Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin vastavuoroisuus

Vierailija
05.05.2021 |

Olenko ymmärtänyt oikein, että jos toinen makaa vain paikoillaan, niin minun asiani ei ole huolehtia hänen orgasmistaan, koska hän ei vastavuoroisesti tee mitään minun nautinnon eteen? Eikö seksin tulisi olla vastavuoroista, eikä vain toisen aktiivista osallistumista?

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vinkkailla... tää MT-tapaus siirtyy vaan häiritsemään muitakin palstoja. Antaa vaan häröillä ja päteä täällä.

Edelleenkään ei yhtään vastausta, miksi nainen saa vaatia että hän saa olla liikkumatta ja hänelle tuotetaan orgasmi, mutta mies ei saa tätä vaatia. Ei yhtään vastausta, osaisitko sinä vastata?

Kenen ääliön kanssa oikein harrastelet "seksiäsi"? Mistä löytyy nainen, joka alkuun sanoo "vaadin ettei minun tarvitse sitten liikkua"...et mistään!  Ja voithan sinä sitten vaatia haluamaasi liikkumattomuutta. Sinähän sitten olette sisäkkäin ja molemmat liikkumatta!!! Ai mikä skenaario! Mutta siinä taitas todella toteutua se, ettei sitten saa kumpikaan!

Ei kumppaneista tiedä etukäteen miten he käyttäytyvät sängyssä. Näitä on tullut vastaan ja korostan että valta osa naisista on hyviä ja huomioonottavia. Siksi kyselin tätä, koska en ymmärrä tätä käyttäytymismallia. Nyt on tullut selväksi, että se reikä pitäisi riittää miehelle, ikäänkuin se nainen on muuten täysin turha. En minä ainakaan viitsi panostaa jo naisen aino teko on levittää jalat, joskus lopetan sitten kesken kun ei tuo niin kovin kiihottavaa nyt oikeesti ole.

Sulla Pinocchion nenä! Et jätä kesken kyllä. Ja sanon taaskin, että voi olla naisellamonta syytä yrittää vain olla, kun ei osaa, on ujo tai on kauheita estoja. Rankaise sinä heitä sitten, niin saavat lisää estoja. Ja kyllä sinä mies saat aina!

Käsi sydämelle: montako kertaa olet tänne itse kirjoittanut jonkin ”mies käyttää naista vain reikänä” -henkisen kirjoituksen? Ja nyt kun löytyy joku joka ei käytäkään vaan lopettaa, niin näinhän sinä vastaat. Olet sinä vaan sitten maaninen trolli. Mies mies mies, huono huono huono. Etkö mihinkään muuhun saa ajatuksiasi käännettyä?

Totuus on usein tuima: Jos mies on itsekäs ja vain panee, niin hän sitte on huono. Ei se muutu miksikään millään tarinalla siitä, "etten voi nyt sormeani liikutta sillä klitoriksella millään, kun tämä nainen on ihan liikkumaton". Onko tällainen mies hyvä vaiko huono? Riippumatta siitä miten se nainen on..naisen mielestä huono. Jos on huono niin on. Mutta jos on hyvä niin kyllä silloin onhyvä! Ai jestas mun omaa miestäni! Hän on mestari antamaan ihan kaikkia juttuja minulle, ja samoin minä hälle. Ja tosiaan;hän antaa minulle monta orgasmia aina, useimmiten itse saa yhden.  Pitäsköhän hänen nyt  jotenkin saada kompensaatiota? Ei hän nauttii kun saan. Ja minä myös nautin kun hän saa...ja mieluusti ja vapaaehtoisesti teen hänelle kaikkea kivaa, pyytämättä- Tätä tarkoitin kahden aikuisen ihanalla keskinäisellä seksillä. Melkein euforiaa.Ei mitään laskemista  montako liikettä kukin teki.

Ja kun nainen saa enemmän, niin sehän riittää että mies nauttii toisen saamisesta. Ei silloin tekemisiä tai orgasmeja tarvitse laskea. Vaan annas olla, jos se onkin mies joka saa enemmän. Jostain syystä alkaakin kiinnostaa kuka sai/teki ja kuinka paljon. 

Päivä pääsi käyntiin..

Vierailija
142/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI HALOO!!! Miehet..jos seksi naisen kanssa on NOIN hankalaa niin älkää työntäkö sitä piliänne sinne reikään...ja naisille sama toisinpäin..jos se on NOIN hankalaa niin älkää päästäkö kenenkään piliä edes näköetäisyydelle pillustanne..itse miehenä kyllä nautin siitä työntymisestä niin paljon että käyttäydyn sen mukaisesti että pääsen työtymään..itseasiassa aika useinkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEI HALOO!!! Miehet..jos seksi naisen kanssa on NOIN hankalaa niin älkää työntäkö sitä piliänne sinne reikään...ja naisille sama toisinpäin..jos se on NOIN hankalaa niin älkää päästäkö kenenkään piliä edes näköetäisyydelle pillustanne..itse miehenä kyllä nautin siitä työntymisestä niin paljon että käyttäydyn sen mukaisesti että pääsen työtymään..itseasiassa aika useinkin..

ÄLÄ HUUDA NAISILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
144/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ HUUDA NAISILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anteeksi!

Vierailija
145/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi aikuiset ihmiset tehdä tällasta paskaa niin hienosta yhyeisestä ihanasta kuin seksi? Yks vaan panee ja panee ja väittää sitten ettei nauti vaikka saa orgasmin, ja toinen ei liikauta sormeaankaan, ja kolmas panee suuhun, eikä tee muuta,Kuka näissä jutuissa voittaa paitsi mies.

YHTEISESTÄ? Mitä yhteistä se nainen tekee?

ANTAA SEN REIÄN KÄYTTÖÖN!!!!!!!! MENIKÖ JAKELUUN??????????

Aivan kuten mieskin antaa kullin käyttöön. Eli molemmat ovat kovasti osallistuneet vaikkei yhtä tuikkausta kummempaa olisi tapahtunut.

Vierailija
146/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako seksiä ylipäänsä harrastaa, jos on noin vaikeeta?

Vierailija
147/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi ei ikävä kyllä ole lainkaan vastavuoroista. Minä hyväilen monin tavoin, otan suihin, yritän pitkittää kosketuksia ennen yhdyntää. Mies on tyytyväisenä todennutkin, että olen aktiivinen sängyssä toisin kuin monet hänen aikaisemmat naisensa.

Hän ei valitettavasti näe asiaa kuin omalta kantiltaan. Mies sanoo painokkaasti, että hänelle naisen nautinto on tärkeä asia, mutta esileikki lasketaan sekunneissa, korkeintaan minuuteissa, ja sen jälkeen minun pitäisi "liikkua hänen päällään ratsastaen niin, että osuu oikeisiin kohtiin". Olettaa, että pääsen huipulle vain ja ainoastaan yhdynnässä.

En ole koskaan feikannut. Mies on tietoinen siitä, etten yleensä pysty tulemaan näin. Hän usein harmittelee asiaa, mutta sormet eivät juuri koskaan löydä tietään sinne herkkunappulalle, ei vaikka mikä olisi. Ei ole auttanut, että osoitan kaikin tavoin nauttivani niissä tilanteissa, kun näin tapahtuu. Jos kyse on siitä, ettei hän ymmärrä kauniisti sanomalla, kuinka rautalangasta minun pitäisi pystyä asia hänelle vääntämään? Pitäisikö minun hänelle illalla leffan lomassa sanoa, että kuule, minä todellakin tarvitsisin sitä klitoriksen hyväilyä voidakseni nauttia seksistä enemmän?

Vierailija
148/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajatar kirjoitti:

Meillä seksi ei ikävä kyllä ole lainkaan vastavuoroista. Minä hyväilen monin tavoin, otan suihin, yritän pitkittää kosketuksia ennen yhdyntää. Mies on tyytyväisenä todennutkin, että olen aktiivinen sängyssä toisin kuin monet hänen aikaisemmat naisensa.

Hän ei valitettavasti näe asiaa kuin omalta kantiltaan. Mies sanoo painokkaasti, että hänelle naisen nautinto on tärkeä asia, mutta esileikki lasketaan sekunneissa, korkeintaan minuuteissa, ja sen jälkeen minun pitäisi "liikkua hänen päällään ratsastaen niin, että osuu oikeisiin kohtiin". Olettaa, että pääsen huipulle vain ja ainoastaan yhdynnässä.

En ole koskaan feikannut. Mies on tietoinen siitä, etten yleensä pysty tulemaan näin. Hän usein harmittelee asiaa, mutta sormet eivät juuri koskaan löydä tietään sinne herkkunappulalle, ei vaikka mikä olisi. Ei ole auttanut, että osoitan kaikin tavoin nauttivani niissä tilanteissa, kun näin tapahtuu. Jos kyse on siitä, ettei hän ymmärrä kauniisti sanomalla, kuinka rautalangasta minun pitäisi pystyä asia hänelle vääntämään? Pitäisikö minun hänelle illalla leffan lomassa sanoa, että kuule, minä todellakin tarvitsisin sitä klitoriksen hyväilyä voidakseni nauttia seksistä enemmän?

Keksi jo jotain uutta täksi päiväksi.

Vierailija
149/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki seksi muualta. Molemmille helpotus.

Vierailija
150/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajatar kirjoitti:

Mun mies luki tämän ja käski sanoa, että miehei on täys torvi joka joutas heivata. Ja olen tasan samaa mieltä!

Vierailija
151/153 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettajatar kirjoitti:

Mun mies luki tämän ja käski sanoa, että miehei on täys torvi joka joutas heivata. Ja olen tasan samaa mieltä!

Siellä yhtä torvi joka ei trolleja tunnista.

Vierailija
152/153 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata vinkkailla... tää MT-tapaus siirtyy vaan häiritsemään muitakin palstoja. Antaa vaan häröillä ja päteä täällä.

Edelleenkään ei yhtään vastausta, miksi nainen saa vaatia että hän saa olla liikkumatta ja hänelle tuotetaan orgasmi, mutta mies ei saa tätä vaatia. Ei yhtään vastausta, osaisitko sinä vastata?

Kenen ääliön kanssa oikein harrastelet "seksiäsi"? Mistä löytyy nainen, joka alkuun sanoo "vaadin ettei minun tarvitse sitten liikkua"...et mistään!  Ja voithan sinä sitten vaatia haluamaasi liikkumattomuutta. Sinähän sitten olette sisäkkäin ja molemmat liikkumatta!!! Ai mikä skenaario! Mutta siinä taitas todella toteutua se, ettei sitten saa kumpikaan!

Ei ne naiset sitä etukäteen mainosta, mutta käytännössä moni sitten kuitenkin minimoi oman liikkumisensa.

Vierailija
153/153 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nainen vain makaa ja mies panee, saahan mies orgasminsa. Yleensä nainen ei saa oli sitten hiljaa, tai tekisi mitä tahansa. Siis SUURIMMALLA osalla. Joten Kyllä jos mies viitsisi sitä sormeaan tai kiletään liikuttaa saisivat molemmat. Se vois olla vaikka kiitos sille naiselle, kun antoi (rumasti sanottuna) sen reiän, vaikka passivisenin, sen miehen käyttöön ja oman tyydytyksensä saamiseen.

Jos nainen ei itse viitsi olla aktiivinen, niin miksi mieskään näkisi vaivaa?

Hyväksyisitkö sinä sen, että mies vain makaisi selällään muna pystyssä ja olettaisi sinun huolehtivan teille molemmille orgasmin?

Tossa on se ongelma, siis naisen kannalta, että mies sais mutta nainen ei - useimmiten.joten eivät ole vertaiilukelpoisia. Mies siis saa aina, teki nainen mitä vain,  muta nainen ei. Että missä se vastavuoroisuus olisi? Ja miksi se olis niin vaikeaa miehelle tehdä sille naiselleen se orgasmi, kun sen tekotavat hyvin kaikilla tiedossa?

Ei miehet saa aina ja harva nauttii siitä jos nainen vaan makaa, en ole kuullut kenenkään nauttivan. Et kai vaan arvota miehen tuntemuksia alemmas kuin naisen? Ja lisäksi jos naisen on vaikeampi saada itsensä tyytyväiseksi, niin sitä suuremmalla syyllä hänen kannattaisi panostaa myös siihen miehen nautintoon edes hivenen. Miksi maata vain paikallaan ja odottaa? Tuohan on perin itsekäs tapa, odottaa että joku muu tekee ainulle jotakin, tekemättä itse mitään, siitä tässä on kysymys. Odottaako se nainen myös miehen tekevän tämän onnelliseksi? Odottaako se nainen miesten hoitavan kaikki ja hän ei tee mitään? Perin erikoista on jos toisella on silloin jos hänen tavoitteisiin vielä vaaditaan enemmän ja silti vain odottaa, että toinen tekee kaiken. Sivusta.

Fiksu mies huolehtii naisen nautinnosta eikä naisen tarvitse tehdä mitään muuta, kuin antaa reikä käyttöön. Kyllä sen edestä miehet joutavat orkuttamaan naisensa.

Hyvä jos joutavat, mutta puheiden perusteella eivät jouda. En minä ainakaan huolehdi naisen orgasmista pätkääkään jos tämä vain makaa. Niin se maailma toimii ja ei auta kuin kuikuilla sitten peiliin. Osallistuvat naiset saavat sitten muidenkin orkut.

olet kyllä karmea.

Kertoisitko miksi? Että haluan kumppanin osallistuvan seksiin? On todella kamalaa.

Ei tule itselläsi sitten mieleem katsoa peiliin? Nimittäin jos kerta toisensa jälkeen osuu kohdalle osallistumattomia naisia niin eikö se vika ole silloin sinussa?

Eiköhän se ole samalla tavalla naisen syytä katsoa peiliin jos kerta toisensa jälkeen osuu kohdalle miehiä, jotka eivät ole aktiivisia naisen nautinnon tuottamiseksi?

Sori, unohdin. Sehän vaan kertoo miesten yleisestä itsekkyydestä seksissä.