.[/

Just näin! Oon huomannu et miehet haluu epästabiilin kiukuttelevan palikan. Mieluiten nymfomaanin sellaisen.

Jos oot kiva, tasapainoinen, KAUNIS ja älykäs niin ketään ei kiinnosta. Jos oot seinille hyppivä, naama norsun v-tulla 24/7, tunteista meuhkaava, kaukana Mensan jäsenyydestä, pinnallinen ja KAUNIS niin olet kuuminta hottia deittimarkkinoilla.

Vierailija
95/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt kun oon sinkku niin tästä tulee kyllä kilahtelujen kesä.[/

Just näin! Oon huomannu et miehet haluu epästabiilin kiukuttelevan palikan. Mieluiten nymfomaanin sellaisen.

Jos oot kiva, tasapainoinen, KAUNIS ja älykäs niin ketään ei kiinnosta. Jos oot seinille hyppivä, naama norsun v-tulla 24/7, tunteista meuhkaava, kaukana Mensan jäsenyydestä, pinnallinen ja KAUNIS niin olet kuuminta hottia deittimarkkinoilla.

No ei muutakuin kilahtelijaksi sitten vaan, ja juoksemaan deiteillä. Eikös se toisaalta tarkoita, ettei yksikään halua katsella kilahtelijaa pisempään?

Se onkin kai nykyaikaa, miehet haluavat deittailla naisia, monikossa siis, ja naiset miehiä, edelleen monikossa.

Minulle riittäsi yksikin, mutta kyllähän h'änenkin pitäisi sitten tyytyä yhteen. Sarja ja rinnakkais deittailija ei kaipaa minua elämäänsä.

Vierailija
96/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pääasia lienee että olet edelleen sinkku eli miten on strategia sujunut omasta mielestäs?

Erinomaisesti. Molemmat exät haikailee vielä perään vaikka kohtelin paskasti, jopa siltä toiselta kovanaamalta tuli yhessä kohtaa kyyneleet kun oikein sohaisin (ylläri että toisen ghostaamani miehen viestillä joka sekin haikaili tämän kilahtelijan perään) ja on sanonut minun olevan vaikea ja julma (ja kas kummaa, minussa on ”sitä jotain”).

Hänen jälkeensä lemppasin tylysti menestyneen miehen kun mollasin hänen elämäntyylinsä päin naamaansa - on nyt varattu mutta soittoja tulee, ei voi kuulemma unohtaa minua vaikka tuolloin sanoi että annoin itsestäni ikävän ihmisen kuvan.

Sitten mietin sikailujani, kunnostauduin ja aloin tapailla erästä. Olin äititeresamainen koska elämä oli kohdellut tätä kaltoin. No kuinkas kävikään - en kuulemma herättänyt tarpeeksi vahvoja tunteita! En ollut koskaan kuullut moista itsestäni, se sai oikeasti pasmat sekaisin. Minäkö laimea??? Nyt en ole tapaillutkaan uusia.. katotaan tuleeko vielä viestiä kun kilahdin vanhaan hyväksi havaittuun tyyliini juttumme lopuksi, veikkaan että viimeistään juhannuksena puhelin piippaa ja jos livenä näkyy niin saa olla varma että keskisormi nousee tervehdykseksi.

Että kyllä mulla on näyttöä ihan tarpeeksi. Seuraava mies jolta tulee viesti, saa vastaukseksi ”Pah!” tai ”Haista kuule pska” vaikka aihe olisi mikä enkä olisi edes vihainen. Katotaan kuinka käy.. ei oo vaikea arvata.

Tukholman syndrooma se on millä niitä miehiä saa. Siihen lisänä vielä että olen kuuman näköinen.

Vierailija
97/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mietin näin pidemmässä suhteessa, että pitäisikö välillä esittää etäisempää. Välillä tuntuu siltä kuin miehen mielestä minä vain roikkuisin. 

Vierailija
98/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lause sopii vain bimboille. Jos ei mies ole mies ja tee asioita kyllin selväksi, en kyllä itse lähde bimboilemaan ja kiertelemään ja kaartelemaan. Jos miehellä on asiaa minulle, ja odottaa, että minä lähden vinkumaan, jää hän osaltani siihen. Suomessa on jokin ihmeellinen kulttiongelma, naisen pitää leikkiä tyhmempää kuin onkaan, voi miesreppanoita, voi voi. 

Vierailija
99/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa, jos haluaa miehen jolle voi puhua avoimesti. En ainakaan itse aio arjessani pelailla mtn pelejä.

Vierailija
100/110 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kilahtelu ole se mikä miehiä viehättää. Asia vaan vaikuttaa olevan niin, että henkisesti epästabiilit naiset on aktiivisempia seksuaalisesti ja se on siinä se juttu. Ennemmin miestä kiinnostaa kättä paidan alle tunkeva nymfo kilahtelija kuin joku sohvan nurkassa kököttävä kilttinainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän