Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille ei kannata ilmaista kiinnostustaan. Kiinnostus lopahtaa siihen

Vierailija
05.05.2021 |

Olen huomannut.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin alkuun innostuin, kun nainen kerrankin ilmaisi että tykkää minusta. Sitten ilmeisesti tulin senverran itsestäänselvyydeksi ja homma muuttui. Hän alkoi sanomisillaan aiheuttamaan minulle jatkuvasti oloa että olen kelvoton, paha enkä osaa mitään. Tuskin kukaan kauaa sellaista lyttäämistä jaksaa kuunnella.

Sanoiko nainen nämä suoraan vai antoiko ymmärtää? Miten, kertoisitko esimerkkejä.

Jos esimerkiksi en ymmärtänyt jotain asiaa, niin se oli naisesta kauhean hauskaa ja siitä sai kuulla pitkään aina jälkeenpäin kaikenlaista ivallista "(nimi) ei jymmärrä" sellaisella jokelteluäänellä. Eli häpeilemättä piti minua tyhmänä. Ja tekemiäni pikkuvirheitä puitiin pitkään ja vihaisesti, eikä auttanut anteeksipyytelyt. Anteeksipyynnöstä tuntui suorastaan innostuvan ja kaiveli aasinsiltoja muihin puutteisiini että niitäkin päästiin prosessoimaan. Piti tehdä absoluuttisen selväksi, että olen itse perkele kun tein mitä tein ja paha ja kelvoton ihminen. Nainen oli hyvin älykäs, eikä se haitannut minua. Mutta nopeasti alkoi tuntumaan, että häntä jotenkin ärsytti ja häiritsi se, että olin joissain asioissa "tyhmempi" ja välillä mokasin.

Vierailija
62/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan naisille ilmaisen vinkin. Jos olette kiinnostuneita miehestä, ilmaiskaa se mahdollisimman selvästi. Miksikö?

-jos mies on teistä ihan aidosti kiinnostunut, hän ilahtuu siitä valtavasti

-jos mies ei ole ollut teistä alunperinkään oikeasti kiinnostunut, tai on pelkän seksin perässä, hän menee tuosta tolaltaan ja kiinnostus lopahtaa

Tämä on siis loistava testi sille, että kannattaako kyseiseen mieheen panostaa.

Käsite metsästävästä miehestä pätee vain seksinmetsästäjiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.

Jos merkit ovat selkeät, niitä ei tarvitse tulkita mitenkään. Milloin ajattelit kasvaa aikuiseksi ja opetella puhumaan ilman mitään merkkipelleilyä?

Vierailija
64/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haluaa vain panoa, on ihan yhdentekevää kiinnostus tai ei, kunhan lohkeaa p-lua.

Vierailija
65/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.

Jos merkit ovat selkeät, niitä ei tarvitse tulkita mitenkään. Milloin ajattelit kasvaa aikuiseksi ja opetella puhumaan ilman mitään merkkipelleilyä?

On tässä elämän varrella useampaankin otteeseen tullut pohdittua näitä naisten merkkejä, mutta kerta toisensa jälkeen enempivähempi yllätyksenä tullut että ne merkit oli näköjään sittenkin vaan omassa päässä, koska kavereitahan tässä vaan ollaankin naisen mielestä. Eräässä vaiheessa totesin, että nyt loppuu tämä enkä mielessäni usko kuin suoraan suullisesti sanottua sanaa naiselta, että nyt kiinnostaa.

Vierailija
66/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin alkuun innostuin, kun nainen kerrankin ilmaisi että tykkää minusta. Sitten ilmeisesti tulin senverran itsestäänselvyydeksi ja homma muuttui. Hän alkoi sanomisillaan aiheuttamaan minulle jatkuvasti oloa että olen kelvoton, paha enkä osaa mitään. Tuskin kukaan kauaa sellaista lyttäämistä jaksaa kuunnella.

Sanoiko nainen nämä suoraan vai antoiko ymmärtää? Miten, kertoisitko esimerkkejä.

