Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on surkein saamasi lahja?

Vierailija
04.05.2021 |

Minä sain synttärilahjaksi mieheltäni suklaapatukan. Sellaista merkkiäkin, jota en syö.

Kommentit (925)

Vierailija
281/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi lähetti synttärilahjaksi siivousvälineitä.

Mikrokuituliina, raappa jolla voi putsata uunin luukun, joku kiillotuskinnas(? ehkä, en katsonut tarkemmin, joku lapanen kuitenkin) ja tiskiharja.

Vierailija
282/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohi nimissäni.

Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.

Ihan paras lahja. Aikuiset eivät tarvitse joululahjoja. En halua kotiini mitään sellaista tavaraa, jota en ole itse valinnut. Joten mieluiten lahja hyväntekeväisyyteen.

Jokainen voi lahjoittaa hyväntekeväisyyteen itse jos haluaa ja siinä tapauksessa tämä olisi ok jos lahjan saada olisi itse toivonut hyväntekeväisyyttä. Tällä tavallahan lahjan antaja antaa lahjan kuitenkin toisaalle ja saa hyvän mielen vain itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain äidiltä joskus joululahjaksi korvakorut. Sitä vaan, että mulla ei ole reikiä korvissa ja hän varsin hyvin tiesi sen. Halusi vaan nolata mut muiden nähden ”ai jaa en mää yhtään muistanut” = näin vähän sinusta ja tunteistasi piittaan.

Näitä esimerkkejä olisi vaikka kuinka...

Vierailija
284/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi lähetti synttärilahjaksi siivousvälineitä.

Mikrokuituliina, raappa jolla voi putsata uunin luukun, joku kiillotuskinnas(? ehkä, en katsonut tarkemmin, joku lapanen kuitenkin) ja tiskiharja.

Hyvää tavaraa. Pesee palmuöljymakeiset mennen tullen

Vierailija
285/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta parisuhdeopas ja vielä sellaisena vuonna kun meillä meni huonosti. Oli kiva avata se mieheni sisarusten ja anopin silmien alla. Sen jälkeen ollut vähän viileämmät välit.

Vierailija
286/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän puolisolta pussi vaahtokarkkeja syntymäpäivälahjaksi sinä vuonna, kun äitini oli kuollut pari kuukautta ennen syntymäpäivääni.  Olin heillä silloin viikonloppuvisiitillä, ja vaikka olinkin n 20 v tämä tuntui pahalta. Eipä heiltä muuten tullut edes korttia, normaalisti ehkä tekstiviesti tai puhelu.

Vierailija
287/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain parikymppisenä joululahjaks käytöksen kultaisen kirjan. Jippii..eipä oo tullu paljoo luettua.

Vierailija
288/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksältä sain kerran joululahjaksi paketillisen kananfilesuikaleita + huulirasvan.

Vierailija
289/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksältä sain kerran joululahjaksi paketillisen kananfilesuikaleita + huulirasvan.

Nyt on pakko kysyä, että miten tämä lahja annettiin??? Oliko jääkaapissa ja sieltä antoi? Vai kenties paketissa lämpimässä?

Vierailija
290/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koriste-esineet. Jokainen minut tunteva tietää, etten voi sietää mitään krääsää. Kamalin esine on ollut möhkälemäinen, sininen tuikkupesä. Krääsän ohella sininen väri on inhokkini, mutta lahjoittajalle mieluinen. Lahjoitin hirvityksen koulun arpajaisiin.

Puolisoni ostaa aina jotakin hyödyllistä ja arkiaskareisiin liittyvää härpäkettä: ikkunakuivain, höyrypesuri, kännykkä jne. Ihan jees. Mieluummin sellaista, kuin turhaa roinaa.

Vierailija
291/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain kummitädiltä lapsena sarjan kahvilusikoita. Yhden kerrallaan. :D

Olisko tässä voinut olla kyse kummilusikka-perinteestä? Mä sain sedältäni joka synttäreillä yhden kaiverretun hopealusikan 12-vuotiaaksi asti.

Varmasti kyse perinteestä. Itse sain vain sen ensimmäisen lusikan😂

Joo. Perinteestä kyse. Tiedoksi, että hopeinen kahvilusikka on aikas tyyris. Itse kummina olen tiedustellut äidiltä, haluaako hän minun keräävän lapselleen tusinan nimikirjaimilla varustettuja kahvilusikoita ja mitä sarjaa. Toki olen aina lusikan ohella ostanut jotain pientä kivaa lapselle.

Itselläni on arvokkaana aarteena kummini ostamat ruusulusikat. Ne on ihana kattaa kahvikupin kylkeen erikoistilanteissa 💗

Vierailija
292/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, että miten tämä lahja annettiin??? Oliko jääkaapissa ja sieltä antoi? Vai kenties paketissa lämpimässä?

Ihan lahjapaketissa 😂

t. sama

Vierailija
293/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotis synttärilahjaksi sain äidiltäni lasten helmiaskartelusetin, jossa oli ikäsuositus 3-5v. Hän sai hirveän itkun puoli vuotta myöhemmin kun näki etten ollut edes avannut pakettia ja aioin myydä sen kirpparilla.

Vierailija
294/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohi nimissäni.

Voi kun olisikin pilaa mutta ei, eräs ystäväni muutama vuosi sitten antoi minulle joululahjaksi vuohen nimissäni johonkin kehitysmaahan.

Ihan paras lahja. Aikuiset eivät tarvitse joululahjoja. En halua kotiini mitään sellaista tavaraa, jota en ole itse valinnut. Joten mieluiten lahja hyväntekeväisyyteen.

Moraalisäteilijä.

Vierailija
295/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hopealusikat ivat erikoinen perinne. Itse en tiedä ketään joka näitä aikuisena käyttäisi. Miehelläni on lusikoita tusina, kakkulapio, salaattiottimet ja jälkiruokalusikat. Yhtäkään ei ole koskaan käytetty. Ei muista ottaa esille ja hankala tiskata.

Vierailija
296/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daami kirjoitti:

Ex antoi joulu lahjaksi yhden tulitikku rasian 😆 Olin viimesilläni raskaana niin kyllä siinä vähän tunteet roihahti 🤣

Se on "tuli tikkurasia" tai "tuli tikku rasia", muttei "tulitikku rasia".

Vierailija
297/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen käsilaukku vegaanille.

Vierailija
298/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli muutaman millin hajuvesinäyte, lyhyt lyijykynä, joku minipeli jossa oli pieniä ehkä sentin kokoisia pelimerkkejä.. Mitähän muuta yhtä turhaa siinä oli... Poikaystävän isältä ja akaltaan. Tosi pihejä.

Nuo lahjat kuulostaa ihan anoppini antamilta lahjoilta. Hän tilaili aina lehtiä ja sai kylkiäisiksi krääsää, minkä lahjoitti aina jollekin, niin ei tarvinnut ostaa muka mitään.

Bravuuri oli ne rihkamakorut, joita suvun nuoret saivat rippilahjoiksi.😅

T. Virranjakajan mieheltään saanut.

Vierailija
299/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä oli muutaman millin hajuvesinäyte, lyhyt lyijykynä, joku minipeli jossa oli pieniä ehkä sentin kokoisia pelimerkkejä.. Mitähän muuta yhtä turhaa siinä oli... Poikaystävän isältä ja akaltaan. Tosi pihejä.

Nuo lahjat kuulostaa ihan anoppini antamilta lahjoilta. Hän tilaili aina lehtiä ja sai kylkiäisiksi krääsää, minkä lahjoitti aina jollekin, niin ei tarvinnut ostaa muka mitään.

Bravuuri oli ne rihkamakorut, joita suvun nuoret saivat rippilahjoiksi.😅

T. Virranjakajan mieheltään saanut.

Minä sain mieheltä 2 käytettyä talvirengasta, ja joskus hummelin sukat, se oli kuin jpkin merkkilaukku. Ja sytytystulpat kerran.

Vierailija
300/925 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daami kirjoitti:

Ex antoi joulu lahjaksi yhden tulitikku rasian 😆 Olin viimesilläni raskaana niin kyllä siinä vähän tunteet roihahti 🤣

Se on "tuli tikkurasia" tai "tuli tikku rasia", muttei "tulitikku rasia".

Tulitikkurasia.