Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 kk poika putosi rattaista.

Vierailija
17.08.2006 |

Oltiin kirpparilla miehen ja 8kk pojan kanssa. Mies työnsi vaunuja että saisin katsella rauhassa, mutta hetken päästä kuului hyllyjen takaa muksahdus ja raastava itku ja vieressä joku äiti vaan tokaisi " ohhoh!" ylimielisellä äänensävyllä. Ryntäsin heti paikalle ja tivasin miten poika putosi? Miksei yhtään seurannut missä asennossa oli rattaissa?

Mies meni ihan lukkoon ja tunsin itseni ihan pöljäksi ja surkeaksi. Ihmiset tuijottivat yrmeästi kun sanoin että nyt lähdetään äkkiä kiitämään terveyskeskukseen tarkistamaan tilanne. En voi luottaa mieheen näköjään yhtään kun pari kertaa aiemminkin tapahtunut pari kertaa samanlaisia mokia. Nosti joskus poikaa tukematta selästä ja selkä nitkahti taaksepäin. Havahtui sitten kuitenkin ja meni paniikkiin kun aloin syytellä. Mies on muuten hyvä isä mutta pelkään hirveästi että lapselle sattuu jotakin kun niin epäskarppi usein. :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisiltana taas oli kädet täynnä muuta että unohtui etsiä valmiiksi. Minun vika siis. Olen perheen ainoa muisti ja minun pitää muistaa kaikki. Olen alkanut unohdella asioita kun pää hajoaa vaan tähän mylläkkään. Aina saa olla muistuttelemassa miestä ettei unohda jotakin. Laskuja jää maksamatta ja avaamatta jos en muistuta. Lapset jää syöttämättä ja kylvettämättä jos en huolehdi. Mies nukkuu pommiin jos en herätä. En voi mitenkään muistaa kaikkia ja niitä muistimokia sattuu minulle juuri. Ei siinä kiiretilanteessa voi alkaa enää penkomaan.

ap

Vierailija
22/22 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten vahtia että leikkivät kiltisti yhdessä jotta saan edes tiskattua tai jotain. Tämä kaaos masentaa kun en ehdi edes aloittaa siivoamista koskaan kun koko ajan esikko kiusaa vauvaa. :( Mies ei koskaan varsinaisesti perään katso vaan lukee lehteä tai jotakin kun lapset peuhuaa. Leikkikehässä vaavi ei viihdy joten sinne ei voi teljetä. On se vähän epäreilua kun minulle kasautuu kaikki vastuu enkä ehdi revetä kaikkeen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän