Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Tykkäätkö, että naisesi kiusoittelee peppureikääsi samalla, kun hän ottaa suihin?

Vierailija
04.05.2021 |

Oma sormeni jotenkin aina vaistomaisesti tuppaa menemään mieheni peräaukolle, kun otan häneltä suihin. Mies kuitenkin siirtää käteni aina pois. Kuinka yleistä on, että mies haluaa peppuaan näpelöitävän? Mies itse kyllä tykkää näpelöidä minun peräaukkoani sekä suuseksissä että yhdynnässä, ja pidän kyllä siitä. Siksi kai oma kätenikin huomaamattani lipuu hänen aukolleen.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä persearskat🙄

Vierailija
42/52 |
20.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuullut tästä, ja kokeilin sitä miesystäväni kanssa. Hän ei ollut aikaisemmin saanut sormea pyllyyn, mutta alkujärkytyksen jälkeen huomasin, että wow, taitaa tuntua hyvältä. Normaalisti suikkaria antaessani saan imuttaa niin pitkään, että leuat väsyy. Mutta kun sormella tunnusteli sitä oikeaa kohtaa (aika helppo tunnistaa se kohouma siellä), ja alkoi hieromaan, niin mies laukesi varsin nopeasti (ja runsaasti). Mies oli tämän jälkeen ihan taivaissa, joten taisi tykätä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tätä ketjua, alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Haluan niin paljon peppuuni täytettä! Kaluni seisoo kuin heinäseivä ja pyllyni supistelee halukkaana ja kiimaisena.

Vierailija
44/52 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä mitään kunnon laukeamisesta jos ei ole sitä eturauhasta hieromalla kokenut... Lähtee niin syvältä ja runsaasti että meinaa taju lähteä. Kontalleen lattialle ja vaimo hieromaan kalua ja persettä. Kun kalua taivuttaa kunnolla taakse ja lypsää että laukeaa alla olevalle viltille tai pyyhkeelle... Huh huh!

Vierailija
45/52 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: kyllä kiitos :) Eikä pelkästään sormella, vaan anna kielellä yhtä himokas kielari sinne kuin teininä suulle.

Vierailija
46/52 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnenpoeka kirjoitti:

Ei tiedä mitään kunnon laukeamisesta jos ei ole sitä eturauhasta hieromalla kokenut... Lähtee niin syvältä ja runsaasti että meinaa taju lähteä. Kontalleen lattialle ja vaimo hieromaan kalua ja persettä. Kun kalua taivuttaa kunnolla taakse ja lypsää että laukeaa alla olevalle viltille tai pyyhkeelle... Huh huh!

Miksi oma vaimo?

Vierailija
47/52 |
24.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään!

Ihanaa vääntää kunnon savet sormiin.

Vierailija
48/52 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle: kyllä kiitos :) Eikä pelkästään sormella, vaan anna kielellä yhtä himokas kielari sinne kuin teininä suulle.

Tuo kielari peppuun on niin villin ja mahtavan tuntuista, että meinaa taju lähteä. Yhden kerran olen tätä herkkua saanut, mutta se oli valitettavasti vain yhden yön kestänyt tuttavuus. Ja jotenkin sitä on niin häveliäs, ettei sitä kehtaa pyytää. Sen kerran kun olen vihjaillut, että se tuntuis hyvältä, vastaus on ollut tyyliin "no en varmana tee"

Vierailija
49/52 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ei saa edes suuseksiä, mutta onneksi on halukas eronnut tuttava joka tekee sitä mielellään. Tuntuu hyvälle.

Vierailija
50/52 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin kävisi mutta saan vain käsihoitoa.

Vierailija
51/52 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sähköhammasharja kondomin sisällä ja sillä kutitellaan toisten tummaa herkkureikää

Vierailija
52/52 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisipa nainen mun peppua.....oih!