Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille ei kannata ilmaista kiinnostustaan. Kiinnostus lopahtaa siihen

Vierailija
05.05.2021 |

Olen huomannut.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahtaamisvietti sammuu.

Vierailija
2/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Miehen pitää itse tajuta, että on kiinnostunut sinusta, eli malttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Et ole tainnut miestä kohdatakaan.

Vierailija
4/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan miehenä en viitsi yrittää mitään kenenkään sellaisen kanssa joka ei ole kiinnostunut.

Johan se vain kokisi asian häiritsevänä.

Vierailija
5/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää kun on epävakaa ja vaikea. Se saa tuntemaan ne olonsa halutuksi. Mies pysyy vain kunnon psykologisella väkivallalla ja traumasiteellä. Ne on sillä tavalla masokisteja.

Vierailija
6/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenä odotan, että nainen osoittaa selkeästi kiinnostuksensa tai tekee aloitteen. Siispä odotan.

Vierailija
7/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin alkuun innostuin, kun nainen kerrankin ilmaisi että tykkää minusta. Sitten ilmeisesti tulin senverran itsestäänselvyydeksi ja homma muuttui. Hän alkoi sanomisillaan aiheuttamaan minulle jatkuvasti oloa että olen kelvoton, paha enkä osaa mitään. Tuskin kukaan kauaa sellaista lyttäämistä jaksaa kuunnella.

Vierailija
8/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman.

Vierailija
9/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo, kyllä kyllä. Taas yhden miehiä lähestyä uskaltamattoman itsemanipulointia ja petosta, jotta ei tarvitsi uskaltaa rohkaistua, lähestyä miestä ja sanoa moi ja ehkä jopa tavata elämänsä rakkauden. Sitähän saattaa vaikka saada kieltävän vastauksen ja sitä ei nykynaisen ei-sanaan tottumaton ego kestä. Mieluummin sepitän häränpaskatarinoita jostain miesten metsästyskausista ja manipuloin itsenikin uskomaan niihin.

Vierailija
10/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys:

-Mies ei ollut alunperinkään kiinnostunut; sinä vain toivoit niin

-Et ollut miehen tasoa ja kun ilmaisit kiinnostuksesi, mies päätti ottaa etäisyyttä, että et ala luulemaan liikoja

Tai sitten toinen mahdollinen Becky ja Chad skenaario:

-Beckyllä ja Chadillä on seksiä, mutta tämä ei ole naisen mielessä "kiinnostusta" eli sitoutumista

-Becky ilmaisee sitoutumishalua ja Chadia ei kiinnosta

-Seksi loppuu, Chad ottaa etäisyyttä ja Beckyn mielestä ongelma oli se, että hän ilmaisi kiinnostuksen ensin, vaikka Chad ei olisi ilmaissut avioliittohaluja koskaan

Vierailija
11/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten miesten kanssa te tapailette? Joidenkin alle 25v kakaroidenko? Ei normaali mies toimi tuolla tavalla. Normaali suomalainen mies on aikamoinen nössö parisuhdeasioissa ja hän oikein odottaa, että vastapuoli tekee jonkinlaisen aloitteen ja vasta sitten käy kunnolla "kiinni".

M37

Vierailija
12/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas miehet inisevät, että naiset eivät tee aloitteita ja itkevät. Nämä ulinaisethan nimen omaan ovat niitä, jotka ovat aloitteita tehneet ja saaneet pakit. Eli taso ei riittänyt mutta silti yrittivät.

Vierailija
13/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.

Vierailija
14/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisten miesten kanssa te tapailette? Joidenkin alle 25v kakaroidenko? Ei normaali mies toimi tuolla tavalla. Normaali suomalainen mies on aikamoinen nössö parisuhdeasioissa ja hän oikein odottaa, että vastapuoli tekee jonkinlaisen aloitteen ja vasta sitten käy kunnolla "kiinni".

M37

Omassa tapauksessani mies oli lähemmä 30v. Toki huomasin hänestä heti että on aika kaukana tavallisesta nössöstä, monellakin tapaa.

Vierailija
15/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole minkäänlaista saalistusviettiä siis, kun ei ole juuri panohalujakaan.

Mutta onhan se aina mukavaa, kun kiinnostusta osoitetaan. Hirveän vaikea sanoa kiinnostuneelle naiselle sivistyneesti loukkaamatta, että olet ihana mutta seksiä ei ole sitten luvassa.

Mutta kyllä, aloitteen tekevä nainen on aivan mahtava aina. Kysyy rohkeutta, iso plussa.

Toki jos liian suorasukaisesti ja tökerösti tekee, niin siinä vain lähinnä häkeltyy ja ihmettelee eikä saa sanaa suustaan. Epäilee provoksi.

Vierailija
16/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kyllä antaa selkeät merkit, jos on kiinnostunut ja sinun homma miehenä on tehdä aloite/olla aktiivisempi osapuoli. Jos et osaa lukea noita merkkejä tai tehdä aloitetta, olet autistimies ja voit keskittyä runkkailemaan yksinäsi.

Mitkä on nää selkeet merkit?

Vierailija
17/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet autisti, jos et itse osaa niitä lukea.

Vierailija
18/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnepuolen asioissa pitää mennä tunteella, ei laskelmoida eikä pelata

Vierailija
19/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet autisti, jos et itse osaa niitä lukea.

no kieltämättä saatan omaa näitä piirteitä :). mut nythän sulla on mahdollisuus opettaa mua ?

Vierailija
20/110 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa. Kokeilepa kauniina naisena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän