Miehille ei kannata ilmaista kiinnostustaan. Kiinnostus lopahtaa siihen
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa toimia samalla logiikalla vaan pitäisi tehdä jatkuvasti aloitteita?
Miten niin ei saa? Kuka on käskenyt tekemään aloitteita?
Naiset ei ainakaan tee. Mikä vaihtoehto?
No, en minä usko että kukaan joka on aidosti ja vilpittömästi kiinnostunut, sanoisi ei, jos toinen aloitteen tekee. Jos aloitteeseen toinen vastaa kieltävästi, niin joku asia ei vaan ollut kohdillaan. On tietysti inhottavaa saada kuulla se ei, mutta toisaalta, ei se varmaan siitä olisi muuksi muuttunut, ja olisit vain tuhlannut aikaasi. Nyt tiedät. Omalla kohdallani kaikki ne muutamat vakavat suhteet ovat kyllä menneet niin, että mies on aloittanut, luonut katseita, tullut juttelemaan, laittanut viestiä jne. ja minä olen tehnyt samoin, ja lopulta asiat vaan ovat edenneet suhteeseen. Mutta jos olisin ajatellut, että katsokoon, en luo mitään pitkiä katseita ensimmäisenä koskaan, tai että enpä laita minä viestiä ensimmäisenä, miehen pitää laittaa, muuten ei ole riittävän kiinnostunut, tai etten koskaan olisi tehnyt tikusta asiaa ja mennyt juttelemaan, en usko, että noista miehistä kukaan olisi minua erityisemmin "jahdannut" ja jatkanut. On oikeastaan kohtuutonta edes odottaa toiselta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin alkuun innostuin, kun nainen kerrankin ilmaisi että tykkää minusta. Sitten ilmeisesti tulin senverran itsestäänselvyydeksi ja homma muuttui. Hän alkoi sanomisillaan aiheuttamaan minulle jatkuvasti oloa että olen kelvoton, paha enkä osaa mitään. Tuskin kukaan kauaa sellaista lyttäämistä jaksaa kuunnella.
Jossain ohjelmassa sanottiin mielestäni hyvin, että hyvä parisuhde on sellainen joka lisää hyvänolontunnetta ja siitä saa voimaa, energiaa. Jos vaikutus on päinvastainen, niin kyseessä ei ole silloin hyvä suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.
Mitkä on nää selkeet merkit?
Se hymyilee puoli sekuntia takaviistossa pimeässä, etkö autisti huomaa?
Loistava esimerkki mitä ei ainakaan kannata tehdä. Friikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa toimia samalla logiikalla vaan pitäisi tehdä jatkuvasti aloitteita?
Miten niin ei saa? Kuka on käskenyt tekemään aloitteita?
Naiset ei ainakaan tee. Mikä vaihtoehto?
Tekeväthän, eikö jo aloitusviesti kerro siitä. Että senkus odottelet että joku tekee sinulle, jos aloitteen tekeminen ei itseäsi kiinnosta.
Höpöhöpö. Kun oikea rakkaus osuu kohdalle, sillon ei tule mieleenkään leikkiä minkään sortin kissaa ja hiirtä.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin alkuun innostuin, kun nainen kerrankin ilmaisi että tykkää minusta. Sitten ilmeisesti tulin senverran itsestäänselvyydeksi ja homma muuttui. Hän alkoi sanomisillaan aiheuttamaan minulle jatkuvasti oloa että olen kelvoton, paha enkä osaa mitään. Tuskin kukaan kauaa sellaista lyttäämistä jaksaa kuunnella.
Sanoiko nainen nämä suoraan vai antoiko ymmärtää? Miten, kertoisitko esimerkkejä.
Samaa mieltä ap:n kanssa. Minulle on käynyt monesti elämäni aikana niin, että mies on alkuun piirittänyt, mutta sitten kun olen itsekin uskaltanut näyttää tunteeni, hän on perääntynyt. Vieläkin 40-vuotiaana olen sinkku :( Samoin, jos tinderissä teen aloitteen, niin miehet eivät edes vastaa tai jos vastaavatkin, niin homma hiipuu alkuunsa. Ulkonäöstä tai älystä ei ole kiinni. Olen korkeastikoulutettu ja kauniiksi on kehuttu.
Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!
Eli nyt kun oon sinkku niin tästä tulee kyllä kilahtelujen kesä.
Hitsi. Vaimo teki vissiin väärin, kun oli aloitteellinen aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!
Näin se taitaa ikävä kyllä olla. Itse kun en osaa kilahdella ja oikutella vaan olen helppoa seuraa, ei miesten kiinnostus tahdo pysyä yllä. Ex sanoi, että olet täydellinen, mutta tästä vain puuttuu se jokin, joten suhteemme loppui lyhyeen. Ex-vaimonsa kanssa oli ollut 13 v. yhdessä ja tehnyt 3 lastakin. Ex-vaimo oli kuulemma juurikin sellainen ailahteleva tuittupää...
T. Edellinen 40 v. ikisinkku
En tiedä oletteko flirttailusta kuulleet. Se ei tarkoita sitä että pitäisi esittää mitään tai leikkiä kissaa ja hiirtä, vaan se on sellaista toiseen tutustumista romanttisessa mielessä.
Ei ihme että kiinnostus lopahtaa jos ei osaa ollenkaan flirttailla. Aika ahdistavaa jos joku on heti päättänyt että sun kanssa haluan viettää loppuelämäni. Tutustuessa sellainen jäykkyys ja suorasukaisuus ei oikein toimi, koska siinä vaiheessa harvoin osataan sanoa vielä varmaksi mitään suhdetta. Toista kiusoitellaan vähän, ja samalla tutustutaan. Toista ei ylistetä liikoja eikä myöskään olla tympeitä, vaan suhtaudutaan uteliaisuudella ja leikkimielisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se taitaa ikävä kyllä olla. Itse kun en osaa kilahdella ja oikutella vaan olen helppoa seuraa, ei miesten kiinnostus tahdo pysyä yllä. Ex sanoi, että olet täydellinen, mutta tästä vain puuttuu se jokin, joten suhteemme loppui lyhyeen. Ex-vaimonsa kanssa oli ollut 13 v. yhdessä ja tehnyt 3 lastakin. Ex-vaimo oli kuulemma juurikin sellainen ailahteleva tuittupää...
Meinaako "Olen helppoa seuraa" sitä että myötäilet toisen sanomisia ja et osaa kertoa omaa mielipidettäsi? Ei tarvitse olla mitenkään ilkeä tai tuittupäinen, mutta ei kukaan jaksa ihmistä jolla ei ole ollenkaan omia mielipiteitä. Kokeile seuraavaksi aidosti kuunnella miestä, ja kun huomaat että olet jostain eri mieltä, sano se ääneen. Suhteessa on vähän tarkoituksenakin se että toista tökitään elämässä eteenpäin ja kehitytään yhdessä. Se ei onnistu jos toinen sanoo kaikkeen "joo", "samaa mieltä" ja "päätä sinä".
Älä treffaa vain pillua hakevia panomiehiä.
Kiinnostus kannattaa kyllä ilmaista, kysymys lienee siitä miten sen teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaako "Olen helppoa seuraa" sitä että myötäilet toisen sanomisia ja et osaa kertoa omaa mielipidettäsi? Ei tarvitse olla mitenkään ilkeä tai tuittupäinen, mutta ei kukaan jaksa ihmistä jolla ei ole ollenkaan omia mielipiteitä. Kokeile seuraavaksi aidosti kuunnella miestä, ja kun huomaat että olet jostain eri mieltä, sano se ääneen. Suhteessa on vähän tarkoituksenakin se että toista tökitään elämässä eteenpäin ja kehitytään yhdessä. Se ei onnistu jos toinen sanoo kaikkeen "joo", "samaa mieltä" ja "päätä sinä".
Olen myötäilevä, jos olen samaa mieltä, mutta osaan myös sanoa omat mielipiteet. Olen hyvin ymmärtäväinen, ja yritän ymmärtää erilaisia ihmisiä ja syitä käyttäytymisen taustalla syvällisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En miehenä ymmärrä mistä puhutte. Kyllä minulla se juttu naisen kanssa loppuu siihen kun se kilahtelu ja oikuttelu alkaa alkukiltteilyn hälvenemisen jälkeen. En ymmärrä, kuka jaksaa jatkuvaa vaikeilua ja kiukuttelua, mutta kaipa niitäkin miehiä sitten on.
Kuulostaa samantason höpinöiltä kun RedPill-tyypeilläkin on. Se vika on vaan pakko löytää muista.
Minä olen kyllä ollut palavasti ihastunut pariin naiseen. Ensimmäiset kiinnostuksen osoitukset tulivat aina naisten puolelta. Mutta olenkin tällainen semi-autisti, joka haluaa myös naisen olevan kiinnostunut.
Ei kannata heti lyödä ihan kaikkia kortteja pöytään. Kyllähän se kiinnostus lopahtaa, jos tyyliin sanotaan et ootpa kuuma, mennäänkö meille vai teille? Entäs milloin kihloihin ja naimisiin? Kuinka monta lasta me hommataan? Jne. Toisaalta ei tarvitse esittää mitään kylmää bitchiäkään. Normaalia kiinnostusta ja pientä kiusoittelua. Jos jatkuvasti viestitellään ja ollaan tekemisissä, niin kyllä nyt luulisi ymmärtävän, että on kiinnostunut. Sit voi esim. muutaman viikon jälkeen kysyä, et ollaanko me nyt yhdessä vai mikä on homman nimi? Jos ei ole kiinnostunut, niin halusi vain seksisuhteen.
Se hymyilee puoli sekuntia takaviistossa pimeässä, etkö autisti huomaa?