Miten saa sellaisen vyötäröltä alkavan takapuolen?
Miten pitää treenata? Haluan korkeamman pepun ja eroon miesmäisistä matalista pakaroista.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa odottaa jokunen vuosi, niin sitten on erilaiset ulkonäkövaatimukset. Oon ite siinä nelissäkymmenissä ja muistan, että ysärillä piti olla vaan mahdollisimman laiha, niin se oli nättiä. Eiköhän tämä peppuinnostuskin jossain vaiheessa taas muutu ja pitää näyttää taas joltain ihan muunlaiselta.
Eikö teistä ole ihan naurettavaa, että pitäisi olla hyppäämässä aina ties minkä ulkonäkövaatimuksen perässä? Ihmiskehoja on niin monen mallisia, että on suorastaan väkivaltaista koettaa aina omaa kehoaan mahduttaa muuttuvien ihanteiden mukaan.
Tämä ihanne on ollut mulla aina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta mies juuri haluaa sellaista mojovaa persevää naista. Se on meidän dna:ssa, saa aikaan lisääntymisvietin. Huomatkaa, että ei kyseessä ole välttämättä mikään brassiperse. Erityisesti italialaisilla ja romanialaisilla on sellainen muodokas takapuoli. Juuri sellainen avot! Ja kyllä löytyy suomalaisiltakin naisilta erittäin täydellisenä, mutta vähän harvemmin vaan....
Näinhän se menee ja siksi tuntuu surkealta, kun ei ole minkäänlaista vientiä miesmarkkinoilla.
Ap
Ei se nyt pelkästään takapuolesta ole kiinni, miehillä on erilaisia makuja. Itse olen rintava ja melko pieni- ja matalaperseinen, kiinnostusta on ollut ihan tarpeeksi, välillä liikaakin. Mulla on suora selkä luonnostaan.
Niin. Olet rintava. Minä en ole sitäkään.
Ap
No ei kaikki tykkää rintavistakaan, mutta nyt puhuttiin takapuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evoluution kannalta mies juuri haluaa sellaista mojovaa persevää naista. Se on meidän dna:ssa, saa aikaan lisääntymisvietin. Huomatkaa, että ei kyseessä ole välttämättä mikään brassiperse. Erityisesti italialaisilla ja romanialaisilla on sellainen muodokas takapuoli. Juuri sellainen avot! Ja kyllä löytyy suomalaisiltakin naisilta erittäin täydellisenä, mutta vähän harvemmin vaan....
Näinhän se menee ja siksi tuntuu surkealta, kun ei ole minkäänlaista vientiä miesmarkkinoilla.
Ap
Ei se nyt pelkästään takapuolesta ole kiinni, miehillä on erilaisia makuja. Itse olen rintava ja melko pieni- ja matalaperseinen, kiinnostusta on ollut ihan tarpeeksi, välillä liikaakin. Mulla on suora selkä luonnostaan.
Niin. Olet rintava. Minä en ole sitäkään.
Ap
No ei kaikki tykkää rintavistakaan, mutta nyt puhuttiin takapuolesta.
Jotain assetteja pitää kuitenkin naiselta löytyä. Jos takapuoli ei ole kummoinen, niin rinnoilla voi paikata. Ja toisinpäin.
Intensiivisellä pakaralihasharjoittelulla vuosien ajan, oikoteitä ei ole. Se tarvii ihan tietyt liikkeet, etsi netistä Brazilian butt workout tai vastaavaa. Voi tehdä paljon kotona, kuntosali ei välttämätön. Ei saa olla myöskään ihan luuviulu.
Vierailija kirjoitti:
Intensiivisellä pakaralihasharjoittelulla vuosien ajan, oikoteitä ei ole. Se tarvii ihan tietyt liikkeet, etsi netistä Brazilian butt workout tai vastaavaa. Voi tehdä paljon kotona, kuntosali ei välttämätön. Ei saa olla myöskään ihan luuviulu.
Ei varmaan auta, jos pakaralihakset ovat kovin alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa odottaa jokunen vuosi, niin sitten on erilaiset ulkonäkövaatimukset. Oon ite siinä nelissäkymmenissä ja muistan, että ysärillä piti olla vaan mahdollisimman laiha, niin se oli nättiä. Eiköhän tämä peppuinnostuskin jossain vaiheessa taas muutu ja pitää näyttää taas joltain ihan muunlaiselta.
Eikö teistä ole ihan naurettavaa, että pitäisi olla hyppäämässä aina ties minkä ulkonäkövaatimuksen perässä? Ihmiskehoja on niin monen mallisia, että on suorastaan väkivaltaista koettaa aina omaa kehoaan mahduttaa muuttuvien ihanteiden mukaan.
