Mies! Tykkäätkö, että naisesi kiusoittelee peppureikääsi samalla, kun hän ottaa suihin?
Oma sormeni jotenkin aina vaistomaisesti tuppaa menemään mieheni peräaukolle, kun otan häneltä suihin. Mies kuitenkin siirtää käteni aina pois. Kuinka yleistä on, että mies haluaa peppuaan näpelöitävän? Mies itse kyllä tykkää näpelöidä minun peräaukkoani sekä suuseksissä että yhdynnässä, ja pidän kyllä siitä. Siksi kai oma kätenikin huomaamattani lipuu hänen aukolleen.
Kommentit (52)
Siis mitä *ittoa? Ällöttävää ja hin-tahtavaa, anteeksi nyt vaan. Miesten persereikiin en koskisi tikullakaan.
M43 kirjoitti:
Tykkäisin, mutta puoliso ei ole oikein innostunut mun peppua sorkkimaan, vaikka itse pitääkin peppuleikeistä.
No ylläri???? Miehen ja naisen perse nyt vähän eri asia.
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Tykkäisin, mutta puoliso ei ole oikein innostunut mun peppua sorkkimaan, vaikka itse pitääkin peppuleikeistä.
No ylläri???? Miehen ja naisen perse nyt vähän eri asia.
No ylläri.. Miehen pepusta tulee miehen kakkaa ja naisen pepusta naisen kakkaa.... Mutta onko niissä pepuissa muita eroja?
Peppu on kaikille sukupuolille yksi eroottisimmista alueista!
Itse en tykkää. Ei ole herkkää aluetta tuo peräreiän ympärys, eikä väliliha.
Tykkään kun nainen imee kullia ja välillä ottaa munat suuhun vuorotellen ja lutkuttaa niitä.
Tietenkin mies tykkää.
Multitatsaajanainen tekee montaa asiaa samaan aikaan esim. ottaa suihin, pampuloi sun paskareikä, viikkaa perheen pyykit, tsekkaa seuraavan viikon kalenteria, suunnittellee reitin asta to bee ilman navigaattoria, rauhoittelee ja lohduttaa sun rakastajatarta, siivoaa perheen koronakoiran kurajälkiä lattiasta ym.
Sä vaan olet ulkoistanut sun tyydytrtämisen naisellesi. Olisit nyt vähän tehokkaampi. Yks penis ja kakkareikä. Mies hanki elämä ja ehkä myös työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies tykkää.
Multitatsaajanainen tekee montaa asiaa samaan aikaan esim. ottaa suihin, pampuloi sun paskareikä, viikkaa perheen pyykit, tsekkaa seuraavan viikon kalenteria, suunnittellee reitin asta to bee ilman navigaattoria, rauhoittelee ja lohduttaa sun rakastajatarta, siivoaa perheen koronakoiran kurajälkiä lattiasta ym.
Sä vaan olet ulkoistanut sun tyydytrtämisen naisellesi. Olisit nyt vähän tehokkaampi. Yks penis ja kakkareikä. Mies hanki elämä ja ehkä myös työpaikka.
Nyt on jollain vakiotrollilla oikein flow päällä tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies tykkää.
Tässä kysyttiin miesten mielipidettä. Katkerat trolliakat pois.
Naiseni teki kerran tämän minulle, ja oli aivan upeaa. Toisen kerran hän sen teki pitkän anelun jälkeen, sitten on sanonut että tarvitaan joku hanska ettei sormet ala haista, vaikka kävisin suihkussa ja pesisin peppua kuinka, niin se ei muuta asiaa.
Haluaisin todella sitä lisää. Joskus tuntuu että hän tahallaan ei anna sitä mistä innostun liikaa. Se olisi ikäänkuin miehen tahtoon taipumusta, ja hänhän ei yhdenkään miehen pillin mukaan pompi.
Mikään lelu tai sen reiän yksin rassailu tunnu lähellekään samalta. Tämä on saanut minut myös kiinnostumaan vähän miesten välisestä jutusta, en vaan pysty siihen yhdenkään miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin mies tykkää.
Tässä kysyttiin miesten mielipidettä. Katkerat trolliakat pois.
”Trolliakat”… täällä ei ole nsisia. Samoja joutilaita homoja aamusta iltaan
Vierailija kirjoitti:
En. Homostelut asia erikseen.
Hehe, keksitpä nerokkaan nasevan ja tuoreen läpän. Unohdit kuitenkin samaan hengenvetoon mainita, että suuseksi kuuluu samaan kategoriaan, sitähän homot myös kovasti harrastavat. Että muistat sitten seuraavan kerran, kun tyttis tulee tarjoamaan suikkaria, niin ainoa oikea vastaus on ”Ei pysty, en ole homo”.
Vaimoni puhtaus friikki,
Hän käyttää anusta runkatessa hanskaa.
Tykkään kun hän rasvaa hanskan ja työmtää kakkoseen kun imee
Kun sormella hieroo eturauhasta ja ottaa suihin samaan aikaan, sitä laukeaa tavanomaista huomattavasti voimakkaammin ja suuremmalla määrällä. Se tuntuu älyttömän hyvältä, mutta ymmärrän myös suihinottoa antavaa, että ison lastin voimakas purkautuminen suuhun tai ehkä jopa nieluun voi olla tukehduttavan tuntuista.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni puhtaus friikki,
Tykkään kun hän rasvaa hanskan ja työmtää kakkoseen kun imee
Ei välttämättä huono asia! Rakastan kumihanskoja ja liukkaria pepussani ;)
tissinimija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni puhtaus friikki,
Tykkään kun hän rasvaa hanskan ja työmtää kakkoseen kun imeeEi välttämättä huono asia! Rakastan kumihanskoja ja liukkaria pepussani ;)
Kuten olet todennut tuhansia kertoja täällä ennenkin
Mun nykyinen ei tykkää. Ei anna edes koittaa.
Exä tykkäsi ja laukesi lähes saman tien kun sormen sinne laittoi.
Olisi mahtavaa löytää nainen joka tykkäisi tätä antaa.
Tuntuuhan se ihan älyttömän hyvältä jos hieroo miehen g-pistettä suihinoton aikana. Laukeaminen tuntuu voimakkaammalta, ihan kuin se lähtisi suoraan selkärangasta.
Naisilla vastaava nautinto saattaa olla se, kun yhdellä koukistetulla sormella hieroo sopivalla rytimillä g-pistettä samaan aikaan (ei siis rynkytystä niin monella sormella kuin pilluun mahtuu!) ja nuolee, hyväilee, painaa huulilla ja sopivasti imee klitorista.
Orgasmi tuntuu paremmalta kun samalla sormi hieroo eturauhasta.