Seksin vastavuoroisuus
Olenko ymmärtänyt oikein, että jos toinen makaa vain paikoillaan, niin minun asiani ei ole huolehtia hänen orgasmistaan, koska hän ei vastavuoroisesti tee mitään minun nautinnon eteen? Eikö seksin tulisi olla vastavuoroista, eikä vain toisen aktiivista osallistumista?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Se jos makaa vaan paikallaan, sitä ei voi sanoo toisen tarpeiden tyydyttämiseks, mihin vastavuoroinen seksi tähtää. Jos joku haluaa olla vaan panopuuna, se on ihan ok seki, mut ei sit pidä valittaakkaan. Seksi on enemmänki tekemistä ku olemista. Joillain on menny selvästi puurot ja vellit sekasi. N22
Erittäin hyvin sanottu..ei ole varaa alkaa valittamaan, jos vaan makaa ja toinen tekee kaiken..jos itse ei tarvitse muuta niin sitten suu kiinni..mutta kun osallistuu itsekkin niin nauttii siitä silloin enemmän..
Palstan miesinho on käsin kosketeltavaa..
Vierailija kirjoitti:
Palstan miesinho on käsin kosketeltavaa..
Muutama sekopää palstailija riittää..ei siihen enempää tarvita.
En ole huomannu, mutta naisvihaa kyllä. Tai sitten en vaan huomaa missä sitä miesvihaa on. Paitsi, jos asiallisesta asiasta on joillekin sanottu.
Meillä on ilmeisesti aika tasapuolinen seksielämä. Aloitteet tehdään aika lailla 50/50, ja koska yhdyntä ei miehen sairauden vuoksi ole koko suhteen aikana ollut mahdollista, tyydytämme toisemme muilla tavoin. Yleensä h-hetkellä toinen saa vain olla ja keskittyä omaan nautintoonsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannu, mutta naisvihaa kyllä. Tai sitten en vaan huomaa missä sitä miesvihaa on. Paitsi, jos asiallisesta asiasta on joillekin sanottu.
Perustelisitko sitten miksi sitten tässäkin ketjussa osa katsoo, että naisen ei tarvitse tehdä seksissä mitään ja miehen rooli on hoitaa molemmille orgasmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelisitko sitten miksi sitten tässäkin ketjussa osa katsoo, että naisen ei tarvitse tehdä seksissä mitään ja miehen rooli on hoitaa molemmille orgasmi?
Mulle tämä näyttäytyy käsittämättömänä: en tajua sitä, että mies panee kun saa siitä orgasmin, niin onhan se nainen siinä osallinen, niin eikös se mieskin voi sitten antaa naiselle sen orgasmin. jos ei sillä pelkällä panolla saa? Mikäsiitä tekee niin vaikean?
Ja eiköhän me naiset (minä ainakin) tehdä miehillemme vaikka mitä kivaa eri muodoissaan. AAika harva nainenkaan varmaan on ihan passiivien, vaikea uskoa että olis.
Mutta meille tämä seksi onkin ihan luonevaa, eikä lasketa mitään pisteitä. Mun mies antaa mulle aina montakin orgasmia, joten ei ole valittamista.
Ihmettelen vaan tätä luonnotonta "kilpailutilannettaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jos makaa vaan paikallaan, sitä ei voi sanoo toisen tarpeiden tyydyttämiseks, mihin vastavuoroinen seksi tähtää. Jos joku haluaa olla vaan panopuuna, se on ihan ok seki, mut ei sit pidä valittaakkaan. Seksi on enemmänki tekemistä ku olemista. Joillain on menny selvästi puurot ja vellit sekasi. N22
Sinä olet vielä aivan lapsi näissä asioissa.
Sulla ei o mitään sanottavaa, nii alat sit vaan nimettelämään mua, lapset käyttäytyy noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos nainen vain makaa ja mies panee, saahan mies orgasminsa. Yleensä nainen ei saa oli sitten hiljaa, tai tekisi mitä tahansa. Siis SUURIMMALLA osalla. Joten Kyllä jos mies viitsisi sitä sormeaan tai kiletään liikuttaa saisivat molemmat. Se vois olla vaikka kiitos sille naiselle, kun antoi (rumasti sanottuna) sen reiän, vaikka passivisenin, sen miehen käyttöön ja oman tyydytyksensä saamiseen.
Jos nainen ei itse viitsi olla aktiivinen, niin miksi mieskään näkisi vaivaa?
Hyväksyisitkö sinä sen, että mies vain makaisi selällään muna pystyssä ja olettaisi sinun huolehtivan teille molemmille orgasmin?
Tossa on se ongelma, siis naisen kannalta, että mies sais mutta nainen ei - useimmiten.joten eivät ole vertaiilukelpoisia. Mies siis saa aina, teki nainen mitä vain, muta nainen ei. Että missä se vastavuoroisuus olisi? Ja miksi se olis niin vaikeaa miehelle tehdä sille naiselleen se orgasmi, kun sen tekotavat hyvin kaikilla tiedossa?
Siksi kun se on vaikeaa kun se nainenkaan ei tee mitään miellyttääkseen miestä. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Aha, mies siis saa panna. Ja sitten mies saa. Mutta nainen ei. niin mikä tässä on se kohta missä mies huolehtii naisesta?
Missä kohtaa nainen huolehtii miehestä? Nainen antaa reikää ja mies sauvaa.
Nainenkin saisi panna, mutta haluaa vain maata. Oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Itse olen se aktiivisempi osapuoli seksissämme, eikä se minua haittaa. Tokihan olisi mukava jos puoliso joskus spontaanisti vaikka ottaisi suihin tai tekisi useammin jotain muuta mulle ilman että minä pyydän/ehdotan, mutta kun itse saan kiksejä siitä että saan puolison kiihottumaan ja nauttimaan ja kumpikin saa seksistämme tyydytyksen, tilanne on ihan ok.
Minä en naisena ainakaan saa mitään siitä että annan miehelle suuseksiä. Sehän loppuu siihen että mies saa ja itse jää kokonaan ilman. Te miehet ette sitten tajua ettå se on juuri.sitä että toinen ei tuo mitään omaa panosta seksiin vaan todellakin teettää kaiken naisella. Jos nainen vaikka makaisi liikkumattomana miehen alla niin mies saa kuitenkin itse siinäkin. Täytyy lisäksi olla todella huonoa seksiä jotta nainen esittää mieluumnin ruumista kuin elävää.
Mitä se mies saa siitä että antaa naiselle suuseksiä tai sormettaa häntä? Ei mitään. Sinun logiikallasi sitä ei siis kannata tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko passiivisuuten olla syynä ihan vaan ujous?
Voi toki. Oletko miettinyt vastaavia syitä siihen, että mies ei tee muuta kuin pane? Nekin on mahdollisia, mutta jostain syystä halutaan nostaa esille vain itsekkyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Itse olen se aktiivisempi osapuoli seksissämme, eikä se minua haittaa. Tokihan olisi mukava jos puoliso joskus spontaanisti vaikka ottaisi suihin tai tekisi useammin jotain muuta mulle ilman että minä pyydän/ehdotan, mutta kun itse saan kiksejä siitä että saan puolison kiihottumaan ja nauttimaan ja kumpikin saa seksistämme tyydytyksen, tilanne on ihan ok.
Minä en naisena ainakaan saa mitään siitä että annan miehelle suuseksiä. Sehän loppuu siihen että mies saa ja itse jää kokonaan ilman. Te miehet ette sitten tajua ettå se on juuri.sitä että toinen ei tuo mitään omaa panosta seksiin vaan todellakin teettää kaiken naisella. Jos nainen vaikka makaisi liikkumattomana miehen alla niin mies saa kuitenkin itse siinäkin. Täytyy lisäksi olla todella huonoa seksiä jotta nainen esittää mieluumnin ruumista kuin elävää.
Mitä se mies saa siitä että antaa naiselle suuseksiä tai sormettaa häntä? Ei mitään. Sinun logiikallasi sitä ei siis kannata tehdä.
No tuo on ihan sitä aitoa naisvihaa. Mutta se on sun ongelmasi. Varmasti vajaata silloin sun eksielämäsi, jos et nauti siitä ettännat naisellesi nautintoa.. Voi voimikä asennevamma. Ihmettelen. Itse annan suikkareita miehelleni ja mies mulle samoin, ja molemmat nauttii.
Oletko kenties aikuinen mies ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä näyttäytyy käsittämättömänä: en tajua sitä, että mies panee kun saa siitä orgasmin, niin onhan se nainen siinä osallinen, niin eikös se mieskin voi sitten antaa naiselle sen orgasmin. jos ei sillä pelkällä panolla saa? Mikäsiitä tekee niin vaikean?
Ja eiköhän me naiset (minä ainakin) tehdä miehillemme vaikka mitä kivaa eri muodoissaan. AAika harva nainenkaan varmaan on ihan passiivien, vaikea uskoa että olis.
Mutta meille tämä seksi onkin ihan luonevaa, eikä lasketa mitään pisteitä. Mun mies antaa mulle aina montakin orgasmia, joten ei ole valittamista.
Hyvin harva mieskään vain panee. Itse en ainakaan ja vaikea uskoa että muutkaan. Miehethän tekee kaikenlaista kivaa naisillemme.
Vähintään ovat samalla tavalla osallisia kuin naisetkin miehen orgasmiin. Jotenkin vain naisille kamalan vaikeaa toimita niin että sen orgasminsa saisivat. Ja sitten se on miehen vika. En vaan käsitä. Että jos minä en viitsi kovin aktiivisesti toimia, mutta olen kuitenkin paikalla, niin onko se naisen vika, etten saanut orgasmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
No tuo on ihan sitä aitoa naisvihaa. Mutta se on sun ongelmasi. Varmasti vajaata silloin sun eksielämäsi, jos et nauti siitä ettännat naisellesi nautintoa.. Voi voimikä asennevamma. Ihmettelen. Itse annan suikkareita miehelleni ja mies mulle samoin, ja molemmat nauttii.
Eikö se ole ihan samanlaista miesvihaa tuolta naiselta, joka sanoi ettei saa mitään siitä että antaa suuseksiä miehelle? Ja miksi et siihen halua puuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Miehenä voin sanoa, että vähintään se puolet nautinnosta sekstatessa tulee siitä kun saan naiseni hulluksi himosta ja saattaa hänet sinne huipulle..toinen puoli tulee siitä kun itse saan kiivetä sinne ja saan täyttymyksen..mutta jos sen mulle tekee nainen niin sitten olen jo paratiisissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi toki. Oletko miettinyt vastaavia syitä siihen, että mies ei tee muuta kuin pane? Nekin on mahdollisia, mutta jostain syystä halutaan nostaa esille vain itsekkyys.
Sitähän tässä ollaan kysytty, etkä ole vastannut. Sitten ujojen kannattaa oävähän rohkaista myös itseään. Kyllähän minäkin ehdotan eri asentoja, mutta osalle ei vaan käy, kaiken maailman selitykset on kuultu. Siksi minä tätä kyselen, en edes ottanut sukupuolia asian tiimoilta esille. Voi se mieskin olla ujo!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Sivusta. Sinulla on asenteessasi vamma ja näet vain naisvihan. N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä ollaan kysytty, etkä ole vastannut. Sitten ujojen kannattaa oävähän rohkaista myös itseään. Kyllähän minäkin ehdotan eri asentoja, mutta osalle ei vaan käy, kaiken maailman selitykset on kuultu. Siksi minä tätä kyselen, en edes ottanut sukupuolia asian tiimoilta esille. Voi se mieskin olla ujo!!
Tottakai voi olla mieskin ujo, mutta paneehan se jos sänkyyn menee naisen kanssa!
Mutta toivotonta tämä keskustelu, jos asenne on sellainen, ettei naiseen nyt vaan voi koskea jotta saisi sen orgasminsa. Mutta se miehen nautinto on kai sitten se pääasia aina vaan. No sellaiselle miehelle ei se nainenkaan sitten varmaan mitään temppujahalua tehdä, itsellä ainakin jäisi ensimmäiseksi ja viimiseksi kerraksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin harva mieskään vain panee. Itse en ainakaan ja vaikea uskoa että muutkaan. Miehethän tekee kaikenlaista kivaa naisillemme.
Vähintään ovat samalla tavalla osallisia kuin naisetkin miehen orgasmiin. Jotenkin vain naisille kamalan vaikeaa toimita niin että sen orgasminsa saisivat. Ja sitten se on miehen vika. En vaan käsitä. Että jos minä en viitsi kovin aktiivisesti toimia, mutta olen kuitenkin paikalla, niin onko se naisen vika, etten saanut orgasmia?
No hyvä! Silloinhan sinä siis annat sen orgasmin sille naisellesi. Kaikki hyvin siis. Win-win.
Sinä olet vielä aivan lapsi näissä asioissa.