Minusta taas on mukavaa että tämä kauneusihanne vaihtelee. Annetaan ns. kaikille mahdollisuus loistaa joskus. Rembrandtin aikaan ihailtiin reheviä naisia, 1970-luvulla tikkulaihuus oli in. Muistan kun itse nuorena -80 luvulla iso takapuoli naisella oli karmea ja jos sellaisen omisti, käytti aina pitkää paitaa peitelläkseen sitä. Silloin reisiperse oli yleinen haukkumanimi naiselle. Nyt ei onneksi tarvitse enää hävetä vaan voit kantaa sitä ylpeänä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas on mukavaa että tämä kauneusihanne vaihtelee. Annetaan ns. kaikille mahdollisuus loistaa joskus. Rembrandtin aikaan ihailtiin reheviä naisia, 1970-luvulla tikkulaihuus oli in. Muistan kun itse nuorena -80 luvulla iso takapuoli naisella oli karmea ja jos sellaisen omisti, käytti aina pitkää paitaa peitelläkseen sitä. Silloin reisiperse oli yleinen haukkumanimi naiselle. Nyt ei onneksi tarvitse enää hävetä vaan voit kantaa sitä ylpeänä :)
Mikä on reisiperse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen nostaa sitä koko ”systeemiä” jonkin verran ylemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treenaaminen nostaa sitä koko ”systeemiä” jonkin verran ylemmäksi.
Ehkä pientä apua voi olla, mutta lantion mallia ei millään treenillä voi muokata. Jos se on suora niin se on.
Minulla on tällainen ahteri. On kyllä ihan luustosta kiinni. Miksikään tämä ei muutu liikunnalla tai syömisellä. Minulla on myös vyötärö aika korkealla. Housuja on ihan mahdoton löytää sopivia(paitsi korkeavyötäröiset). Itse ole suhtautunut takamukseeni aina aika ristiriitaisesti, mutta mies kuulemma jumaloi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tällainen ahteri. On kyllä ihan luustosta kiinni. Miksikään tämä ei muutu liikunnalla tai syömisellä. Minulla on myös vyötärö aika korkealla. Housuja on ihan mahdoton löytää sopivia(paitsi korkeavyötäröiset). Itse ole suhtautunut takamukseeni aina aika ristiriitaisesti, mutta mies kuulemma jumaloi.
Kateellinen :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Ghettopylly? Rupee tekeen jalkakyykkyjä painojen kanssa.
En tiedä mutta nuo isot takapuolet on ihan kauheita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa kyllä nyt millään kiinni, mitä tarkoitat
Sellainen mikä alkaa kaareutua kauniisti jo vyötäröltä ja pakarat on "pitkät". Eikä niin, että on vaan suora selkä ja sen jatkona (matala) takapuoli.
Ap
Ghettopylly? Rupee tekeen jalkakyykkyjä painojen kanssa.
Ei edelleenkään.
Ap
Mulla on todella kaareva alaselkä ja itseäni taas on se aina vähän harmittanut, sillä kaarevuus tekee todella tarkaksi sen, minkä painoisena vatsa näyttää hyvältä. Vatsa työntyy meinaan niin ulos, että mitään sellaisia vaatteita ei voi oikein käyttää, jotka on selästä löysiä, kun sivulta katsottuna näyttää sitten kaksi kertaa isommalta kuin on :D Ja oikeastaan muutenkin vatsa näyttää helposti isommalta ja pömpömmältä kuin mitä oikeasti on, vaikka peppu näyttääkin kivalta. Että plussat ja miinukset tässäkin.
Kertoisiko mulle, mistä ilmiöstä puhutaan?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.. :)
Lähinnä tuli mieleen sanonta "kasvattaa selkärankaa", mutta vyötäröltä alkava takapuoli.. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä treenaamalla saa. Hieman voit treenillä kohottaa takamusta, mutta sellainen "pystyperä" on luuston rakenteesta kiinni. Eli implantit ovat sitten ainoa vaihtoehto, jos ei ole geeneissä sellaista saanut.
Höpöhöpö, kaikilla on samanlainen luusto, saman mittaisilla samanpainoinenkin.
Ap ei nyt varmaan tarkoita sivulta katsottuna ulkoneva takamusta. Veikkaan, että esim oikeanpuoleisella kuvan naisella on mitä Ap hakee https://www.google.com/search?q=cello+shape+body&client=ms-android-huaw…
Eli siis vyötärö suht korkealla ja lantion kaari alkaa heti vyötärön jälkeen selkeänä. Pakarat ovat korkeussuunnassa pitkät.