Miehille ei kannata ilmaista kiinnostustaan. Kiinnostus lopahtaa siihen
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Kokeilepa kauniina naisena :D
kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro lisää.
Miesten kiinnostus ei lopahda. HE haluaa heti naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse olen kyllä huomannut että miehet ilahtuvat kohteliaisuuksista ja kiintymyksen osoituksista siinä missä naisetkin. Joskus nuorena sitä kuvitteli, että vaikeasti tavoiteltava leikkiminen tekisi minusta mystisen ja mielenkiintoisen, mutta metsään meni. Harva mies jaksaa jahdata sellaista jolta saa kylmää kohtelua.
Rajansa tietty sillä kiinnostuksen osoittamisellakin, että jos eka treffeillä alkaa puhua kihloista ja lapsiluvusta niin varmasti mies ottaa jalat alleen. Ja sit on tietysti nämä pelkkää seksiä haluavat pintaliitäjät, mutta itse en ole koskaan kiinnostunut onttojen ja pinnallisten ihmisten seurasta.
Niinpä.
Tuo 'vaikeasti tavoiteltava' on toiveajattelua, jossa yksi osapuoli lastaa kaiken vastuun toiselle ja nautiskelee itse toisen työn hedelmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerro lisää.
Miesten kiinnostus ei lopahda. HE haluaa heti naimisiin
selevä.
Jahtaaja jahtaa niin kauan kunnes saa jahdattavan vastarinnan murtumaan. Hetken hurmosta ja sitten jahtaaja kyllästyy, kun muistaa että se jahtaaminen olikin se juttu, ja siirtyy uuteen jahdattavaan näyttämään temppunsa.
Toimiiko miehet tämä? Vai onko ihan mayday mayday mayday?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten miesten kanssa te tapailette? Joidenkin alle 25v kakaroidenko? Ei normaali mies toimi tuolla tavalla. Normaali suomalainen mies on aikamoinen nössö parisuhdeasioissa ja hän oikein odottaa, että vastapuoli tekee jonkinlaisen aloitteen ja vasta sitten käy kunnolla "kiinni".
M37
Omassa tapauksessani mies oli lähemmä 30v. Toki huomasin hänestä heti että on aika kaukana tavallisesta nössöstä, monellakin tapaa.
Eli sellainen omasta mielestään kova jätkä. Jokainen täysijärkinen kiertää tuollaiset kaukaa.
Johtuu vain siitä että naiset osoittaa kiinnostustaan vain niille parhaimmille miehille. Kiltti mies veisi suoraan alttarille.
Minen jaksa näitä teerenpelejä mihinkään suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisten miesten kanssa te tapailette? Joidenkin alle 25v kakaroidenko? Ei normaali mies toimi tuolla tavalla. Normaali suomalainen mies on aikamoinen nössö parisuhdeasioissa ja hän oikein odottaa, että vastapuoli tekee jonkinlaisen aloitteen ja vasta sitten käy kunnolla "kiinni".
M37
Omassa tapauksessani mies oli lähemmä 30v. Toki huomasin hänestä heti että on aika kaukana tavallisesta nössöstä, monellakin tapaa.
Eli sellainen omasta mielestään kova jätkä. Jokainen täysijärkinen kiertää tuollaiset kaukaa.
Ehkä sellainen joo. Hänessä oli kuitenkin paljon hyviä puolia jotka kompensoivat. Tuskin on ollut naisista pulaa hänellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Ehkä sellainen joo. Hänessä oli kuitenkin paljon hyviä puolia jotka kompensoivat. Tuskin on ollut naisista pulaa hänellä.
Kertoo vain siitä, että iso osa naisista ei ole täysijärkisiä.
Jos molemmat ovat aidosti kiinnostuneet ja ihastuneet niin siinä ei ole mitään tuollaista typerää pelailua ja kikkailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.
Mitkä on nää selkeet merkit?
Olet autisti, jos et itse osaa niitä lukea.
"Ne nyt vaan pitää tietää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
No jos mies todella kaukana nössöstä, niin oliskohan niin että tämä kyseinen mies olisi tehnyt aloitteen niin halutessaan. Eli koska ei ollut tehnyt, niin ei sillä sinun aloitteella ollut edes mahdollista onnistua. Vastaavasti voisin mennä kysymään joltain varatulta kaunottarelta, ja kun hän hyvin todennäköisesti antaa minulle pakit, alkaa sen pohjalta yleistämään.
Näkisin että vaihtoehdot on odottaa niiden assertiivinen miesten aloitetta ja samalla rajata osa miehistä pois tai laajentaa mahdollisten miesten määrää tekemällä myös itse niitä aloitteita. Tietenkin jos vain sellainen paljon ja helposti aloitteita tekevä mies kelpaa, niin sitten näin on. Täytyy vaan sen naisen pitää mielessä että niistä samoista miehistä on kiinnostuneet myös kaikki muutkin aloitekyvyttömät naiset.
Olet täysin väärässä Ap. Itse osoitin kiinnostukseni suoraan 10 vuotta sitten ja nyt oon naimisissa unelmieni miehen kanssa. Hänkin oli ihastunut muhun palavasti, ei vaan uskaltanut sanoa mitään...
Miksi mies ei saa toimia samalla logiikalla vaan pitäisi tehdä jatkuvasti aloitteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
Kertoo vain siitä, että iso osa naisista ei ole täysijärkisiä.
En allekirjoita. Kaikissa on jotain huonoja puolia. Kyllä hän tuolloin oli selkeästi sinkkumiesten parhaimmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei saa toimia samalla logiikalla vaan pitäisi tehdä jatkuvasti aloitteita?
Miten niin ei saa? Kuka on käskenyt tekemään aloitteita?
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse olen kyllä huomannut että miehet ilahtuvat kohteliaisuuksista ja kiintymyksen osoituksista siinä missä naisetkin. Joskus nuorena sitä kuvitteli, että vaikeasti tavoiteltava leikkiminen tekisi minusta mystisen ja mielenkiintoisen, mutta metsään meni. Harva mies jaksaa jahdata sellaista jolta saa kylmää kohtelua.
Rajansa tietty sillä kiinnostuksen osoittamisellakin, että jos eka treffeillä alkaa puhua kihloista ja lapsiluvusta niin varmasti mies ottaa jalat alleen. Ja sit on tietysti nämä pelkkää seksiä haluavat pintaliitäjät, mutta itse en ole koskaan kiinnostunut onttojen ja pinnallisten ihmisten seurasta.
Rajansa todellakin kaikella. Kerran kun haksahtanut sellaiseen, joka alusta alkaen ylistellyt ja kehunut täysin luonnottoman ylettömästi ja myöhemmin olen havainnut millainen toinen sitten todellisuudessa on, mielistelijät nostaa sen jälkeen lähinnä niskakarvat pystöön negatiivisessa mielessä. Kyllä se riittää, että vaan keskustelee ja osoittaa kiinnostusta juttuihin eikä ylistele joka käänteessä tai vihjaile siihen suuntaan että tullaan olemaan yhdessä, sellainen alkaa olemaan todella luotaantyöntävää ainakin minunlaiselleni hitaammin etenevälle.