Jos esimerkiksi en ymmärtänyt jotain asiaa, niin se oli naisesta kauhean hauskaa ja siitä sai kuulla pitkään aina jälkeenpäin kaikenlaista ivallista "(nimi) ei jymmärrä" sellaisella jokelteluäänellä. Eli häpeilemättä piti minua tyhmänä. Ja tekemiäni pikkuvirheitä puitiin pitkään ja vihaisesti, eikä auttanut anteeksipyytelyt. Anteeksipyynnöstä tuntui suorastaan innostuvan ja kaiveli aasinsiltoja muihin puutteisiini että niitäkin päästiin prosessoimaan. Piti tehdä absoluuttisen selväksi, että olen itse perkele kun tein mitä tein ja paha ja kelvoton ihminen. Nainen oli hyvin älykäs, eikä se haitannut minua. Mutta nopeasti alkoi tuntumaan, että häntä jotenkin ärsytti ja häiritsi se, että olin joissain asioissa "tyhmempi" ja välillä mokasin.

Nainen piti sinua kuin jonain koiraa vastaavana alempana oliona, eikä tasa-arvoisena kumppanina ja kohteli sen mukaan. Liekö yleistäkin näissä asetelmissa, missä toinen älykkäämpi.

Vierailija
67/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet eivät tajua selviäkään kiinnostuksen merkkejä. Ehkä eivät huomaa tai ajattelevat naisen vain pelleilevän huvikseen heidän kustannuksellaan. Ajattelin teininuorena naisten tekevän sitä ihan piruuttaan, koska pidin itseäni tosi rumana ja täysin kiinnostamattomana.

Vierailija
68/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tässä elämän varrella useampaankin otteeseen tullut pohdittua näitä naisten merkkejä, mutta kerta toisensa jälkeen enempivähempi yllätyksenä tullut että ne merkit oli näköjään sittenkin vaan omassa päässä, koska kavereitahan tässä vaan ollaankin naisen mielestä. Eräässä vaiheessa totesin, että nyt loppuu tämä enkä mielessäni usko kuin suoraan suullisesti sanottua sanaa naiselta, että nyt kiinnostaa.

Tästä oli tutkimuskin pikatreffitapahtumassa. Naisten "signaaleja" eivät osanneet tulkita miehet eikä toiset naisetkaan.

Vierailija
69/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä ap:n kanssa. Minulle on käynyt monesti elämäni aikana niin, että mies on alkuun piirittänyt, mutta sitten kun olen itsekin uskaltanut näyttää tunteeni, hän on perääntynyt. Vieläkin 40-vuotiaana olen sinkku :( Samoin, jos tinderissä teen aloitteen, niin miehet eivät edes vastaa tai jos vastaavatkin, niin homma hiipuu alkuunsa. Ulkonäöstä tai älystä ei ole kiinni. Olen korkeastikoulutettu ja kauniiksi on kehuttu. 

Tinder on Tinder, mitä väliä jos joku ei vastaa? Se oikea vastaa sitten kyllä. Kaikkien kanssa vaan ei natsaa, vaikka olisi miten fiksu ja filmaattinen.

Vierailija
70/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!

Eli nyt kun oon sinkku niin tästä tulee kyllä kilahtelujen kesä.

Se kilahtelu varmaan näyttää sen, että välität asiasta ja sinulla on tunnetta pelissä. Se viehättää, koska suomalaisnaisen tunne-elämä - tai ainakin sen ilmaisu - on yleensä pakasteseitin tasolla.

Vierailija
71/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä oma kokemus tukee sitä että kun oikuttelee ja kilahtelee siihen tyyliin ettei ole mitään menetettävää haista pska-tyyliin niin varsinkin ne kaikkein parhaimmat ja järkevimmät miehet ovat ihan lääpällään ja palaavat yhä uudelleen luokse. Kun taas olen ollut rauhallinen ja järkevä pyhäkoulutyttö niin tapailusta ei ole ikinä tullut mitään!

pääasia lienee että olet edelleen sinkku eli miten on strategia sujunut omasta mielestäs?

Vierailija
72/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletteko flirttailusta kuulleet. Se ei tarkoita sitä että pitäisi esittää mitään tai leikkiä kissaa ja hiirtä, vaan se on sellaista toiseen tutustumista romanttisessa mielessä.

Ei ihme että kiinnostus lopahtaa jos ei osaa ollenkaan flirttailla. Aika ahdistavaa jos joku on heti päättänyt että sun kanssa haluan viettää loppuelämäni. Tutustuessa sellainen jäykkyys ja suorasukaisuus ei oikein toimi, koska siinä vaiheessa harvoin osataan sanoa vielä varmaksi mitään suhdetta. Toista kiusoitellaan vähän, ja samalla tutustutaan. Toista ei ylistetä liikoja eikä myöskään olla tympeitä, vaan suhtaudutaan uteliaisuudella ja leikkimielisyydellä.

Eihän kukaan ole naimisiin menossa heti, ei vaan tykätä turhasta kikkailusta. Sitä voi sanoa ihan suoraan että olet kiinnostava tyyppi, tutustutaanko?

Vierailija
73/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se taitaa ikävä kyllä olla. Itse kun en osaa kilahdella ja oikutella vaan olen helppoa seuraa, ei miesten kiinnostus tahdo pysyä yllä. Ex sanoi, että olet täydellinen, mutta tästä vain puuttuu se jokin, joten suhteemme loppui lyhyeen. Ex-vaimonsa kanssa oli ollut 13 v. yhdessä ja tehnyt 3 lastakin. Ex-vaimo oli kuulemma juurikin sellainen ailahteleva tuittupää...

T. Edellinen 40 v. ikisinkku

En miehenä ymmärrä mistä puhutte. Kyllä minulla se juttu naisen kanssa loppuu siihen kun se kilahtelu ja oikuttelu alkaa alkukiltteilyn hälvenemisen jälkeen. En ymmärrä, kuka jaksaa jatkuvaa vaikeilua ja kiukuttelua, mutta kaipa niitäkin miehiä sitten on.

Minulle mieluummin kilahteleva ja kiukutteleva, kuin asiat sisällään pitävä tyyppi joka yhtäkkiä yksipuolisesti päättää, että suhde on päättynyt. Tulkaa tänne kaikki kiihkeät kilahtelijanaiset, jotka ette kuitenkaan ole luovuttamassa heti ensimmäisestä rypystä.

Vierailija
74/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa samantason höpinöiltä kun RedPill-tyypeilläkin on. Se vika on vaan pakko löytää muista.

Minä olen kyllä ollut palavasti ihastunut pariin naiseen. Ensimmäiset kiinnostuksen osoitukset tulivat aina naisten puolelta. Mutta olenkin tällainen semi-autisti, joka haluaa myös naisen olevan kiinnostunut.

Sama taktiikka käytössä. Mitä on tullut, kun nainen on tehnyt ensimmäisen liikkeen? Parisuhteita. Mitä on tullut, kun olen itse yrittänyt lähestyä? Ei mitään.

Vierailija
75/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin totta, mutta asialla on myös toinen kääntöpuoli. Nimittäin suomi-mies menettää myöskin mielenkiintonsa, kun nainen osoittautuu haastavaksi saada, vaikka nainen ei olisikaan esittävinään sellaista.

Vierailija
76/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun ei oo kyl koskaan kenenkään miehen kiinnostus loppunu... toisinpäin pelkästään. Mitä te teette itse et miehet pakenee?

Vierailija
77/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhun ei oo kyl koskaan kenenkään miehen kiinnostus loppunu... toisinpäin pelkästään. Mitä te teette itse et miehet pakenee?

Olin miehen kanssa sängyssä pari kertaa, se riitti hänelle.

Vierailija
78/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olit ns. halpa ja helppo nainen, joka antoi liian pian kaiken tarvittavan itsestään.

Vierailija
79/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu tähän naisen merkkipelleilyyn, että jätetään sen verran tulkinnanvaraa että tarvittaessa voidaan sanoa, että mitään kiinnostusta ei oikeasti ollutkaan. Pääsee peruuttelemaan pois sen varjolla. Ettei vaan joudu laittamaan itseään aidosti likoon missään tilanteessa. Kaikki riski on aina miehen puolella.

Vierailija
80/110 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olit ns. halpa ja helppo nainen, joka antoi liian pian kaiken tarvittavan itsestään.

Ehkä sitten niin. Inhoan kaikkea pelailua ja jos pidän miehestä, ilmaisen kiinnotukseni enkä näe mitään syytä leikkiä vaikeaa. Ilmeisesti olisi kuitenkin pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä