G: Mikä on surkein saamasi lahja?
Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.
Kommentit (925)
Sain rippilahjaksi koirien ja juoppojen kusemasta ojasta kerättyjä kukkia ja 5 euron setelin saatesanoilla että kehtaankin pyytää niin paljon ja saan maksaa nämä takaisin. Jäkytyin niin paljon ja sillä samalla sekunnilla pilasi juhlamielen ja mihinkään juhlasyömisiin en koskenut, vaikka juhlat olivat minun. Vieras oli sukulaiseni exä.
Ex osti minulle lahjaksi paistinpannun ja DVD-leffan. Otti leffan lainaan heti itselleen ja paistinpannun otti omaan käyttöönsä minun luona käydessään, kun ei tykännyt mun edellisestä paistinpannusta. Eli itselleen lahjoja, mutta minulle lahjoiksi naamioituina.
Itse ostin hänelle vähäisistä opiskelijarahoista hänen lempihajuvettään, pienen pullon viskiä ja tilasin ulkomailta hänen haaveilemansa kirjan.
Ystäväni työskentelee muotialalla ja hänellä on tosi hyvä silmä ihmisten pukemiselle. Olen saanut häneltä lahjaksi vaatteita, koska vaatteet ovat hänelle tärkeitä. Valitettavasti vaatteet ovat joka kerta olleet tyylillisesti sellaisia, etten pidä niitä itse tai/ja minulla ei ole niille käyttöä esim. T-paitoja, kun itse käytän 3/4 tai 3/4 hihaisia vaatteita ja mekkoja. Olemme tunteneet 20 vuotta.
Täyttäessäni 60v sain kälyltäni lahjaksi vihreän koriste sammakon, jossa voi kuulemma polttaa hyttys savuja.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vain voi ajatella että mikään olisi surkein lahja. Minusta se on niin rumaa ja ahneutta edes ajatella tuollaista. Olen kiitollinen kaikista lahjoistani, koska antaja on varmasti tarkoittanut pelkkää hyvää sen antaessaan. Minulle ei kenenkään edes tarvitse lahjoja antaa, en kaipaa sellaista. Se että ihminen on olemassa on jo lahja.
Hurskasteluketjun voit avata ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuneet inkiväärikaramellit.
Valmistujaislahjaksi saatu yhden hengen kirjava pussilakanasetti tädiltä. Olin jo seurustellut mieheni kanssa kolme vuotta ja olimme muuttaneet yhteen. Yhdellä kammottavalla eriparisella setillä ei tehnyt yhtään mitään. Enemmän nauratti silti kuin harmitti.
Eikö teillä käy koskaan yövieraita?
Itselläni useita yksittäisiä pussilakanoita, ja kaikille on käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhentuneet inkiväärikaramellit.
Valmistujaislahjaksi saatu yhden hengen kirjava pussilakanasetti tädiltä. Olin jo seurustellut mieheni kanssa kolme vuotta ja olimme muuttaneet yhteen. Yhdellä kammottavalla eriparisella setillä ei tehnyt yhtään mitään. Enemmän nauratti silti kuin harmitti.
Eikö teillä käy koskaan yövieraita?
Itselläni useita yksittäisiä pussilakanoita, ja kaikille on käyttöä.
Käy !
Vieraat käyttävät samoja lakanoita, kuin me.
Meillä on 5 settiä ja hyvin voin ottaa yhden sieltä vieraalle.
Meillä koti on semi minimalistinen ja tällainen menisi kiertoon.
Mun vanhemmilla käy paljon vieraita. Antaisin sen heille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vain voi ajatella että mikään olisi surkein lahja. Minusta se on niin rumaa ja ahneutta edes ajatella tuollaista. Olen kiitollinen kaikista lahjoistani, koska antaja on varmasti tarkoittanut pelkkää hyvää sen antaessaan. Minulle ei kenenkään edes tarvitse lahjoja antaa, en kaipaa sellaista. Se että ihminen on olemassa on jo lahja.
Hurskasteluketjun voit avata ihan erikseen.
Et sitten ymmärrä kysymystä , ei sinusta tee lässytyksesi yhtään parempaa ihmistä , vaikket lahjoja saakkaan ! Olet yksinäinen ja sen huomaa tekopyhyydestäsi !
Iso lautanen jossa oli kynttilöitä päällä
Sellainen jonka mies antoi yöllä minulle kun mentiin nukkumaan. Aamulla heräsin niin mitään lahjaa ja miestä ei ollutkaan enää.
Rippilahjaksi nuukalta tädiltäni halvan vyön joka oli sellaista keinotekoista ainetta että hajosi heti kun vähän taivutti, eli sitä ei voinut edes kertaakaan käyttää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksikupongit silloiselta aviomieheltä. Ei ollut jaksanut edes askarrella niitä valmiiksi, vaan itse olisi pitänyt leikellä useampi a4 kupongeiksi ja liimata kartongille. Käyttämättä jäi.
Mikä on seksikuponki?
Käytetään niissä perheissä, joissa seksi on kortilla.
Sain mieheltäni virranjakajan joululahjaksi, ja anoppi ja appi nauraa höröttivät.
Sain pari vuotta sitten sähköpyörän, joka on niin korkeaa mallia, että en pienikokoisena pysty sillä ajamaan. Tosiasiassa osti sen itselleen, mutta naamioi sen minun lahjakseni.
Sain aikoinaan uskiskaverin uskisäidiltä paidan, jossa luki "Connected by God". Siinä vaiheessa mä olin jo lakannu uskomasta satuihin ja lisäksi paita oli kokoa xl, kun ite käytin kokoa m. Mul oli ja on vielä syömishäiriö ja koska en kilpirauhasen vajaatoiminnan takia ollut yhtä langanlaiha kuin tän tyypin lapset, olin hänen silmissään varmaan "superläski".
Siskoni saa töistä ilmaiseksi kaikkea markkinointikrääsää, jossa on hänen firmansa nimi. Näitä se sitten antaa muille lahjaksi. Joululahjaksi sain mukin, jossa hänen firmansa nimi ja joskus tullut t-paitaa samaisen yhtiön nimellä jne.
Vierailija kirjoitti:
Sain mieheltäni virranjakajan joululahjaksi, ja anoppi ja appi nauraa höröttivät.
Sain pari vuotta sitten sähköpyörän, joka on niin korkeaa mallia, että en pienikokoisena pysty sillä ajamaan. Tosiasiassa osti sen itselleen, mutta naamioi sen minun lahjakseni.
Kuinka viitsit olla naimisissa noin tökerön ja ajattelemattoman miehen kanssa? Tai olisit ainakin myynyt pyörän eteenpäin ja pitänyt rahat.
Tiskirätin. Silkkaa veetuilua, lahjan antaja on sellainen näpäyttelijä-tyylin ihminen. No hyvät naurut ainakin saatiin puolison kanssa kun paketista paljastui tiskirätti 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain pari vuotta sitten sähköpyörän, joka on niin korkeaa mallia, että en pienikokoisena pysty sillä ajamaan. Tosiasiassa osti sen itselleen, mutta naamioi sen minun lahjakseni.Kuinka viitsit olla naimisissa noin tökerön ja ajattelemattoman miehen kanssa? Tai olisit ainakin myynyt pyörän eteenpäin ja pitänyt rahat.
Olen joskus miettinyt samaa, mutta hänessä on kaikki muu hyvää, mutta näissä lahja-asioissa ei vain tajua. On myös molemmilta vanehemmiltaan saanut tuohon mahdollistavan kasvatuksen.
Olenkin alkanut sanoa, että ei ostaisi mitään lahjoja, niin elämä olisi mukavaa🙄
Vierailija kirjoitti:
Iso lautanen jossa oli kynttilöitä päällä
Täähän kuulostaa jo ihan kivalta. Voi erillään käyttää jos ei yhdistettynä tykkää. Kynttilät omiin lyhtyihin tai kippoihin ja lautanen vaikka tarjoiluastiaksi tai kukkaruukun alle tai lahjottaa eteenpäin osissa tai koko helahoidon. Kaikkia saatuja lahjoja ei ilkeä eteenpäin antaa..
Terveisin, se tiskirätin saanut
Lakkasin kasvamasta joskus 12 vuotiaana ja jäin 150cm pituiseksi. Sain silti 15v. lahjaksi poikien takin kokoa 170cm, koska siinä piti olla kasvuvaraa. Itse olin pieni hintelä tyttö. Sääli, se takki oli tosi nätti ja sopi poikatytölle tyylillisesti, mutta muuten se oli sellainen teltta, että käytin sitä ehkä 3 kertaa.